Přejít na obsah

tempotaxi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    61
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení tempotaxi

Nováček

Nováček (1/14)

15

Popularita

  1. Zdravím.

    Kontrola emisí:

    Po odebrání výfuku FOX ukazuje lambda sonda 1.073 na původním výfuku. Nevyhověl.

    Po odebrání bavlněného vzduchového filtru a dosazení původního papírového filtru ukazuje lambda sonda ještě větší hodnoty 1.142. Nevyhověl.

    Co s tím???

    Děkuji za info.

     

    obrázek00001.jpg

    obrázek00002.jpg

  2. Mám i takovou zkušenost, že brzdový kotouč se utrhl od unášeče. Byl to parádní rachot. Měl jsem Volkswagen Vento a zde byl zase problém, že občas vyběhla střeva prasátka. Daleko lepší byla první Octavia Laurinka, kde na brzdách nebyla žádná porucha ani jiný zádrhel. Raději si nějakou tisícikorunu připlatím za kvalitnější výrobek. Mně je úplně jedno, zda to budou brzdy, spojka, silentbloky, hadice atd. jen musím vědět, zda jsou některé díly záměnné z jiného vozidla. Je pravda, že plno dílu se dělá pro sportovní účely a to většinou na auta Fabia a Octavia. Problém je, zda jsou některé díly záměnné do Citiga.
  3. Mám auto krátce, ale zjistil jsem jednu věc, která se mně nezamlouvá.? Po jízdě v dešti nebo po umytí auta brzdové kotouče zreznou už druhý den. Při odstavení vozidla na 3 – 4 dny jsou kotouče také rezavé. Po vyjetí brzdy skřípou a vržou. Mám najeto 17 000 km a kotouče už mají na okraji vyjetou hranu. Dále po jednom dnu jsou kola od brzdových destiček strašně špinavá. Ale musím i podotknout, že auto opravdu dobře brzdí.? Měl jsem plnou aut, ale tenhle problém jsem nikdy neměl.? Dále je i zajímavá cena. Rozdíl mezi Braker a Škoda dílem je 1200 až 1500,- Kč.?
  4. Stávající zrcátka jsem chtěl také doplnit nalepovacím blinkrem a zespodu zrcátka jsem chtěl bíle nalepovací osvětlení, které by svítilo při otevřených dveří. Náhodou jsem byl na pokecu v STK a zde jsem dostal odpověď, že mám předepsaný počet osvětlení a další duplované osvětlení nesmím dát.
  5. Každou samolepku lze nahřát fénem a pomalu strhávat. Pokud část lepidla zůstane na kastli, tak stačí technický benzín.
  6. Auto mělo nějakou technickou poruchu. Technik při předávce vozidla ti musí předvést, že je vše opraveno a že vše funguje, jak má. Třeba se i provede kontrolní jízda. Jinak si měl hned závadu reklamovat a nic neplatit. Já vždy platím, až po přebírce vozu, když se přesvědčím, že je vše v pořádku. Dále demontovaný díl je tvůj díl a máš právo si ho vzít sebou, pokud si v zakázce neuvedl jinak.
  7. Já nikoho nestraším, ale jsou to moje zkušenosti. Přes 20 let jsem dělal taxikáře. Měl jsem u jedné pojišťovny, tři nezaviněné bouračky a na základě toho, že mám tři pojistné události, které jsem nezavinil, mně pojišťovna zrušila pojistku. Jako taxikář si nemůžete dovolit jezdit bez pojistky, bez pojištění sedadel a věcí. Odvolání nepomohlo a pak sežeňte další pojišťovnu, která vás pojistí. A to ještě máš pojistku o 50% zvýšenou pro větší nebezpečí dopravní nehody. A policie, to platíte za každou buzeraci, přece taxikář má peníze a musí jezdit, aby vydělal, tak musí platit do kapsy bez bloků. Servis, chceš to hned opravit, tak plať a na plno věcí nedostaneš papír, záruku na nový díl, protože najezdíš mnoho kilometrů. Ale veškeré problémy jen v Česku, a když jsem jezdil pro německou firmu, jako taxikář po Německu, tak policie, servis vše v pohodě a naprosté spokojenosti.
  8. Přečetl jsem si zrovna celou kauzu. Mně ani nepřekvapuje, že se autoservis chce dohodnout, že třeba bude nabízet na nové auto po celou záruční dobu provádět servis zdarma. Opravu provede také zdarma. Pokud se do toho bude přidat pojišťovna tak bude problém. Servis jistě má pojistku a pojišťovna škodu zaplatí s této pojistky. Ale pojišťovna bude chtít vědět: kdo řídil, kde se stala nehoda, co bylo dále poškozeno, proč nebyla přivolána policie a zda řidič nebyl pod obraz. Dále při škodě má povinnost vše hlásit na policii. Policie vše vyšetří a viníka předá přestupkové komisy. Viník může přijít o ŘP, body a může být brán, že řídil pod vlivem a tím pádem bude mít zákaz řízení. Dále pojišťovna bude zaplacenou událost chtít po řidiči zaplatit, pokud viník není pojištěn proti škodě při výkonu zaměstnání. Po celou dobu vyšetřování se nebude auto opravovat, protože viník se může odvolat proti rozhodnutí, že viníkem nehody je někdo jiný a on se musel manévrem vyhnout dopravní nehodě.
  9. Já to nevím přesně, ale pojišťovna bude určitě chtít, proč k dopravní nehodě nebyla přivolána Policie. Něco jiného by bylo, pokud by nehoda vznikla na půdě autoservisu. Pokud byla poničena svodidla, tak to je veřejný majetek a úřady jsou na to dost háklivé.
  10. Chtěl bych se zeptat. Zda je rezonátor u nás homologován a kam ho přesně umístit. Dohledal jsem, že se dává místo katalyzátoru nebo místo tlumiče. Ale nikde se pak nedozvíte, zda to projde technickou. Jen připomenu, že katalyzátor a tlumič zůstane, aby auto splňovalo předpisy STK a rezonátor se přidá? Auto pak dostane sportovnější zvuk. Jak na to. Děkuji.
  11. Mám představu, že až dojedu brzdové kotouče, tak dám jiné. EBC Braker číslo BSD 1800 a brzdové destičky EBC Braker číslo DP 41239 R. Jsou prosím nějaké zkušenosti. Děkuji. https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-kotouce-ebc-bsd-na-skoda-citigo-10-11.201987 https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-desticky-ebc-yellowstuff-na-skoda-citigo-10-11.165841
×
×
  • Vytvořit nový...