Přejít na obsah

Thomas808

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Thomas808

Nováček

Nováček (1/14)

  • Collaborator Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Pokud máš E-TEC tak brzdy pracují trochu jinak - nejdřív když šlápneš málo tak se spouští rekuperace energie - systém dobíjí baterie. Až později dojde k postupnému přidání klasických brzd. Kdy co jak přesně nevím ale tohle jsem vypozoroval, mě třeba přijde že přechod z rekuperace naplno na brzdy to jakoby lehce zvadne a musím na to o poznání víc přišlápnout - často když člověk dojíždí plynule kolonu apod. Kdysi jsem měl z půjčovny v Itálii Fiat Panda Mild hybrid a ten rekuperoval při každém puštění plynu a to byl opruz...ale zase ukazoval na ukazateli kolik je v baterkách šťávy.
  2. Měl jsem O3 s 1.5 tsi a manuálem vč filtru pev. částic...nyní jezdím s O4 1.5 TSI E-tec DSG...za mě je automat jednoznačně lepší - pohodlí je jasná věc, a i když jsem automilec který si jízdu rád užívá tak ten manuál je pro mě přežitek. Jeden z důvodů proč ten Etec je fajn je že elektromotor překryje hluchou díru po přidání plynu - to mi O3 1.5 ka dělala vždycky, člověk šlápne, auto se zamyslí a pak to teda zrychlí, tady to vystřelí skoro vždy okamžitě vyjma situace kdy DSG zmatu (stačí zastřídat brzdu plyn při vjezdu na kruháč za autem předem mnou) a nemá zařazeno správně dopředu. Jinak to řadí dobře a máš pádla pod volantem plus rychlí přepínaš D/S. NA esko to je někdy až zbytečně moc. U DSG je navíc super to že to plachtí z kopce s vypnutým motorem a tahle funkce je opravdu přínos - jízda je fajn, člověk dojíždí k baráku potichu a fakt to něco uspoří - často přijedu do práce stylem svižná pohoda a spotřeba 4,9l. Stopstart tu je dělán přes ten motor-generátor a je to rychlé, tiché a neznatelné....takže ho už ani nevypínám.
  3. Auto objednáno konec února, dodáno nyní v lednu, dnes vyzvednuto po pár fičurách...1.5 TSI DSG s tažným. Info jestli někde stálo a čekalo jsem nedostal...
  4. Také jsem se s tím povozil....na rozjezd to zabírá opravdu svižně - až si člověk musí dát pozor na nohu aby mu to při každém rozjezdu s DSG nehrabalo (i na suchu). Rozjezd mi přišel ostřejší na D i S. Příjemná je nulová prodleva při přidání plynu hlavně při jezdění po městě, klasická 1.5 s manuálem potřebovala při každém přidání plynu půl vteřiny než zabrala. Při brzdění motorem na D spadne často otáčkoměr na displejích na nulu a auto brzdí a zřejmě i rekuperuje do baterie...jinou informaci jsem tam nikde neviděl... neměl jsem auto na moc dlouho takže víc posloužit neumím. Celkově to bylo příjemné....necuká to ani nic jiného.
  5. Mám to tak stejně několik měsíců a pohoda...
  6. Je tu někdo kdo by kodoval OIII v Plzni? Nedaří se mi tu nikoho najít...díky moc
  7. Zeptám se kromě lepších rozjezdů pozorujete po nahrání nového SW i něco dalšího? Narovinu bych se obával pak i toho že motor nový SW někde otupí jako se stalo kdysi u původního 1.2 TSI 77 kW. Prostě ho trochu přiškrtili aby ochránili rozvody atp.
  8. Ahoj, mám možnost si z jedné octavie zkanibalizovat na svojí pár drobností - ta moje nemá vnejší samozatmavovací zrcátka, ta pro kanibalizaci je má...jde to nějak snadno přehodit, např jen přecvaknutím skel z kusu na kus? díky
×
×
  • Vytvořit nový...