Přejít na obsah

kubajz86

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kubajz86

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky všem za rady. Byl jsem to vrátit na reklamaci do servisu - měnili svíčky. Teďka jsem se vrátil a vyměnili svíčky (i jiná výrobce) a cuká to stejně. Potom zkusili dát moje svíčky a cívky do stejného motoru, který měli na dílně a to druhé auto jelo správně. Takže chyba je někde jinde :/ Diagnostika je prý v pořádku - bez chyb. Všechny údaje v pořádku. Na přístrojové desce nic nesvítí, žádné varování.
  2. DušanV: Díky.To určitě není špatná logika, vyzkoušel jsem to :) Pokud zapnu tempomat na určitou rychlost, tak to cuká stále. Pocitově to je spíše jakoby se to auto částečně dusilo, podtáčelo.
  3. Na volnoběh se to neprojevuje - ani pokud vytočím motor. A za jízdy, pokud vyřadím motor, necuká to. Pokud se nedotýkam pedálu, tak to necuká. Svíčky mi měnili v servise na prohlídce a podle faktury by to mělo být "Y5KPP332S". Doufám, že je dotáhli správně, ale je fakt, že od té doby to začalo dělat natolik, abych to více zaregistroval.
  4. Ahoj, mám motor 1.2 TSI EA211 (66 kW) a pokud mám zařazeno a jen udržuji rychlost, tak auto cuká od motoru. Nejvíce se to projevuje v otáčkách 1500-2000 a na 3-4-5 převodovém stupni. Pokud se motor více roztočí, cukání není tak výrazné. Vyměnil jsem svíčky a problém pořád trvá. Diagnostika nic nehlásí, najeto 90 tkm. Nemáte prosím někdo tušení, kterým směrem se vydat? Cívky? Palivový filtr? Jezdit dokud se nerozsvítí kontrolka? PS: Auto je těsně po záruce a všiml jsem si, že mi za celou dobu neměnili palivový filtr - prý není předepsaná výměna. Mohlo by to být tím? Díky za každou radu :-)
×
×
  • Vytvořit nový...