Přejít na obsah

ors2007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ors2007

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Nemůžu nikde najít těsnění zadního světlometu na Škoda Octavia 2 combi (před faceliftem) Neví někdo kde sehnat nové?
  2. Zdravím, nemáte někdo číslo dílu šroubu mezipodlahy na Octavii 2? Nebo neválí se náhodou někomu doma tento šroubek?
  3. Po výměně toho PVC ventilu mám najeto necelé 2000km a spotřeba oleje nulová, nebo tak malá že na rysce ještě není žádný úbytek znát. Tak třeba to někomu pomůže do budoucna. Velké díky patří "rayx"
  4. Tak nějaký olej to bralo vždy. Asi tak 1l na 5-6 000km, to sem bral u tohoto motoru jako normální. Vysoká spotřeba oleje začala tak před 2000km. Počkám a uvidím co to udělá se spotřebou oleje teď. Ale minimálně ten ventil pomohl a za to díky. Prosím o vysvětlení: "... a jestli motor spadá do období, to už si musíš odvodit sám, např. i z toho TPI 2018012/1 " Co je TPI2018012/1 ?
  5. Ventil včetně těsnění a trubek vyměněn, membrána byla protrhlá a bylo to celé od oleje. (přikládám foto starého rozebraného ventilu) Když jsem tam dal nový ventil, auto znatelně ožilo, množství dýmu z výfku se lehce snížilo, ale nezmizelo. Po otevření nalévacího hrdla na olej, nebo vytažení měrky oleje motor saje vzduch už mnohem míň, ale přesto saje (ale to je asi normální). A po otevření víčka, nebo měrky se kouří z výfuku o něco víc. Ujeto asi 50km. Po projetí jsem kontroloval opět hadičky ventilu a v té delší byl opět olej. Dým z výfuku by měl zmizet okamžitě , nebo až časem až se ze spalovacího prostoru vypálí olej? A neví někdo proč je v té (delší) hadičce od ventilu zase olej?
  6. JJ, mám už objednaný origo díl https://www.cc-autodily.cz/ventil-regulatoru-2 Těch 1200kč v porovnání s generálkou motoru je zanedbatelných. Jo a to víčko sem neměl odvahu úplně oddělat, když sem ho jen pootevřel začlo to z výfuku víc kouřit a motor se začal hodně trápit, tak sem ho hned zas přiklopil. Mě stačilo vytáhnout jen měrku a byl poznat obrovský rozdíl v trápení motoru. Navíc to víčko tím podtlakem nejde skoro otevřít, ten podtlak je fakt velký.
  7. Zkusím vyměnit ten ventil, než to dát celé rozebrat. Hledal jsem na youtube videa s problémem toho ventilu a vypadá to podobně. Zatím díky za tip. Je to hodně podobné tomuto videu
  8. Zdravím, motor začal žrát olej ve velkém 1l na 1000km, možná víc. Udělaný proplach motoru + přidání aditiva od Liqui Moly - Stop olejovému kouři a olej Mobile 1 - 5w50 Z výfuku jde šedivý kouř. Po otevření nalévacího hrdla na olej, nebo vytažení měrky oleje motor saje vzduch, (jak vysavač) a začne se víc kouřit z výfuku a chod motoru kolísá Zkoušel jsem oddělat hadici mezi intercoolerem a turbem. V hadici je olejová mastnota, ale olej o větším množství tam není. A takhle vypadají svíčky (po 4000km) https://imgup.cz/image/L2pd Jsou to pístní kroužky? Nebo podpálené ventily, nebo někde nějaká netěsnost? Motor BWA, RV 2007, 170 000km.
×
×
  • Vytvořit nový...