Přejít na obsah

noneac

Uživatel
  • Počet příspěvků

    72
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 026 zobrazení profilu

Oznámení noneac

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. možné to asi je. Kamarád nevěděl že má v autě imobilizér, nechal si udělat kopii klíče, a přesně tohle mu to dělalo. Nastartoval, a po sešlápnutí pedálu se to vypnulo. Potom na to přišel.
  2. a jakou to máš feliciu? Prohlídni si to sám. Je dost pravděpodobné pokud diagnostika nevykazuje závady, že je problém v zapalování. Teď je otázkou co máš za typ felicie.
  3. noneac

    Brzdové kotouče

    na tom nic není a cena taky není vysoká.
  4. noneac

    Centrál

    konkrétně nevím jaký je originální centrál. Ale vesměs to bývá řešeno tak, že jsou dva dráty na motory. Na motory přivádí napětí jednotka a ta připojuje polaritu podle funkce. tři dráty bývají na snímání spínače v předních dveřích. Na jednu polohu je jeden rozepnutý a jeden sepnutý a při přesunu na obrácenou polohu se obrátí i sepnutí kontaktů. kontakty mají jeden společný kontakt, proto tři dráty. Jednotlivé funkce vodičů se snadno změří multimetrem. Kontakty se budou spínat a rozepínat a budou mít při sepnutí nulový odpor. Kdežto motor nebude měnit odpor a navíc odpor bude mít nějakou rozumnou hodnotu (odhaduji tak nad 30ohmu - můžu i změřit pokud bude nutné) Pokud se ovšem originál liší, pak ti to moc nepomůže.
  5. na klakson je trvale přivedeno 12V a spínač ve volantu provádí uzemnění. Myslím že pokud je tam těch 12V tak je v pořádku i pojistka. Zkusil bych rozdělat volant, v podstatě 12V by mělo jít přes připojený klakson až do místa přerušení. Takže si stačí ve volantu poměřit jestli je tam těch 12V na spínaném kontaktu nebo ne. A pokud ano, tak jestli po sepnutí to napětí pokračuje dál. ...... chce to logický postup
  6. to je pěkné, ale kdyby ten autorizovaný servis aspoň za ty peníze co chtějí stál. Nemám vždy ten pocit. To se ale samozřejmě nedá posuzovat celkově. Někde jsou borci někde vezmou kde jakého vo.. Pokud to tak není, tak potom nechápu o čem ten autorizovaný servis je a za co se tam tak platí.
  7. Já myslím že to není o tom, že se na všechny mechaniky nadává. A o tom že si lidé vymýšlí divné věci. Je totiž mezi námi spousta lidí, kteří ostatní natahují. Když člověk vidí tu vychytralost a co si někteří účtují za částky a to za práci kde jednu věc opraví a další dvě podělají. Kdyby to aspoň za něco stálo. O odbornosti některých mechaniků ani nemluvě. Vezmou diagnostiku a co jim přístroj ukáže to je svaté. Pokud se ukáže nějaká závada, okamžitě začnou mluvit o tom co se může zkusit vyměnit ... sakra to dokážu taky a nejsem automechanik. Bohužel takové jsou zkušenosti. Proto si nejraději vše opravuji sám, a takových lidí tu bude víc ... o tom tohle fórum je.
  8. co je to za servis, když neví co mají dělat?! Jak můžou nechat auto v takovém stavu?? Nechápu
  9. Zapalovač je nejspíš odporový, ale proud to bude tahat i tak pořádný. Netušil jsem ale ani náhodou jaký, vzhledem k tomu jak rychle se to umí rozpálit.
  10. Opravdu, to je docela překvapení. To znamená že mu v tom případě nesvítí ani palubovka a levé obrysové světla?!
  11. člověče LX a MPI je úplně něco jiného. Jestli je to I nebo MPI máš v techničáku a poznáš to i podle motoru. Nicméně jestli ti čidlo správně ukazuje je možné zjistit i na budíkách (to že ale ukazuje správně neznamená že je v pořádku. Zato v nepořádku bude hned po prvním pohledu, pokud ukazuje špatně) Normálně musí vykazovat 90 stupňů, a teplota normálně v tomto počasí chodí tak mezi 85-95 stupni při chodu motoru. Při pojíždění ve městě samozřejmě teplota poskočí.
  12. To ale nijak neukazuje na čerpadlo. Nejvyšší odběr paliva je snad při vyšších rychlostech. Při nízkých by to muselo být rapidní sešlápnutí. Chci tím říct, že pokud je tlak ze začátku v pořádku, tak by třeba na první stupeň auto hrabalo na asfaltu i tak. To čachrování s čerpadly navodilo dobrý zmatek. Pokud by nestíhalo čerpadlo tlačit, tak si myslím že by auto nemohlo vůbec dosáhnout určité vyšší rychlosti (a to i bez rapidního šlapání na plyn) Jak dochází k výpadkům? Jde o nahodilou věc nebo je to spojené se spotřebou paliva? Z takového postupu se nedá již nic rozumného vydedukovat.
  13. Já se domnívám, že to snad žádnou pojisku nemá. Usuzuji tak proto, že na ten zapalovač teče velmi vysoký proud (Jde o rozpálení kovu). Autorádio na to napojené s nejvyšší pravděpodobností není (pokud jsi to nezapojoval sám)
  14. noneac

    Svíčky

    Standartně se používají 3 bodové. můžeš si tam dát co chceš. Je to dost o penězích. Já používám momentálně Bosch. Nicméně, pokud jsou nějaké odlišnosti ve velikosti závitu popř. i jiné, stejně ti musí obchodník poradit.
  15. opět platí, slavní mechanici a diagnostika na felicii stojí za h.... Motor šlape na všechny válce když ti to padá? Mám podobný problém s tím, že mi motor sem tam šlape na tři válce. Dříve jsem měl problém naprosto stejný, to jsem ale nevěděl že mi ukazuje špatně teplotu. Motor podával špatnou směs .... Když jsem auto koupil, ukazoval motor nejvýše 70 stupňů, takže si jednotka neustále myslela že je motor studený. A vyvrcholilo to tím že se senzor úplně podělal a ukazoval nesmyslné hodnoty. Právě v té době kdy senzor blbnul mi motor dělal následující, ale jen do dostatečného zahřátí: Při sešlápnutí plynu místo aby otáčky vyletěli nahoru začaly klesat. A pokud se plyn sešlápl ještě víc tak motor i zdechl. Možných příčin samozřejmě asi může být víc.
×
×
  • Vytvořit nový...