Přejít na obsah

aamooner

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení aamooner

Bažant

Bažant (2/14)

  • Collaborator Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. @hardhouse.trip Jen FYI, tak změna profilu pomohla a už to funguje! Konkrétně 2 profil shora. Díky za pomoc a trpělivost.
  2. No nevím, kdyby to bylo adaptérem, tak se k autu nepřipojím vůbec ne? Právě nefunguje jen fce kódování, např. diagnostika vad apod. funguje...
  3. To nevím, protože Carista mi na T-ROcku jede, proto jsem byl celkem překvapen, že car scanner ne...
  4. Ahoj, u VW T-ROC r.v. 2021 mi vůbec nefungují fce kódování. Vždy napíše nový kód odmítnut. Chyba kódování. Přitom u VW Golf VII mi to funguje bez problémů, obě auta by to mělo podporovat a patří do platformy MQB. Neví někdo v čem by mohl být zakopaný pes? Díky
  5. Ano, přěsne jak jsem uvedl, spíše než na dálnici mi to dává smysl na okresky kde se táhnu v koloně aut, kde není stálá rychlost. Nevím, já jsem stará škola a tyhle serepetičky k řízení nepotřebuju, u SS mám vytáhlý konektor z baterky, u LA mám kameru přelepenou na skle apod., takže není divu, že mě ani ACC moc neoslovil. Lepšího řidiče to ve výsledku z nikoho neudělá, spíše si lidi budou myslet, že se nemusí tolik věnovat řízení...
  6. To už pak ale není zas tak velký rozdíl mezi mačkáním po volantu nebo oklepnutím po pedálu :-D Osobně mi taky mnohem více vyhovuje "hloupý tempomat", ACC se hodí spíše na okresky, ale na dálnici, kdy musím do levého min. 100m před přibližujícím se autem je otravné. Navíc když už si všichni výrobci hrají na ekologii, tak díky těmto neustálým a většinou i zbytečným zásahům do řízení se zvyšuje i spotřeba. S hloupým tempomatem dokážu jet mnohem plynuleji s menšími zásahy do řízení. Jediné plus u ACC je, pokud se nevěnuješ řízení, tak ti to může zachránit krk, ale tohle dokáže suplovat i FA.
  7. Ono záleží co by se reklamovalo, pokud řídící jednotka, tak možná ano, ale pokud budeš reklamovat třeba turbo nebo něco jiného, tak by ti museli prokázat příčinnou sovislost mezi závadou a tvým zásahem, takže zas tak horké bych to neviděl. Jinak deaktivace line assist by měla jít přes OBDEleven ve verzi pro, ale asi to tedy ještě neumí pro všechny modely....
  8. Dudy, na toto jsem se ptal jednou přímo v servisu a tam mi řekli, že to neumí řídící jednotka a tudíž to nejde zprovoznit. Buď to bude podle ročníku auta, nebo podle trhu, těžko říct, na ytb jsem přitom viděl, že to funguje, ale bylo to v USA... koukám, že ti to vlastně píše i carista, že to auto neumí.
  9. Jirko, Jen k těm 2 posledním položkám, u kterých si nejsi jistý jestli fungujou. To, že caricta něco nabízí a ty si to změnil, tak nutně neznamená,že to bude fungovat. Upřímně nevím proč by zrovna 1.2tsi měla mít nějaké omezení kroutícího momentu. Na svém 2.0tdi používám v rámci jízdních režimů sport. Změnil jsem omezení krouťáku z low na vypnuto a rozdíl šel poznat. Sice opravdu pouze trochu při pružném zrychlování, ale šel. Co šlo poznat ale hodně, tak byla změna charakteristiky plynu z gradual na direct, na to jsem si musel chvíli zvykat. Jestli ti nastavení funguje jde poznat i na volnoběh. U gradual pokud mačkáš plyn různě rychle do cca stejného místa, tak ti vyletí motor pokaždé do jiných otáček. Pokud ti funguje nastavení direct, tak ti motor vyletí +- pokaždé do stejných otáček i když mačkáš jinou rychlostí.
  10. Hoj, jo jezdím s tím a OK. To první omezuje krouťák z nízkých otáček, takže jak to vypneš, trochu lépe to zrychluje. To druhé zase udělá normální odezvu na plyn, tzn. že když budeš mít plyn na 50% dostaneš 50% výkonu bez ohledu na to, jak rychle plyn stlačíš.
  11. Prosím, nemáte někdo ponětí co znamená tato položka? Jsem to vypnul a nepozoruji žádnou změnu. Díky Efficiency program display
  12. Zdar, chci se zeptat, jde před Caristu taky vypnout ESC? Standardně mám ESC zaplé, po krátkém stisku vypnu protiprokluz a po delším se mi aktivuje sportovní režim, takže ECS pořád funguje. Jde nastavit pouze zapnout vypnout? našel jsem zde v diskuzi nějaký výpis fcí, ale nevím co přesně to znamená krok 1 ze 2 nebo 2 ze 2 03) Traction control button disables ESC (step 1 of 2) - Tlačítko řízení trakce vypne ESC (krok 1 ze 2) [NO-NE] 04) Traction control button disables ESC (step 2 of 2) - Tlačítko řízení trakce vypne ESC (krok 2 ze 2) [NO-NE] Díky
  13. čus, máte někdo zkušenost s tímto adaptérem? https://www.sunnysoft.cz/zbozi/167PCI-678/automobilova-diagnosticka-bluetooth-jednotka-obd-ii-verze-1-5-ekv-elm-327-pro-android-cz-sw-zdarma.html nebo stačí ten z Alzy https://www.alza.cz/auto/mobilly-obd-ii-bt-d4624328.htm?kampan=adpla-ho_auto-moto-obecna_xOstatni_c_21499_1o3_FIF301&gclid=EAIaIQobChMI36708ZbX4AIVzbvtCh0EbggCEAQYAyABEgIoJvD_BwE díky
×
×
  • Vytvořit nový...