Přejít na obsah

Lugo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 091
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky zveřejnil Lugo

  1. Zdravím pánové ;)

    jak zde již padlo, ano mám stavitelný podvozek V-maxx a jsem s ním spokojen ;) Dostal jsem se k němu náhodně a za takový prachy,že jsem neváhal ani vteřinu..nikdo to tady neměl na Fabii ( nepočítám octavie) tak jsem to zkusil a pohoda..rozhodně lepší než můj předchozí pevnej SuperSport...jinak kola mám OZtka 8*17 ET35 gumy 205/40 a pohodička..vzadu úplně(i při 5ti lidech)..jen ve předu jsem řešil potíž..při plným snížení tedy -65 bylo mezi maticí podvozku a gumou misto tak max na cigaretovej papírek :D gumu to nebralo ale bál jsem se toho...při 215 gumě by to určitě bralo o gumu! No každopádně jsem takto nechtěl jezdit tak jsem to celý vyhodil zase ven dal jsem do pryč malou pružinku a nasadil znova..nyní jsem na předku na cca -80 a zadek -70...jezdím takto jaro leto podzim zima a no problém..jen teda když mám letní a seknu hodně zatáčku sem tam si kolo lízne o podběh..a jinak veškeré informace v mém vlákně včetně fotek ;)

    post-116-0-63973500-1292685830_thumb.jpg

  2. Jet na UH a mrznout u aut to se mi zrovna moc nechce :( navíc na UH mě nikdo nedostane..byly časy kdy jsem to tam měl rád..ale poslední dobou opravdu ne děkuji..byl jsem tam naposled před rokem a myslím,že to není pro nás..tedy pro lidi co znám osobně z Brna..je to tam přesně jak piše Marcel tuc tuc a hodně ostrých tuneru co se tam přijde předvést..

  3. zdravím pánové ;)prvně děkuji Georgovi,že mě na toto téma upozornil..bych to zasklil snad ! :feve: rozhodně s čmeldou přijedu!! Těším se..dlouho tu v Brně nic nebylo..těším se na nové tváře :) a samo i na ty staré :D

    Jinak 5.6 zní jako dobrej nápad :)

  4. Auto si po sníženi rozhodně nemyslí, že je nějak zatíženo..jak by to zjistilo? Nemá jak...brzdí to úplně stejně..není potřeba nic nastavovat.

    Já třeba s V-maxxem výškově stavitelným mám zatím dobré zkušenosti...vím,že na tom jezdi ještě tři kluci z fóra(fabie) a zatím si taky neztěžovali co jsem sledoval..otázka je co to udělá časem no..zatím na tom jezdím 10 měsíců a ok...tak doufám,že pokud se to má podělat tak ještě v záruce..rozhodně v porovnáním s Supersportem co jsem měl předtím tak je to lepší..

    Ale zase jsem i osobně viděl jak vytekly předky na Octavii..+ samo kluci s oktávkama z fóra.. :feve:

  5. Docela sranda s těma světlama... jako zpracování je takový divoký no..ty dráty a pak teda díra na žárovku blinkru menší než samotná žárovka :kuk: a dál nechápu jak si myslí,že člověk dotáhne spodní šroub když tam zavazí ten štelovací šroub dálky :kuk:

    No s tím štělováním je to taky docela vtipný..když k tomu taky nedají něco jako popis,manuál nebo tak, tak je to těžký a toto řešení je opravdu neobvyklé..nehledě na to,že mám strach,že když třeba to vyjde tak,že seřízené to bude v poloze "motorek dolu" aby tam něco nezavazelo..ale snad né... jinak ještě jednou gratuluji k objevení štělování výšky potkávaček ;)

  6. Zdravím všechny :)

    Měl bych takovou prosbu...chystám se na menší obměnu hudby na to moje "domácí žvýkání" :D

    Subwoofer je předem jasný, už jej skoro mám doma, jedná se o:

    JBL GT5-1204BR - osazený 300 mm (12") subwooferový box

    Základní parametry

    průměr: 300 mm

    impedance: 4 Ω

    citlivost: 92 dB

    kmitočtový rozsah: 45 - 150 Hz

    výkon rms: 275 W

    výkon max: 1100 W

    teď jen nevím jaký zesík k němu..mám zde dva vážné favority, z mého pohledu mi to přijde téměř identické.

    Poradíte??

    CRUNCH GTR 250.2

    MAC AUDIO MPX2500

×
×
  • Vytvořit nový...