Přejít na obsah

Jirka3.6V6

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jirka3.6V6

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. ...jen pro info, problém byl vyřešen na cca 3000km, chyba se opět vrátila, ale rachtání řetězu žádné od výměny horního napínáku (tichý chod řetězu jak za studena tak za tepla), po delším hledání problému zjištěna prasklá vodící lišta horního řetězu a asi touto vinou přeskočeny zuby na pohonu vysokotlakého čerpadla a proto ta chyba "P2293 - regulátor tlaku paliva 2". Z důvodu prasklé vodící lišty nutná výměna rozvodů a vyčištění olejové vany a sacího koše od zbytků lišty. Tak doufám, že po této opravě bude opět šestihrnek fungovat
  2. Ahoj suri. mohu mít dotaz, podobný dotaz tu byl už zmíněn panem Charvátem, mám superb 3.6 r.v.2010 a s cca 205 tis. km, svítí kontrolka morotu, chyba P2293 regulátor tlaku paliva 2, po nastartování motor neklidný, pro 2-3 krát přídání plynu na volnoběh se chod ustálí a jede normálně, toto dělá vždy při studeném startu, za tepla jen nepatrně. Jezdím s tím už asi 14 dní a je to posutpně horší a horší. Auto nyní ve škodovce a zjištěny tyto hodnoty co mi řekl a ukázal technik: graf nízkého tlaku paliva z nádrže ok, čidlo vysokého tlaku vyměněno, čerpadlo vysokotlaku vyměněno, tlak railu po nastarování vždy cca 7 barů a po přidání plynu vyskočí na cca 120 barů, elektroinstalace zkontrolována a je ok, filtr paliva nový, tlak ve válcích od 9,5 do 11 - ok. Vstřiky původní, svíčky cca 3000km.

    Neměl by jsi náhodu nápad z praxe co by to mohlo dělat?

    A mám odpozorováno, že při zapnutí kontrolek se spustí čerpadlo v nádrži a má takový kolísavý chod a tak nevím jestli to je správná funkce a je jedno jestli je v nádrži 20% nebo 100% benzínu.

    Předem děkuji za info a kdyby jsi potřeboval další informace tak piš, zkusím zodpovědět či zjisti, případně si můžem zavolat. Jirka

  3. Ahoj suri. mohu mít dotaz, podobný dotaz tu byl už zmíněn panem Charvátem, mám superb 3.6 r.v.2010 a s cca 205 tis. km, svítí kontrolka morotu, chyba P2293 regulátor tlaku paliva 2, po nastartování motor neklidný, pro 2-3 krát přídání plynu na volnoběh se chod ustálí a jede normálně, toto dělá vždy při studeném startu, za tepla jen nepatrně. Jezdím s tím už asi 14 dní a je to posutpně horší a horší. Auto nyní ve škodovce a zjištěny tyto hodnoty co mi řekl a ukázal technik: graf nízkého tlaku paliva z nádrže ok, čidlo vysokého tlaku vyměněno, čerpadlo vysokotlaku vyměněno, tlak railu po nastarování vždy cca 7 barů a po přidání plynu vyskočí na cca 120 barů, elektroinstalace zkontrolována a je ok, filtr paliva nový, tlak ve válcích od 9,5 do 11 - ok. Vstřiky původní, svíčky cca 3000km.

    Neměl by jsi náhodu nápad z praxe co by to mohlo dělat?

    A mám odpozorováno, že při zapnutí kontrolek se spustí čerpadlo v nádrži a má takový kolísavý chod a tak nevím jestli to je správná funkce a je jedno jestli je v nádrži 20% nebo 100% benzínu.

    Předem děkuji za info a kdyby jsi potřeboval další informace tak piš, zkusím zodpovědět či zjisti, případně si můžem zavolat. Jirka

    1. Zobrazit předchozí komentář  %s více
    2. suri.

      suri.

      netuším skade to je a či to tam patrí

    3. Jirka3.6V6

      Jirka3.6V6

      Prej to je pro mazání šálku klikové hřídele a maj to snad jen 3.6 , nevím právě jestli mě ve škodovce netahají za nos :/ proto to foto ;) jinak uvidíme jaký bude tlak oleje až bude motor v kupě, to ukáže ;) dám vědět.

    4. Jirka3.6V6

      Jirka3.6V6

      Tak motor po opravě, maže jak má ;)

  4. ...tak problém vyřešen, všechny problémy s rachtáním řetězu a chybovou hláškou "P2293 - regulátor tlaku paliva 2" vyřešila pouze výměna horního napínáku rozvodů, tlak oleje v poho cca 3.0 - 3.8 baru. Diagnostika a práce s materiálem v origo servisu škoda vyšla na 6000,-
  5. Ahoj Martin Nečas, odkud je mechanik co ty motory 3.6 dělá ? Jen pro informaci, že bych eventuálně výměnu rozvodů svěřil někomu kdo to zná, protože kluci ve škoda servisech jen koukají a neví co s tím :D teda co jsem měl možnost zažít. Předem dík za info.
  6. jj to s tebou souhlasím suri. , dle mého info by to olej. čerpadlo mělo být u rozvodů takže než se pustím do této operace tak jak píšeš, nechám zkontrolovat vanu a sací koš, mechanik mi to taky navrhoval, jinak rachtání je v tuto chvíli jak za tepla tak i studena při startu a občas i do 2000 otáček jinak ne a zvuk jde pouze z prostoru horního napínaku. motor jinak šlape bez problému. Mohl by nízký tlak oleje způsobit zanesený filtr oleje? Mám teď na olej 5W30 long najeto cca 8500km.
  7. ...jo jasný, dám vědět ;) a jinak celé tohle laborování odstartovala chyba P2293 - regulátor tlaku paliva 2, kdy při větším zarachtání po nastartování vyskočí tahle chyba.
  8. Ahoj borci, jak jste vyřešili zmíněný problém? Mám podobný, najeto poctivých 205 tis km (rozvody původní) a dělá to i při studeným startu, po hlubším zkoumání jsem zjistil, že opravdu rachtají rozvody, kvůli málo doplému hornímu napínáku, rozvody i napínák jsou v pořádku, zjištěn nízký tlak oleje, proto napínák nedopne, protože je ovládán tlakem oleje, dle mechanika by výměna rozvodů nepomohla (vyhozené peníze) tak teď řeším jestli je to olejové čerpadlo nebo čidlo tlaku oleje přepadu, nesetkal jste se někdo s podobnou věcí?
×
×
  • Vytvořit nový...