Přejít na obsah

Sovaja

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Sovaja

  • Narozeniny 15.12.1977

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Sovaja

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ahoj, tak i já bych tady přispěl do diskuse a případně zda někdo nemá radu..... Mám Yetiho 125kw, 4x4, DSG, 2015 poface, webasto. Mám ho čtvrtým rokem a letos jsem si všiml, že při delších sjezdech z kopce, nebo klidné jízdě bez plynu mě padá teplota. V listopadu se stalo, že jsem vlezl do auta a to zařvalo, že není chladící kapalina. A opravdu expanzka byla skoro prázdná. Zničeho nic. Doplněno a další měsíc klid. Toto se opakovalo za poslední půl rok podruhé, poprvé v létě, podruhé teď na podzim. Do toho ty poklesy teploty, tak jsem vyrazil směr servis. Tady diagnostikována špatná vodní pumpa a tak proběhla výměna rozvodů ve 150 000 km a pro jistotu i termostat na DSG, který prý často zlobí, což jsem si tady na fóru potvrdil. Pokles teploty se ale projevil znovu a do toho se objevila chyba motoru, takže opět servis, kde jsem požádal o výměnu termostatu. Včera termostat vyměněn a s ním i svíčky(to ta chyba motoru). Dnes opět cesta do práce, auto se ohřeje ihned po pár kilometrech, žádný problém. Topí jako kráva, žádný problém. Ale sjedu po D8 v Praze z Proseka do Holešovic více méně bez plynu a dole v Holešovicích mám teplotu 80 stupňů. Jak někde zase přišlápnu plyn, i relativně lehce, začne teplota stoupat, dostane se na tu 90 a tam se drží, zase až do nějakého sjezdu. Oba termostaty jsem nechal měnit za origo, žádná druhovýroba. Má smysl to řešit dál, je to chyba, nebo vlastnost? Respektive jak to případně dál řešit? Nemůže v tom mít ještě prsty Webasto? Upřímně si neuvědomuji, zda se toto dělo i jiné zimy a jen jsem to ignoroval a nebo se to opravdu stalo až nyní..... díky
  2. Ahoj, brzdy jsem kontroloval, respektive alespoň čuchem (nicméně je fakt, že zrovna kvůli brzdám do servisu chci, protože budou evidentně nerovné kotouče).....a co se týká nějaké plazení na dvojku.......kdo v Alpách byl, tak ví, že tady si člověk moc vybírat styl jízdy nemůže, obzvláště v té italské části, kde silnice je tak akorát na jedno auto, do toho řešíte protijedoucí auta, cyklisty, kteří neustále překáží, pak motorky, kterým se snažíte uhnout a zároveň se pokoušíte nespadnout z toho svahu na stranu a padat těch pár set metrů...a ještě uklidňujete manželku, která vyděšeně kouká z toho svahu dolů do údolí a nadává vám, že tohle je naposled, co s vámi někam jede:-). Autu jsem se snažil co nejvíce usnadňovat řazení a pokud to šlo, tak jsem jel řekněme svižnou jízdou......ale přeci jen jedete třeba z výšky 500m do 2700m, takže ono to pekelné stoupání fakt je. No a pak zase pěkně dolů, kde si to pěkně podřazuje samo a ten motor vám to pěkně vytáčí, protože tu 80km/h musíte ve švajcu prostě dodržet, ať se děje, co se děje. Nic, stejně jedu do servisu, tak to tam nechám celé zkontrolovat, hlavně ty brzdy a ať kouknou na to řazení......a uvidíme. díky
  3. Ahoj, měl bych dotaz. Minulý týden jsem s Yetim vyrazil do Alp a celkem si chlapec zašplhal po horách. Asi v polovině dovolené jsem sjížděl z jednoho pasa a ucítil jsem smrad spáleniny. Myslel jsem si, že to je staré BMW před námi, ale byl jsem to já, což jsem zjistil po zastavení. Nechal jsem to být, jenže situace se opakovala každý den když jsem začal stoupat a nebo klesat z hor. Kontroloval jsem motor, ale nepřipadalo mě, že smrad vychází přímo z motoru. Byl cítit v kabině když se otevřela okna a střecha. Taktéž, když jsem zastavil, tak smrad byl opravdu velký. Chladící kapalina byla OK, nesmrdí, teplota motoru po celou dobu jízdy OK. Nahoře motor vždy po zastavení chladil jako blázen, ale teplota byla OK. Pak cesta domu.....osobně mě připadá, že pokud to auto jede po rovině a není nějak moc namáháno, tak smrad není. Na dálnici mě také připadá, že řadí OK. Osobně mě to přišlo, jako by to byl problém DSG.....když bylo v zápřahu. Taktéž mě přišlo, když jsem otevřel okna a střechu, že v některých okamžicích, když do kopce přeřadil, tak to znělo jako by tam tu rychlost kopnul kladivem......ale je možné že toto děla normálně a já to v zavřeném autě neslyším......a tam to byl opravdu extrém, kdy stoupání bylo běžně nad 10%. Nicméně jsem jako blázen očuchával v průsmycích ostatní koncernová auta, zda jim to také smrdí......a nikde nic. Chystám se teď na servisku před vypršením garance, tak řeším co s tím....neměl jste někdo podobnou zkušenost? díky
  4. Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda někdo používáte, resp. zda je možné nějakým způsobem naimportovat trasu do Amundsena? Připravuji si itinerář cesty kupříkladu na mapy.cz(na škodovce ten routeplaner nějak nemůžu najít.... a potřeboval bych to pak nějak přenést do auta, tedy alespoň nějak omezeně, abych to nemusel klikat všechno ručně. Je něco takového možné? Nějak se mě nedaří to najít, resp. vím, že se dají naimportovat POI, ale to není ono.... díky
  5. Ahoj, měl bych dotaz.....rozhodl jsem se, že si na Yetiho koupím nějaký menší box na střechu na léto(na tažné čtyři kola a na střechu malý box....přeci jen pojedou čtyři lidé, tak kufr evidentně nebude stačit) a protože ten box zase tak moc nevyužívat nebudu, tak jsem našel na inzerát nějaký starší kousek. Je takovej ošuntělej, tak mě napadlo ho nechat stříknout do barvy auta, ale náklady asi budou větší než bych chtěl, tak ještě mě napadla fólie. V životě jsem s tím nedělal, ale tak proč to nezkusit (láká mě to už delší dobu, ale teď mám konečně důvod to vyzkoušet).....otázkou je, jak a jakou fólii použít. Box má velikost 120x80 a když jsem kouknul na číňana na fólie, tak má velikost max 200/50cm. Takže bych to musel dělat ze dvou dílů. Otázky tedy jsou.....máte někdo reálnou zkušenost s fólií z Aliexpressu a dá se to udělat třeba ze dvou kusů. Nebude pak ta spára moc vidět, resp. podaří se mě to udělat tak, aby to nebylo moc vidět? Nebo máte někdo nějaké doporučení, kde fólii tady koupit ve větším formátu za nějaké rozumné peníze? Ideálně bych potřeboval velikost tak 160x120 na vrchní a o něco menší na spodní díl. díky
  6. Sovaja

    Výpis závad VAG

    Ahoj, také bych se zeptal.....vyjelo mě několik chyb, většinou drobnosti, ale u jedné si moc nepředstavím, o co by se mělo jednat... 1546 - Rídicí jednotka vadná B2000 46 [009] - Chyba kalibrace parametru v pameti Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Kilometry: 53662 km Datum: 2017.12.12 Čas: 13:13:33 Napětí svorky 30: 12.4 V Před smazáním všech chyb tam byla pod touto řídící jednotkou ještě tato chyba.... 1556 - Rídicí jednotka vadná B2000 87 [008] - Chybejci sdeleni (ta se již nevyskytuje) Na netu jsem k tomu nic nenašel.... díky
  7. Tak si zase odpovím sám.....v menu VCDS se to dá nakódovat i přes Long coding, takže LED nastaveno...a ještě pár dalších fíčurek. Otázka tedy je, kde tento kód electronics security code vzít a k čemu je vlastně potřebný?.....třeba někdo bude vědět... díky
  8. Ahoj, omlouvám se za možná duplicitní téma, ale nemůžu najít nic lepšího. Tušíte někdo, jaký je electronics security code do Yetiho poface? Zkoušel jsem 31347, ale to nedopadlo. Pokouším se změnit si osvětlení na zadní RZ na LED, což by mělo být pod (toto je pro Octavii III)..... -> Controller 09 - Central Electronics -> 16 - Security Access - enter 31347 -> 10 - Adaptations Change the 2 channels listed below (1)-Leuchte25KZL HA59-Lasttyp 25 - set to: 43 - allgemeine LED díky moc
  9. Ahoj, zatím jsem neřešil....teď jsem řešil zprovoznění diagnostiky.....ten volant vidím spíš výhledově....ale rád bych uskutečnil. Spíš budu čekat na vhodnou nabídku volantu. Kromě toho jsem na to koukal a ještě tam na to musí být speciální kabel a netuším, zda tento konkrétní kábl tam už je kupříkladu z výroby, pokud máš v autě DSG. Jinak se liší na konci písmenkem v kódu.....a na netu ten kabel stojí něco přes 3 000Kč. Takže otázkou bude, zda ho budu muset koupit také...pak už bych se na to vybodnul.... díky
  10. Tak, sice je tato sekce už dost dlouho polomrtvá, ale třeba to někomu novému pomůže při rozhodování, co koupit do auta a co ne. Já jsem po nákupu Yetiho postupně objednával originální(ve výjimečných případech neorigonální) příslušenství přímo ve Škodovce a musím říct, že leckdy byla cena stejná, někdy i lepší než u jiných přeprodávajících. Tak a teď, co jsem vše postupně koupil plus můj názor na tuto věc. Pokud bude zájem, mohu nafotit..... Škoda Yeti-ALU kola HELIX 7J x 16“ ET 45 original (3T0071496B8Z8) - super alu disky na zimu. Cena byla výborná. Sice nekoupeno přímo od Škody, ale za komplet sadu čtyř nových kol (7 996Kč)...no neberte to. Design je hezký....tedy původně jsem chtěl jiné disky, ale cena mě donutila změnit názor:-) Gumový koberec se zvýšeným okrajem do kufru (5L6061160B) - výborný, perfektně sedí, nesmrdí tolik gumou. Je otázka, zda zvolit tento a nebo raději hlubokou vanu, ale záleží na požadavcích každého z nás. U toho hlubokého pak nevím, jak by fungovala případná síť a její zaháknutí do ok a také plastový půlkulatý držák, který celkem využívám (633Kč) Vyjmutí rezervy - koberec do kufru společně s polystyrenovou vložkou - nákup této verze kufru byl dle mého dobrý krok, tedy minimálně do doby, než mě zavolá manželka, že stojí na druhém konci republiky s proraženou pneu:-). Já měl původně plnohodnotné kolo v autě a kufr byl opravdu pro čtyřčlenou rodinu směšný. Touto úpravou se kufr dost zvětšil a nyní je to fakt kufr a ne jen odkládací schránka jako původně. (700Kč na inzerát) Kapsa se sítí pro zadní plato pro Yeti (DMK630002) - síť sedí výborně, ale asi bych jí nedoporučil. Horní kapsa je relativně nízká, tak na nějaký deštník. Horší je to se spodní síťkou, ta má velká oka a zrovna deštník, který jsem tam dal, byl až moc těžký a síť dost prověsil, takže onen deštník začal vylétzat oky a pak v zatáčkách bouchal do plastových podběhů. Dle mého lehká konstrukční vada oné sítě, ale jinak nápad dobrý a dalo by se tam pár věcí dát...být ta síť pevnější (624Kč) Kryt zavazadlového prostoru pro Yeti - Kryt mezi zadním platem v kufru a sedačkou (DMK630001) - tady je to opět otázka. Vypadá to pěkně, po funkční stránce je to otázka....kdo se bude chtít podívat autem do kufru, tak si tu mezeru najde...vidět tam stejně je. Jinak uchycení na opěrky zadních sedadel je dobrý výmysl. Horší je to pro lidi, kteří často vyndavají plato, protože k platu je to přichyceno sponama, které je potřeba sundat, odcvaknout plastové úchytky na opěrky a pak teprve plato vyndat z auta. Občas to jde, ale kdo potřebuje často větší kufr, tak je to pruda (567Kč) Lišta zadního nárazníku original - ALU (5L6061195) - moc pěkná lišta. Je to sice plast, ale nepočítám, že bych neustále nakládal něco velkého a lištu ničil. Dle mého to velice dobře vypadá po instalaci a je fakt, že barva byla již v tomto místě dost poškrábaná, takže to nějaký smysl asi mít bude. Na instalaci se doporučuje zakoupit šablona, což jsem udělal a jsou to opravdu zbytečně vyhozené peníze. Šablona je prapodivná a pokud nejste úplně nešikovní, tak ochranou lištu nalepíte úplně v pohodě...i od oka a po tmě (999Kč) Šablona pro montáž ochrané lišty nárazníku (5L0071932) - dle mého totální zbytečnost, viz. předešlé info. Vše zvládnete i bez této šablony. Plus je snad jen cena, ale i tak je dle mého zbytečná, kupte si za to raději něco užitečného (79Kč) Držák k hasícímu přístroji original pro vozy ŠKODA (1Z0860231A) - největší blbost, kterou jsem zatím koupil. Samotný držák je vám k ničemu, protože se musí koupit další držák a celé to komplikovaně nainstalovat pod sedačku, kde je spousta výbavy....pokud tedy nemáte pouze holé auto. Tento díl zatám nechci hodnotit, až bude teplo, tak se na to ještě jednou podívám a zjistím co a jak (209Kč) Antivibrační podložka pod SPZ ŠKODA original - 2 ks (KEA075004) - super věc, RZ po zabouchnutí kufru nezní jako by se měla ulomit....vlastně o ní ani nevíte. Lepí se pod plastový rámeček RZ - fakt doporučuji (39Kč) Nová baterie do dálkového ovladače nezávislého topení - Sanyo CR-1/3N - velký problém tuto baterii někde sehnat, a když jsem jí sehnal, tak cena byla.....no, asi posuďte sami (274Kč včetně poštovného) Opravná sada na defekt pneu - koupeno na inzerát, neboť cena byla přímo strašlivá (cca 1500Kč jen za lahev). Lahev s tekutinou, včetně kompresoru (450Kč) Autolékárnička (3T0093108B) - standardní autolékárnička, která se dobře vejde do plastové přihrádky na pravé straně kufru Lapače nečistot přední pro vůz Yeti (KEA630001) - montáž v pohodě, lehce jsem si pootočil kolama. Sedí dobře a co se týká změny vizáže auta....opět záleží na každém z nás. Já doufám, že se trošku méně špiní auto (336Kč) Zadní lapače nečistot Yeti Outdoor (5L0075101A) - montáž jakž takž. Na jedné straně se mě nepodařilo uchytit jeden šroub správně(pravděpodobně problém jen mého auta), takže musím koupit delší šroub. Změna vizáže auta, opět dle vkusu každého soudruha, zda se líbí a nebo nikoliv (169Kč) Bezpečnostní šrouby kol (000071597C) - kvalitní sada origo šroubů, ořech vypadá pevně a nemělo by dojít k ožvýkání (433Kč) Návod k obsluze Škoda Yeti - papírovej, ten jsem neměl a třeba se jednou na cestě bude hodit :-) (199Kč) Dekorativní prahové lišty pro Škoda Yeti (5L0071303) - tak zaprvé to Yetimu sluší a za druhé mu to sluší. Zda to bude mít nějakou funkční ochranu pro prahy to netuším, ale vypadá to moc pěkně. Jaké vyberete je na vás, typů mají několik dle výbavy a různých akcí. Kvalita je super, samolepící pásky snad budou držet. Pro montáž se doporučuje použít šablon...viz. má zkušenost v dalším bodě (1 499Kč) Šablona pro montáž prahových lišt original - 4 ks (KDA630010) - využil jsem to, ale myslím, že úplně v pohodě je nainstalujete i bez těchto šablon. Nic složitého, jen si to pořádně vyzkoušet před sundáním ochraných pásek ze samolepek a pak už to jen dobře přiložit a přitlačit, žádný problém. Dle mého jsou tedy tyto šablony zbytečné a hlavně nestojí pár kaček:-( (319Kč) Přívěsek - klíčenka na krk Škoda Yeti (18002A) - super chlupatá klíčenka na krk. Asi se bude špinit, ale každého zaujme a krásně vypadá:-) (90Kč) Pláštěnka Škoda Motorsport v kompaktním obalu (000084002) - obyčejné igelitová pláštěnka v zelené plastové kouly. Nic extra, ale hezky to vypadá a někdy v nouzovce pro děti a nebo pro dospělé....no třeba se bude hodit (60Kč) Odkládací schránka do kufru levá Škoda (5L6867145) - super kousek plastu, který vám vytvoří další odkládací koutek v kufru...opravdu dobré a hodí se (jen ta cena za kousek plastu....hádám ve výrobě tak do 10Kč...a to jsem ještě přehnal (241Kč) Přední černý znak Škoda v originál Škoda barvě BLACK MAGIC (F9R) (O2X-ZNK-BLK) - černé auto, černý znak....prostě se mě tam líbí. Sundání původního bylo naprosto bez problému, stačila plastová škrabka, technický benzín pro umytí a bylo to hned (450Kč na inzerát) Přihrádka do kufru - odkládací kapsa Škoda Yeti (5J786749347H) - jedná se o tu půlkulatou plastovou přihrádku, která je asi v základu, ale mě chyběla. Takže jsem jí dokoupil a často jí využívám pro převoz drobností (150Kč) Originální gumové koberečky (5L1061550B) - sedí perfektně, výborná volba na zimní měsíce (622Kč) Škoda Yeti facelift-abs mračítka v originál Škoda barvě BLACK MAGIC (F9R) (YETFL-EYEBR-SP-F9R) - sednou jak zadek na hrnec, lepící páska je super, žádný problém s instalací. Vzhledově .....mě se to prostě líbí. Co na to poví na STK bude věc druhá:-) (1 199Kč) Neoriginální rozšíření nálevky na ostřikovače - dobře vymyšlená věcička, takže si nepobryndáte motor při nalévání kapaliny do ostřikovačů (150Kč) LED osvětlení registrační značky (000052110) - zatím nenamontováno, čekám, až mě to někdo klikne v diagnostice (222Kč) V plánu: Boční plastové lišty na prahy - neorigo, protože u origo nejsem schpen akceptovat cenu, to si Škodovka dělá s cenou vyloženě.....legraci. Takže pokud máte někdo zkušenost s neorigo prahy, tak sem s ní. Ještě je druhá možnost, že bych sehnal černé z Monte Carlo, ale to nevím jak by vypadalo a kromě toho se špatně seženou..na inzerát (2 799Kč) Voland zkosený s DSG pádly Zadní černý znak Škoda Zadní černý nápis Škoda Zadní černý nápis YETI (ten se nevyrábí, ale přemýšlím, jak ho vytvořit) Přední černý rámeček masky ...tady je opět cena originálního dílu šílená....cca 3 500Kč, ale mě se to strašně líbí s tou černou maskou Vnitřní lednička od Škoda - tady váhám...teď je ve slevě a možná sem tam by se hodila, ale fakt ještě nevím, zda to není kravina
  11. Tak potvrzuji, plně funkční. Takže to chce jen správnou verzi softu a překopírovat dva soubory....toť vše. díky
  12. Ahoj, no....na Ali jsem fakt včera zkoušel hledat a nic. Stejně jako dnes a to i když dám vyhledat HEX V2. Bohužel, když jsem to tam koupil já, ten kabel, tak prodejce ihned skončil. Debata s Ali, dispute a další debata a vrácené peníze, protože se prodejce neozval ani jim. Takže jsem měl kabel a dodané CD na tisíc střípků. Pak jsem hledal kabel od jiného prodejce a NIC. V každém případě jsem dnes zkusil stáhnout ještě další verze VCDS včetně podobné názvově té, kterou jsem koupil s kabelem, takže..... 2018 Newest Version VCDS HEX V2 VAG COM 17.8.1 VAG COM 17.8 FOR VW AUDI Skoda Seat VCDS 17.8.1 English +VCDS 17.1.3 Czech Na uloz jsem stáhnul verzi VCDS 18.2 + 17.1.3 a nainstaloval jsem pouze 17.1.3 cz a u té se finálně musí nahradit dva soubory. Po spuštění to vypadá rozhodně lépe a to i včetně licence. Odpoledne to vyzkouším, jak si to povídá s autem..... díky
  13. Začnu asi Widlema....jaké jsou optimální, mám instalovat něco staršího? No a nebo, nemáte nějaký odkaz, kde aktuálně podobný kabel koupit(ale to je až poslední možnost)? Z Ali je všechno fuč.....na ebay něco je, ale dost drahé....nemá to to na prodej ještě někdo tady z fóra.....někde jsem se dočetl....ale to už bylo nějaký pátek:-)
  14. Ahoj, otázkou je, zda mám správný nainstalovaný soft VCDS 17.1.3 Czech a stačí toto(aplikace se normálně spustí(viz. printscreeny) a nebo je to špatná verze a nebo mě chybí něco dalšího. Spíš potřebuji poradit, kde mám chybu....protože si myslím, že chyba bude v tom COM-USB portu a nebo v té licenci. díky
×
×
  • Vytvořit nový...