Přejít na obsah

Ibe

Uživatel
  • Počet příspěvků

    135
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 947 zobrazení profilu
  1. Já mám kabel hex-can činu a funguje parádně, na aliku psali že podporuje jednotky do roku 2019, tak možná jestli to není ten problém... záleží na verzi vcds a na typu kabelu :)
  2. on je taky rozdíl mít najeto 30Tis km (0w20,0w30,5w30) a půlku 15 tis km(5w40)(viz tvá tabulka)... já dávám od začátku 0w-30 a měním každý rok při cca 15 tis km. Pokud je motor zvyklej na 5w40, nevymýšlel bych komba a lil bych tam dál tento.
  3. @tom01 ano chápeš správně zkoušel sem je dotáhnout a už nešlo, s naším nájezdem bych se toho zatím asi moc nebál, zkontrolovat jestli není olej v rozvodech, jinak by to mělo být ok, co sem se bavil dneska s technikem v AS říkal, že většinou jsou to motory 1.2 nájezd 200tis vic olej v rozvodech a když to člověk neřeší (nezkontroluje) vypadnou šrouby... :)
  4. @tom01 Dnes sem šrouby pro jistotu zkontroloval při přezouvání kol, mám taky najeto kolem 60 tis, 1.0 81kw, všechny šrouby byly dorvaný natvrdo, ani kapka oleje.
  5. zpátečka nemá synchronní kroužky, zkus chvíli počkat a pak zařadit, mělo by to pak jít bez zubů..:)
  6. Takže chyba v sw, aspoň víme na čem sme. Co sem se ptal v servise tak pro mě platí varianta B, su zvědavej kdy se dokopu na to ty penize vynaložit :D
  7. pro info, já nemám smartlink povolenej a na boleru, když sem zkoušel pustit tak to píše to stejný co tobě spouštění, mr18,bolero,style, asi fakt chyba sw v boleru, mě by se to nemělo vůbec načítat a naopak psát že by se mohl smartlink odblokovat aktivačním klíčem.. :D
  8. aha, tak to se omlouvám, myslel sem, že bude, ale máte pravdu je to jen na Fabia 1 a 2 na 3 jkovou ne :/ Ještě sem se díval na tento ale to je taky jen 1-2 https://www.obautodily.cz/uzaver-hrdla-palivove-nadrze-uzamykatelny-s-otvorem-pro-zamek-original-10872cz315/
  9. Např tady: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/191201551a-vicko-nadrze-se-zamkem-4385.htm
  10. Ahoj, podělím se o dnešní první STK a emise po 4 rocích, bylo kolem -4 °C, auto sem dostatečně zahřál jízdou cca 20km olej 88° i tak po vypnutí všech el. zařízení byly otáčky při volnoběhu kolem 1000-1100, při vjetí dovnitř trochu klesly tak sem se do těch požadovaných 1000 naštěstí dostal, pokud to jde tak určitě lepší jet, když nemrzne nějaký čas dopředu.(1.0Tsi) Najeto 48200Km. STK v pohodě, akorát mě technik upozornil, že začínají reznout nápravy, v letě to musím nechat nastříkat.
  11. Takže pokud to chápu správně, lze povolit v Boleru smartlink přes nějaký toolbox a nějakou hw změnu v rádiu? (mám Bolero s podporou smartlink jen není aktivován) Není potřeba koupit klíč v AS? Děkuji mnohokrát :)
  12. Ibe

    Škoda Fabia IV

    Hmm plány překazeny sem chtěl udělat za dva roky výměnu, no budu muset nechat delší dobu 3jku 🤦‍♂️😂 Je vůbec nějaká alternativa v této cenové kategorii s velkým kufrem?
  13. Takže to nelze nijak vyřešit? Neřešil to někdo? Docela mě to mlácení při couvání štvě, když to člověk slyší 20x za den :D zlatá fábia tam je aspoň tichůčko :)
  14. Já osobně měním každý rok LL olej(teď zrovna 504.00 0W30) při nájezdu cca 10-15tis km Nevidím důvod, proč dávat do auta, s moderním TSI motorem olej, který je primárně určen pro starší typy motorů, maximálně pokud bych chtěl ušetřit. Podle mě na tom musí být i funkčně LL líp při výměně 10-15tis km/1 roku, než olej normy 502.00.
×
×
  • Vytvořit nový...