Jump to content

Michal Tvrdík

Uživatel
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

14 Good

About Michal Tvrdík

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Michal Tvrdík

    100000km s TSi

    Myslím, že to bude vycházet z tohoto: https://www.auto.cz/svet-motoru-25-2019-rozborka-skody-rapid-1-0-tsi-po-100-000-km-129701
  2. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    Ta plastová/gumová linka mezi světlem a sklem víka kufru - zde v kvalitním provedení 😦
  3. Michal Tvrdík

    SmartLink, Care Connect

    Přijde mi, že ten web kompatibility nemá aktuální databázi - nevím proč tam jsou jen 2 iphony (na druhou stranu třeba Octa tam toho má daleko víc). No, nechám se překvapit...
  4. Michal Tvrdík

    SmartLink, Care Connect

    Částečně určitě, ale zase je to Škoda, kdo to uvádí v manuálu a budí v zákazníkovi pocit, že to bude fungovat.
  5. Michal Tvrdík

    SmartLink, Care Connect

    Mám právě iPhone s bezdrát nabíjením - takže žiju v představě, že tam nikde nebude muset plandat kabel - od toho jsem si za ten bezdrát připlatil. Návod tvrdí, že by to jet mělo, tak doufám, že na tom Škodovka mákne...
  6. Michal Tvrdík

    SmartLink, Care Connect

    No, já si připlatil ze bezdrát Smartlink+, tak doufám že to bude ve spojení s Amundsenem bude fungovat. Jestli ne, tak to budu chtít za 0 Kč. Jestli máte Bolero, tak je možné, že to (v rámci Apple CarPlay) nepoběží, bo tam nebude WLAN.... resp. bude tam obyčejný Smartlink.
  7. Michal Tvrdík

    SmartLink, Care Connect

    Podle manualu by bezdrat mel fungovat s WLAN/Bluetooth.
  8. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    Aktuálně je Černá crystal a Modrá titan z konfigurátoru pryč... asi to ladí :)
  9. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    Nedávno mi odpovídali přímo ze Škodovky - zvláštní lakování se u Scaly v dohledné době nechystá.
  10. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    Ja jel tento tyden uz s “bryloschrankovou” 1.5 a tam schod byl. Uvidime. Mne to jde do vyroby v rijnu, tak snad budu bez schodu :)
  11. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    Dnes jsem jel kolem NH Caru a venku stála Style v bílé moon, tak jsem zastavil a omrknul jak vypadá barva naživo :) Tahle barva tomu sluší, byť na první pohled to nevypadá jako metalíza. Při pozorování kvality slícování mi přišlo, že mezi kapotou a blatníkem je větší mezera než např. na Scale od @tomas.zmuda, ale asi se mi to jen zdálo vlivem vrhání stínu. Schod na zadních světlech je asi standard a byl na všech vozech co jsem zatím potkal....
  12. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    Jeste me napada - ptal jsem se na MR 2020 a pry by zadne extra novinky prijit nemely. Takze pruvlak a cudl na regulaci ofuku asi nebude :D
  13. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    A ta páčka ovládá rychlost nebo citlivost? Páč pokud je to rychlost, tak citlivost může být velká což jako celek způsobí, že to i při 2 kapkách stěrače s dlouhým intervalem setřou. Do ní jsem totiž pak taky šťouchnul ze zvyku z aut, která dešťový senzor nemají.
  14. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    To bohužel nevím... řešil jsem za jízdy a nechtěl jsem to nějak dopodrobna zkoumat, bezpečnost na prvním místě :) Ale je možné, že jsem to měl jen blbě nastavené - tedy pokud jde v menu infotainmentu nějak volit citlivost.
  15. Michal Tvrdík

    Škoda SCALA

    Včera projeta motorizace 1.5 TSI ve Style na 17" kolech. Několik postřehů: - Odhlučnění/komfort bych přirovnal OIII FL. 17"ky mi poměrem vzhled/komfort přijdou ideál do míst, kde se kola častěji potkávají s kostkami nebo kolejemi. - Eco režim poměrně často vyřazuje do neutrálu, reakce na plyn je fakt línější. Musíte na to dupnout fakt více, aby otáčky šly nahoru a rozjezd byl dynamičtější. Do města nee, někde za městem při klidné jízdě po okreskách to může být cajk. Dva válce tam po městě moc často neskákaly (ani nebyl příliš důvod) a v autě to nepocítíte. - Normal režim - reakce na plyn podobná jako ve stejné motorizaci na OIII, tedy malá prodleva. Na většinu situací ale ideální režim. - Sport režim. I tady mi přišlo, že se pedál musel trošku prošlápnout. Nicméně jakmile to uděláte, motor si pak i drží vyšší otáčky a je připraven na hravější jízdu. - Motor je jinak fakt tichý a prakticky ho neslyšíte. Až pokud dupnete pořádně na plyn (vyzkoušen Kick down) a jde se do vyšších otáček, uslyšíte "vrrrrrr...". Maximum jsem nezkoušel, motor byl nezajetý. - Dešťový senzor je poměrně citlivý, takže stačilo pár kapiček a stěrače se rozjely. Nicméně vody ještě nebylo tolik a trochu se trápily, takže jsem ho vypínal :) - Schránka na brýle byla :) Někdy v létě otestuju na delší trati, navíc motor byl jako nový (143 km najeto).
×