Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Tomitee1987

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

1 Neutrální

O uživateli Tomitee1987

  • Hodnost
    Junior

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Tomitee1987

    2.0 TDI CFFB - Divné rachtání

    😂😂😂 tomu sa povie krasna odpoved od mechanikov. Mne to robi podobne veci, a zaujimave, ze mi to robi od vymeneneho zotrvacnika. a cca po 15-20 000km. Vstreky som mal vonku a dokonca som ich vsetky vymenil a ono sa to nezmenilo, ale stale zhoršuje. Hmmm, tak myslim, ze vstrekmi to nebude. Ale napr. by som bol zvedavy, ked menili zotrvacnik Vam (pretoze mne to urcite neurobili), ci pozreli aj ozubenie kam ma zapadat zotrvacnik (ma to mat tvar hradby, ked je viac opotrebovany, tak moze vydavat zvuky a zotrvacnik nie je uplne v tej polohe ako by mal byt). Dalej su tam aj loziska, unasac spojky.... Dokonca existuje aj loziskova sada pre DSG, ktore sa zvyknu menit. A ani to nie je pravda, ze pri DSG netreba menit lamely. Ano, netreba ich menit, ale ked uz je to rozobrate, tak sa to odporuca, ale samozrejme, tam uz treba vediet pretesnit prevodovku. Samozrejme, toto uz kazdy nevie spravit a radsej vymenia zotrvacnik bez vsetkoho okolo toho. A presne takto to dopadne ako Vy pane, a ja. Prosim, ak sa mýlim, kludne ma opravte, budem a mozno aj budeme radi za kazdu radu. Ja idem znova vymenit zotrvacnik, pretoze naozaj, ak je tam nieco z loziskom a pomaly sa rozpadava, alebo daaakym sposoom obrusuje, moze to schytat pokojne aj mechatronika (ta je takmer vzdy na vymenu). Ked uz som mechanik alebo sa na neho tvarim a hram, treba brat aj zodpovednost zato, co robim s autom ineho cloveka. Nie pane, to auto s tym zvukom co mate, nie je v poriadku.
  2. Tomitee1987

    Výměna vstřikovací trysky CFFB

    Pojde to aj bez kodovania, ale urcite nie spravne. Kazdy jeden vstrek ma svoj jedinecny kod, ktory je potrebne zadat do PC auta cez dia. Nakolko ide o extremne malu dierku a kazdy vstrek ma inu hodnotu s ktorou musi PC auta pracovat a popr. vytvarat korekcie k tym ostatnym.
  3. Tomitee1987

    2.0 TDI CFFB - Divné rachtání

    Mno, tak podla mna, ked tak pocuvam a podla svojich skusenosti. To vrcanie po pusteni plynoveho pedala okolo otacok 900-1000 je prave ten vymeneny zotrvacnik :) Tiez som si dal vymenit zotrvacnik pri 192 000 (mohol som ho tam radsej este nechat :D :D :D) a davali tam LUK a od zaciatku som mal pocit, ze to nie je uplne okk a teraz uz mi tiez robi podobne zvuky pri spominanych otackach. U mna je max pocut zatial len tie co popisujem. Ale dovolim si napisat, ze 99% je to prave ten vymeneny zotrvacnik.
×