Přejít na obsah

vojta_s

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vojta_s

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. vojta_s

    MR 2020

    Ví se z jaké výbavy vychází Touring Sport? Případně kdy budou uvolněny ceníky MR2020? Edit: už jsem nalezl http://www.skoda-auto.cz/nabidka/skoda-nejmix
  2. vojta_s

    Výběr motoru

    Řadí jak šílený beru tak, že drží zbytečně kvalt co nejvýše a když ten výkon potřebuje tak přeřadí o několik kvaltů dolů. Měl jsem možnost se svézt po dálnici a po městě a přišlo mi to takový ucukaný a neustále to řadilo sem a tam. Pokud člověk pojede po okresce 90 tak to asi pojede plynule, ale co se bude dít když člověk bude chtít někoho předjet - auto podřadí a pak se tak 1-2sec nic neděje a pak teprve jede. Asi nejsem nastavenej na tyto malý benzíny :)
  3. vojta_s

    Výběr motoru

    Tak jsem projel 1.5TSI s automatem - řadí to jak šílený :D ze 7 na 3 není problém :). Projevem to auto vážně není pro mě :) Nakonec to bude 2.0TDI 110kW
  4. vojta_s

    Výběr motoru

    Takže v podstatě pokud nejsem závodník co jezdí neustále ve vysokých otáčkách nebo nevezmu 1.5TSI v DSG, který následně bude řadit jak šílenej tak benzín nedává smysl, respektive ne v 1.5 pokud při 100 očekávám, že kvůli nějakýmu pružnějšímu zrychlení nechci podřadit z 6 na 4
  5. vojta_s

    Výběr motoru

    Ahoj, vybírám novou OIII a mám dilema který motor. Původně jsem byl pevně rozhodnut pro 2.0TDI 110kW vzhledem k tomu, že v současné době v koncernu mám 2.0 TDI 103kw tak mi to přišlo jako jasná volba. Jenže po prohlídnutí ceníku jsem narazil na 1.5TSI 110kw která mě celkem zaujala vzhledem k pozitivním recenzím na internetu (u OIII povětšínou teda 1.4) a cenou nižší o 65000Kč - což je částka která se dá buď ušetřit při nákupu a nebo za to vzít vyšší výbavu, každopádně počítám s tím, že se rozdíl smaže vyšší spotřebou u TSI po cca 100 000 km. Teď ale k jádru pudla - ročně najezdím cca 25-30 000 km s tím že 30% jsou krátkodobé jízdy po městě cca 5km tam a 5km zpátky a zbytek jsou dálkové cesty okolo 150km denně z 80% po dálnici nebo silnicích první třídy. Byl jsem se i s 1.5TSI projet a příjde mi, že je ten motor takovej jalovej a k dynamičnosti má hodně daleko a po sešlápnutí plynu se nědělo nic (řadil jsem jak jsem zvyklej u TDI) - je to pouze můj pocit, že je to líný? Je vůbec 1.5TSI rovnocennou volbou k 2.0TDI? Má někdo osobní zkušenost s oběma motory jak s průběhem výkonu a spotřebou? Jak se 1.5TSI chová když se do ni naloží 4 lidi a jede se třeba svižnější dálniční přesun nebo v kopcovitém terénu na vysočině?
×
×
  • Vytvořit nový...