Předem se chci omluvit za založení nového tématu, ale už si přestávám vědět rady se svoji 1.8 Turbo a byl bych velice rád za jakýkoliv nápad kdo má trochu zkušenosti. Je tam chip, všechno fungovalo tak jak mělo, po najetí asi 2000km je auto občas jako bez chipu a to pouze za podmínek pokud je venku třeba 15-20 st. a výše nebo když parkrát auto sešlápnu, pak nastává rapidní skok a auto nemá téměř žádný krouťák je to jak nějaká 1.6, kolikrát se tento problém neděje ani pravidelně, za chladná to jede pěkné.
muze být špatný i nový origo ventil n75?
Shrnutí:
-nový ventil N75 - originál
-vyzkoušena váha vzduchu z jiného auta, která je 100% funkční a dle VAGu dává nějakých 154g/s
-mechanik procházel a tlakoval okruh - bez úniku!
-na dianostice žádná chyba po celou dobu!