Jump to content

Michal Tvrdík

Uživatel
  • Content Count

    276
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

77 Excellent

About Michal Tvrdík

Contact Methods

  • Website URL
    www.michaltvrdik.com

Recent Profile Visitors

1,310 profile views
  1. @frfr jj, je to automat. Ale i 2000-2200 otacek je v pohode. Je zajimave, ze by na to mel vliv druh prevodovky.
  2. @Martin9999 A na jaké otáčky? Já mám sluch dobrý, vnímám každý nepěkný zvuk a žádného dunění jsem si ani po 3800 km nevšiml. A to i když se motor snaží jet na vyšší převodový stupeň s nižšími otáčkami. Když se na to člověk opravdu soustředí a sleduje ECO ikonu, tak je poznat že zvuk lehoučce zhrubne - ale fakt neznatelně.
  3. Mně se do A sloupku nechce rýpat, jelikož je tam airbag - zas tak zkušeností s demontážemi v autech nemám. Ale když stisknu palubovku těsně před A sloupkem, je slyšet ten "lup" jak se něco něčeho dotkne. Samotný A sloupek po dotecích drží jak má a nevydává zvuky, Brýle ve schránce stačí vyndat a je jasné, že ty nějaké pazvuky nedělají.
  4. Vržou vám vnitřní madla dveří? Přišlo mi, že se rozvrzalo při manipulaci vnitřní madlo dveří řidiče, a to tak, že když se na něj v zatáčce nelepilo koleno, vrzlo si. Jako rychlé řešení jsem madlo rozebral a máznul indulonou co byla po ruce :). Je to o dost lepší, ale ne dokonalé. Pokud by to vrzalo dále, tak zkusím buď servis (ale auto tam kvůli tomu týden nechávat nechci), nebo nějaký tlumící sprej na vnitřní plastové spoje. Jinak je auto naštěstí tiché. Při nižších teplotách jen sem tam lupne něco vpravo u spolujezdce (palubovka x A sloupek).
  5. Schválně jsem si naházel konfiguraci kterou jsem si objednával minulý rok (03/2019) a aktuálně bych byl + 39 000 Kč. To je relativně dost. Ale jak píše @csabac, možná dají větší slevu na prodejně (v době koupě jsem se při poptávkách dostal na 5-7 % dolů).
  6. @csabac Serviska má být update řídící jednotky, absolvuji příští týden. Je to čerstvá záležitost, při přebírce auta týden zpět to tam ještě neměli.
  7. POZICE 5. DVEŘÍ: Tak auto ze servisu doma. Když jsem tam volal kvůli vyzvednutí, tak technik, který měl auto na starosti tam nebyl a mluvil jsem s jeho kolegou. Říkal, že z ŠA došlo info, že tolerance jsou 3-4mm, takže bohužel s tím nejde nic moc dělat. Takže trošku rozhořčený s představou že se na to nešáhlo jsem řekl, že si tedy přijedu pro auto. NAŠTĚSTÍ při předávce bylo jasný, že si s tím úspěšně hráli - distance na obou stranách je prakticky konstantní a liší se cca o 0,5mm. Hnuto bylo i s nárazníkem, kde zmizel ten lehký zoubek na přechodu. Cca 1,5 mm schod zůstal na přechodu světel, ale to je patrné pouze při větším zkoumání. Za mě ve výsledku spokojenost.
  8. Tak dneska jsem telefon updatnul na iOS 13.4 a po nasednutí do auta jsem nepocítil změnu. Je fakt že: 1) V nastavení CarPlay v infotainmentu je položka "Návrhy na Dashboardu", která nevím jestli byla i v předchozí verzi iOS: 2) Apple zdá se zpřístupnil možnost mít na "sdílené" obrazovce i jiné mapy než ty od Applu, ale teď je řada na vývojářích, aby tuto možnost doplnili:
  9. Na Scalu je vydána servisní akce - dle vlákna z Kamiqu půjde zřejmě o aktualizaci řídící jednotky OCU - systém eCall. Zadal jsem VIN svojí Scaly (výroba 10/2019) a vyskočilo to na mě také.
  10. @frfr Uplne normalne po obvodu kryciho plastu, viz. zelena cara na poslednim obrazku.
  11. @Zdepel Na prostredek je potreba si hodit “Prehled”, kde jsou jizdni data a pak stiskem rolleru precvakavat volby od startu/od nacepani/dlouhodobe.
  12. @petulko Budete to take resit se servisem? Predpokladam, ze SA by k tomu mela mit jiz nejake poznatky ze sveta a verim ze to daji dokupy.
  13. @csabac Já to mám v elektrice a se zavíráním/otevíráním nebyl zatím žádný problém. Uvidíme s čím příjdou...
  14. Objevily se tu problémy s kolizí nárazníku a hrany 5. dveří. Mrknul jsem k sobě a zdá se, že i u mě si 5. dveře na jedné straně lehce sedly, případně to může být i lehce nepřesným usazením zadního nárazníku, který jsem dosud neřešil. Dnes jsem dal auto preventivně do servisu na seřízení a jelikož je to "nové" auto, nejprv ohledně reklamované vady kontaktují Škodu auto pro další postup. Levá strana - mezera mezi 5. dveřmi a nárazníkem je v nejužším místě cca 2 mm, patrný je i schod u světel: Pravá strana - mezera mezi 5. dveřmi a nárazníkem je prakticky konstatní 4 mm: Lehký odskok nárazníku a blatníku na levé straně: Koukal jsem na ty panty a z fleku mě nenapadlo čím by tam šlo štelovat. Možná to bude dorazy... K žádným oděrkům zatím nedošlo, ale radši jsem jim to tam dal teď než bude pozdě. Cestou domů jsem potkal další Scalu (sice Ambi) a ta měla spáry na obou stranách stejné.
  15. Černé Stratosy v reálu.
×
×
  • Create New...