Jump to content

Majko6664

Uživatel
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Majko6664

  • Rank
    Junior
  1. Majko6664

    Buchot/klepotanie vpravo vpredu

    OK, takže ak budem mať DUU z roku napr. 2001, tak je problém inde? Alebo čo potom odporúčate? Ak kúpim inú prevodovku, môže sa stať o 500 km to isté :) Je toto vôbec opraviteľné?
  2. Majko6664

    Buchot/klepotanie vpravo vpredu

    Ako si zistil, že si nechcem dať poradiť? :) A čo je prosím ťa TO, čo je vyrazené? (Je to VYRAŽENO na převodovce...) Navyše ja mám 04/2001, takže by som mal byť v suchu, nie? Ďakujem.
  3. Majko6664

    Buchot/klepotanie vpravo vpredu

    To, či je tam DUU alebo DLP asi človek spozná, až keď to rozmontuje. Tuším priamo na tomto fóre niekto písal, že mal ročník 2004 a stále prevodovku DUU, takže je to asi o náhode. Každopádne to by asi robilo hlavne pri prudkom pridávaní, ak by to bolo prevodovkou... To isté s tou kladkou, to by asi robilo aj pri akcelerácii, nie? A keď zapnem klímu (mám manuál), tak nič, žiadny rozdiel. Uvidím, či sa to bude zhoršovať alebo nie. Asi to tu teraz takto nezistíme.
  4. Majko6664

    Buchot/klepotanie vpravo vpredu

    Ahojte, mám Octaviu 1.6 74 kW AKL. Dátum výroby 04/2001. Najazdené 204 500 km. Generálka motora robená pri 177 819 km (prebrúsenie hlavy, nové piesty, piestne krúžky, ojničné ložiská, sviečky atď., v podstate nový motor...). Posledných 2000 km sa mi sem-tam v nepravidelných intervaloch pri rôznom počasí (počasie ani teplota nemá vplyv) začína objavovať klepot/búchanie (laicky ťuk-ťuk-ťuk-ťuk-ťuk v relatívne vysokej frekvencii) z priestoru pred spolujazdcom, niekde medzi motorom a pravým kolesom. Nepravidelnými intervalmi myslím to, že niekedy to začne robiť po 300 km, niekedy po 70 km. Na krátkych trasách to nerobí. Po prejdení cca 50-70 km to prestane. Teraz k samotnému buchotu. Výlučne sa to prejavuje, keď je prevodovka s kolesami spojená s motorom (t.j. spojkový pedál nie je stlačený), a teda brzdím motorom, či už na rovine, alebo dolu kopcom. Pri pridávaní to zmizne. Takisto to okamžite zmizne, keď stlačím spojku, prípadne vyradím na neutrál. Kvalita cesty na to nemá vplyv, ani pri najväčších dierach sa to nezačne prejavovať. Ako vravím, minule to začalo robiť po 300 km. Pre lepšiu ilustráciu pridávam videá (To šuchnutie každé 3 sekundy sú stierače). VID_20190203_210627.mp4 VID_20190203_210651.mp4
×