Přejít na obsah

michal

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 157 zobrazení profilu

Oznámení michal

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. když kabel vytahneš,tak si jiskra najde cestu nejmenšího odporu,tak že proč by neskočila treba na hlavu!
  2. zajed si do servisu ty chytráku,vždit za ty baterky utratíš vím než jim tam nechás za opravu.Sertříš na nesprávném místě
  3. michal

    EGR ventil

    Přesně je to tam tak že ř.j. vý o poloze egr ventilu a poté sléduje ubytek napětí na váha,nebo snímači tlaku,podle toho co tam je.Tak pozná pruchodnost vyfuk. plynu egr ventilem.
  4. michal

    EGR ventil

    máš smulu,všechny egr ventily jsou vybaveny potenciometrem který jeho polohu,tak že jen vyměnit ne zaslepit.
  5. Ale i přesto všechno by to chtělo vymazat adaptace a udělat zákl. nastavení.Na tom neušetříš skrblíku.....
  6. o jaký se jedná motor?u 1,4mpi,jsem snímač polohy vač. hřídele nikdy neviděl!!!!
  7. Ta cena je uplně normální.Musí neustále kupovat nové a nové programy.A někde to zaplatit musí.Ty děláš v práci zadarmo že takto mluvíš?Musí se rozlišovat diagnostika a diagnostika.........Napíchnutí a vyčtení paměti závad za diagnostiku nepovažuji.Ale když k tomu něco měří at už jen v bloku naměřených hodnot nebo multimetrem atd. aby se ujistil v chybovém hlášení,tak ta cena je ještě pěkná....Co by jste chtěly,do opravy auta nedat ani korunu a pak nemužete o víkendu utlačit nákupní vozík v supermarketu!!!!Aspon nebudete tlustý No, kdyby mi tam něco nastavoval,tak neřeknu ani půl slova,ale jen za vyčtení závad 400sta?A ještě že to nejde vytisknout-taky zkušenost.To bych mohl na tom založit novou živnost taky. No to je docela smutný....
  8. cosby má pravdu,jen bych doplnil že nové adaptační hodnoty se přizpusobí až po 30km jízdě.Motor se musí vystřídat ve všech režimech tzn.akcelerace,decelerace,plná zátež,částečná zátěž atd....
  9. Ta cena je uplně normální.Musí neustále kupovat nové a nové programy.A někde to zaplatit musí.Ty děláš v práci zadarmo že takto mluvíš?Musí se rozlišovat diagnostika a diagnostika.........Napíchnutí a vyčtení paměti závad za diagnostiku nepovažuji.Ale když k tomu něco měří at už jen v bloku naměřených hodnot nebo multimetrem atd. aby se ujistil v chybovém hlášení,tak ta cena je ještě pěkná....Co by jste chtěly,do opravy auta nedat ani korunu a pak nemužete o víkendu utlačit nákupní vozík v supermarketu!!!!Aspon nebudete tlustý
  10. Jak jsem psal,za vyčtení paměti závad je 500 dost a jsou to vyhozený peníze.Ale když se na to podívá člověk který tomu rozumí a má naměřené hodnoty na autech které byli ok (tlak v sání,váha,adaptace atd...),tak mu dám klidně víc......Když to udělá někdo zadarmo tak už je to známka toho že umí hovno.....
  11. muze to byt ve skrtici klapce, v palivovem filtru atd.. vem to na diagnostiku.. v kazdem slusnem servisu ti na to kouknou zadarmo re Guest:Co to meleš za bláboly?Neplet zde potenciální zákazníky servisu.Nikdo ti zadarmo nic neudělá,už není komunismus!!!!!!!!!!Slušný servis ti udělá kvalitní diagnostiku za slušné peníze........
  12. Co vám všem na té diagnostice dělaly?Díval se někdo např. v bloku naměřených hodnot v kanále 15 na počet výpadku zapalování?udělal někdo zkusební jízdu i s vagem?300kč je dobrá cena ale za smazání paměti závad jsou to vyhozený peníze.U té 1,2 bych jako první vyčistil agr (těsní,vazne).
  13. nádoba s aktivním uhlím zachycuje palivové párx,které se odparujou z nádrže.Poté jsou dodatečně spalovány....Benzín rozpustí palivové uhlí,regenerační ventil se přidře,nebo rozleptá gumovou memgránu a problém je na světě
  14. Tak jsem se při čtení docela zasmál....Nádrž nemá žádnou expazní nádobu,ale nádobu s aktivním uhlím a do té jak se dostane palivo,tak je to docela pruser!Aktivní uhlí se rozpustí a je vyděláno,jen tak dál,ale stejně už je asi pozdě...
  15. pochybuji že ti klepou ventily,spíse je to detonační spalování.mámo oktanu v benzínu.Z jaké je tam pumpy???
×
×
  • Vytvořit nový...