Přejít na obsah

fund1k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení fund1k

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Je to druhá STK, co mám tohle auto (první byla bez problémů). Je z roku 2013. Všechny spotřebiče byly při měření vypnuty. Pokud by byla někde závada, tak by problém přetrval s jinou baterkou. Ten po změně baterie zmizel. Problém s otáčkami byl, že emise se musí měřit při volnoběžných otáčkách v rozsahu, který udává výrobce. Pokud ty neklesly, tak prostě měřící SW nemůže vyhodnotit měření jako OK i když všechny hodnoty byly v normálu.
  2. Díky. Když mi měřil emise na STK, tak nechal auto běžet asi 20 min a stejně otáčky nespadly. Zvláštní je, že se starší baterií z druhé Fabie byly otáčky dle servisu i STK v pohodě. Někde (na youtube) jsem narazil na komentář, že vyšší otáčky motoru může způsobit nová baterie než se "zaběhne". Ale opravdu netuším kolik je na tom pravdy. Docela mě sere, že v každém servise mi tvrdí něco naprosto odlišného. Tyhle věci jsou naprosto mimo mou specializaci a nezbývá mi nic jiného než jim věřit (asi jako doktorům). Pokud ale každý servis (navíc autorizovaný) tvrdí něco jiného, tak jak si mám jako vybrat?
  3. Zdravím, Mám Fabii II 1.2 TSI 63 kW z 2013. Před 14 dny jsem byl na STK, kde jsem neprošel na emise, protože nebylo možné dostat volnoběžné otáčky motoru do rozmezí udávané výrobcem (max 750 ot/min). Hodnota byla pořád kolem cca 758 ot/min. Dva týdny před tím jsem měl měněnou baterku za novou. Týden na to ještě navíc odešel alternátor, takže proběhl repas. V prvním servise, kde jsem měnil baterii mi dali do auta 44 Ah. Bohužel nevím, která byla původně. Pak jsem ve stejném servise nechal repasovat i zmíněný alternátor. V druhém servise (kam jsem jel po nesplněné technické) mi řekli, že toto auto má mít baterii 37Ah, že silnější baterie mi pravděpodobně zničila alternátor a že se tak stane znova. Technickou jsem nakonec absolvoval tak, že mi do auta dali baterii z jiné Fabie, která byla k dispozici (starší 37Ah) a po získání technické mi tam zpět dali 44Ah. Navíc se mi snažili vnutit výměnu alternátoru a regulátoru za 25 000,- Kč s čím jsem je samozřejmě poslal někam... Podotýkám, že toto byl autorizovaný Škoda servis. Moje dotazy: 1) Může mít nová baterie vliv na volnoběžné otáčky? 2) Může mít silnější baterie vliv na volnoběžné otáčky? 3) Může silnější baterie "zničit" alternátor? Díky za odpověď.
×
×
  • Vytvořit nový...