Tak jsem byl hned ráno kontaktován prodejcem s omluvou, že inzerát ještě nesmazali, ale auto je již od soboty prodané. Škoda, bylo fajn.
Nicméně, přivezli mi do AAA toho výše zmíněného - bílého, 1,2 Tsi a když jsem se svezl, musím říct,že to nebylo špatné. Snad jen jsem čekal od přeplňovaného motoru více živosti. Mám 1,6 75 kW Octavii 1. a příjde mi malinko lepší skoro v celém spektru otáček. Ale to může být způsobeno jednak tím, že motor u mého auta je opravdu dobrý (oba mí automechanici to tvrdí) i po těch najetých kilometrech a také, a to bude asi hlavní důvod, že svoje staré auto znám a "umím to sním" a s tímto jsem jel poprvé. Každopádně to nebylo špatné, jak jsem již psal.
Našel jsem tam tři zjevné závady. Úplně ulomené víko loketky, v porovnání s ostatními nadměrně sjetý pravý zadní kotouč brzd a bouchnutý práh za levým předním kolem. Ten práh vypadá celkem čerstvě, protože kov odkrytý nárazem je čistě stříbrné barvy bez známek oxidace. Jsem v tomto oboru laik, ale myslím si, že časem dojde k rychlé korozi, která v tak exponovaném místě bude jistě postupovat rychle. Pravý zadní kotouč - asi přibržďuje brzdič, no a loketní opěrka- nevím co na to říct...
Ještě jedna věc mě zarazila. Při nastartování, respektive bezprostředně po něm to v motoru divně zachrastilo, jakoby zarachotilo, na dobu asi dvou až tří sekund. Byl jsem poučen horlivým prodejcem, že je to prý normální. Mě to moc normální nepřišlo.
Budete-li někdo z Vás mít nějaké rady, budu za ně vděčný.