Přejít na obsah

Lunatic George

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lunatic George

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Psal jsem o tom loni - na jiném místě. Koupil jsem před rokem auto YETI 2,0 TDI 103 kW, 4x4 v autobazaru - dovoz z Německa. Můj známý mechanik vůz prověřil i přes průběžně zaznamenávané servisní termíny a úkony a vše bylo v souladu s údaji deklarovanými autobazarem - tedy OK. Auto jezdilo perfektně, bez závad, celkem k mé spokojenosti. Zhruba po 7 měsících jsem byl poprvé nucen jet v terénu a zdálo se mi, že je systém 4x4 nefunkční. Shodou okolností to bylo v době, kdy jsem se rozhodl, že je na čase něco udělat s "podle mě nelogickým chováním automatické převodovky DSG". Na rovině tam házela pětku již při rychlosti výrazně nižší než 55 km/h a šestku hned nad rychlostí 65 km/hod. Pocitově a zvukově to autu nesvědčilo. Takže jsem se objednal na měření a přenastavení motoru a převodovky k panu Šímovi do Třebotova u Prahy. Z poměrně dlouhodobého zkoumání na internetu mi vyšel jako nejkvalitnější v rámci Čech (na Moravě si drží primát jiný technik). Domluvili jsme si, co je předmětem mého zájmu a přijel jsem do servisu na úvodní měření. Následoval šok, protože zjistil, že systém 4x4 nefungoval (hláška "závada čerpadla Haldex"). Nebudu detailně popisovat následnou anabázi - nicméně závěr byl nad očekávání dobrý - autobazar pochopitelně neuznal závadu v době prodeje - nicméně mi vyšel vstříc konstatováním, že závada se projevila až dlouhou dobu po prodeji vozu, teprve při příslušné zátěži. A nabídl mi kompenzaci úhrady čerpadla Haldex (práci jsem hradil sám). I tak považuji přístup autobazaru Auto ESA za vstřícný. Takže závada byla odstraněna , úprava motoru a DSG byla následně v Třebotově provedena podle mých představ a od té doby jezdím s automatem tak, že řadí podle mých představ a navíc je patrná úspora paliva o min. 0,50 l na 100 km (spíš ještě více). No a 4x4 se v letošní zimě již osvědčilo - sice v blátě, ale vyjel jsem to, co s YETIm předokolkou benzinem 1,20, zdaleka nešlo..... Takže kdo váhá s koupí této konfigurace, ať do toho jde. YETI TDI 2,00, 4x4, DSG je top.......
  2. Jak to prosím dopadlo s těmi pádly u Yetiho ? Podařilo se ?
×
×
  • Vytvořit nový...