Přejít na obsah

payczgame

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení payczgame

  1. přes vcds: 1) Jednotka 17- přístrojová deska 2) 10 přizpůsobení 3)kanál WIV -->> hodnota špatná hodnota oleje 4)kanál SIA --->> hodnota km do výměny oleje (km)
  2. Ahoj, rozmýšlím se pro koupi Škoda Scala ve výbavě style celková cena včetně výbav 537K. Samozřejmě tolik peněz nemám a protože mám malý bonus z povinného ručení tak mě vychází havárka s povinným ručení na 27tis ročně. Bude tahle cena klesat automaticky s bonusem, musí podat žádost o přepočítání nebo je po celou dobu financování neměnná ? V autosalonu mě řekli že můžu splatit dlužnou částku dříve a budou mě účtovat maximálně 1% z dlužné částky, Jaké máte zkušenosti ? Zaplatím pouze dlužnou částku bez úroků +1% ? děkuji budu rád za všechny poznatky z financování škoda, protože na internetu jsem nedohledal skoro žádné odpovědi.
  3. zrcátka jsou částečně v elektrice a mohlo se jím jedno servo zatoulat i na sklápění :D třeba pomocí klíče
  4. nejde to dodělat ? vím že rapid je dost ořezaný
  5. to jsem tam viděl :D ještě by mě zajímalo jaká muší být výbava pro sklápění zrcátek
  6. Ahoj chtěl bych na rapida automatická světla. Lze to dokódovat přes vcds ? jakou jednotku je potřeba koupit ? Děkuji
  7. Pod jakým názvem je to ve VCDS mám to vše anglicky a nemůžu to najít
  8. Už to vypadalo že jsem se pověstného cukání MPI zbavil, ale dnes znovu stejná situace... Druhý rychlostní stupeň auto začalo cukat cca 4 vteřiny myslel jsem že mě omejou. Klapka vyčištěná a adaptovaná, teplotní čidlo vyměněné, vstřiky vyčištěné, nový palivový filtr, aditiva v benzínu, nový filtr sání, žádná netěsnost na sání. V nádrži mám cca čtvrtku benzínu... Už nevím co té mojí lásce mám dát aby s tím přestala.. ?? máte ještě nějaké typy ? Nebo jakou hodnotu mám na diagnostice měřit abych zjistil co se tomu motoru nelíbí Edit: vyměněné rozvody motor byl zahřátý na provozní teplotu
  9. Nevím teda co dělám spatně, ale cracknutá verze i oficiální nemá možnost nákupu nebo jsem to nenašel
  10. Nikdo neřešil problémy s palivovou soustavou nebo kdyby mě někdo navedl co zkontrolovat ve vagu. Byl bych rád za všechny rady abych nemusel do servisu kde bych vyplázl 10k a možná bez změny k lepšímu
  11. Ne ani to sebou neškubne jako když zhasnu motor. Škubání je okolo 2tis. Otáček. Hledal jsem v příručkách a našel jsem je testování vstřiku pomocí odměřování v odměřeném válci
  12. Ahoj, řeším cukání mé fabie 1.4mpi 2001. Měnil jsem filtr začal jsem přidávat aditivům do benzínu, čistil jsem klapku, kontroloval jsem chyby na vagu atd. Teď mě napadlo zkontrolovat jestli není problém v palivové soustavě (čerpadlo) lze někde v čtení hodnot vag zjistit jestli se vstřikuje dostatek paliva. Měl jsem i připojený baro metr a tlak před vstřikovací lištou byl okolo 2.5 barů. Prošel jsem fórum ale nikde jsem nenašel kontrolu hodnot palivové soustavy. Budu rád za každé rady je už to o hubu už se mi dvakrát stalo že mě motor chcípl při dojíždění do kolony a bez posilovače než si to člověk uvědomí je těžké zastavit kór když vám ještě někdo udělá smyčku před autem.
  13. včera jsem auto rozjel už jsem si myslel že je vše ok. ujel jsem 10km říkám si jo je to dobré dojel jsem domů nechal běžet na volnoběh asi 20 minut poté auto chcíplo a už zase nejde nastartovat !!!! ??
  14. Ahoj, tchán má škoda octavia 1.6 sr 74kw rok 12/97. auto nedrželo volnoběh vytáhl jsem klapku a vyčistil ve vagu jsem podle návodu vyresetoval hodnoty a šel jsem na adaptaci, ale když zvolím adaptaci neukazuje to žádné hodnoty jen --------- ve všech řádcích. v čem muže být chyba že to aspoň neukazuje 0. každopádně když oddělám váhu vzduchu z nasávání tak motor běží na volnoběh na cca 2Kot. půjčil jsem si váhu, ale pořád stejné nevím co stím. budu rád za jakékoliv rady Děkuji ps. při adaptace je v motoru slyšet nějaký pohyb
  15. Taky jsem měl obavy normálně jí vymontuj a vůbec se toho neboj pořádně to vyčisti acetonem nebo nějakým odmašťovačem. Pokud máš VAG tak klapku dej do výchozí polohy pokud ne tak to až tak moc nevadí. Hlavně si do té díry dej nějaký hadr ať tam něco nespadne P.s normálně jsem ji prstem otevřel a sprajcl šroubovák aby se nezavírala. Jde tíž ale jde otevřít ručně
×
×
  • Vytvořit nový...