??? tomu sa povie krasna odpoved od mechanikov. Mne to robi podobne veci, a zaujimave, ze mi to robi od vymeneneho zotrvacnika. a cca po 15-20 000km. Vstreky som mal vonku a dokonca som ich vsetky vymenil a ono sa to nezmenilo, ale stale zhoršuje. Hmmm, tak myslim, ze vstrekmi to nebude. Ale napr. by som bol zvedavy, ked menili zotrvacnik Vam (pretoze mne to urcite neurobili), ci pozreli aj ozubenie kam ma zapadat zotrvacnik (ma to mat tvar hradby, ked je viac opotrebovany, tak moze vydavat zvuky a zotrvacnik nie je uplne v tej polohe ako by mal byt). Dalej su tam aj loziska, unasac spojky.... Dokonca existuje aj loziskova sada pre DSG, ktore sa zvyknu menit. A ani to nie je pravda, ze pri DSG netreba menit lamely. Ano, netreba ich menit, ale ked uz je to rozobrate, tak sa to odporuca, ale samozrejme, tam uz treba vediet pretesnit prevodovku. Samozrejme, toto uz kazdy nevie spravit a radsej vymenia zotrvacnik bez vsetkoho okolo toho. A presne takto to dopadne ako Vy pane, a ja. Prosim, ak sa mýlim, kludne ma opravte, budem a mozno aj budeme radi za kazdu radu. Ja idem znova vymenit zotrvacnik, pretoze naozaj, ak je tam nieco z loziskom a pomaly sa rozpadava, alebo daaakym sposoom obrusuje, moze to schytat pokojne aj mechatronika (ta je takmer vzdy na vymenu). Ked uz som mechanik alebo sa na neho tvarim a hram, treba brat aj zodpovednost zato, co robim s autom ineho cloveka. Nie pane, to auto s tym zvukom co mate, nie je v poriadku.