Jump to content

OliVili

Uživatel
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About OliVili

  • Rank
    Junior
  1. No takže STATUS : Vymenené komplet rozvody, napináky, voľnobežka alternátora, remene atď proste nakomplet čo sa dá. Tak isto vymenené všetky silembloky motora, tým myslím upne všetky a aj na nápravnici. Po výmene žiadna zmena ku lepšiemu. Vačka bola nastavená a prekontrolovaná. Práve sa mi zdá naopak, že sa to ešte zhoršilo, alebo zhoršuje. Neviem čo s tým. Ako som spomínal motor za studena OK, keď sa zohreje cuká, keď zapnem klímu necuká, alebo sa problém utlmý že je to cítiť minimálne. Zistil som poznatok, že keď dám spojku do zábehu a držím auto na brzde tak v zábere to necuká, ale v tom momente keď vytlačím spojku tak v momente zatrasie. Je to velice zaujímavé, takýto prejav, pretože diagnostika nehlás nič. A ako som spomínal za studena to nerobí, zotrvačník je OK Olej menený každých 10 000 - 12 000 + kompletne všetky filtre Tankovanie výlučne iba MAXXMOTION + VIF (alebo obyčajná OMF NAFTA + VIF) Prikladám video ... momentálne neviem kde sa mám zamerať. 😬
  2. Chalani, Každopádne budem meniť rozvody a nanovo robiť korekciu vačky. Zároveň vymením všetky silentbloky motora + voľnobežku alternátora a repas alternátora. Keď to bude dole tak pozriem aj kabeláž ku vstrekom a uvidím čo a jak. Dám vedieť či to pomohlo alebo nie. Ako slepý povedal hluchému "Uvidíme"
  3. Chalani mám rovnaký problém ako tuto opisujete, Golf V 2.0 TDI BKD 130KW CHIP, OPRAVA TEPLÉHO ŠTARTU + EGR OFF 216 000 KM ja som najazdil 80 000 km na nom, pôvodné vstreky (OK hodnoty) (Spojka stále pôvodná ale staral som sa o ňu, žiadne vylagrovaná šopa, nieje s nou žiadny problém že by preklzovala alebo že by rachotal zotrvačník.. Rozvody INNA (Budem meniť za GRAFI) Keď je motor studený, necuká, na voľnobehu tak ako opisujú rôzny lúdia na fóre, jakmile sa zohreje cuká a vydieť to aj na motore keď otvorím kapotu. (kazdych 5 sekund cca) Auto mám už 4 rok a robí od tedy čo to mám. Keď zapnem klímu, cukanie výrazne prestane alebo citit len troška, v tom momente keď stlačim ECON je počuť ako poklesnu otáčky a motor zacuká. Robí to od 550 otáčok to cca 1200-1300 od 1500 necukne absolutne. Olej som menil každých 10 000 KM (Q8 5W40 podla normy VW) filtre HENGST, palivovy, olejový, vzduchový vždy poctico. Tankujem výhradne iba OMF MAXX MOTION a už keď dávam obyč naftu, vždy mu nalejem VIFKO. O auto sa po motorovej stránke správam aby dostalo všetko čo má mať. EGR som čistil, nebolo ani špinavé (cca rok a pol dozadu) , ale po chiptuningu som ho dal elektronicky vypať, (mesiac dozadu) Cukanie sa prejavovalo či tam bol chip alebo nie. Už si neviem rady čo by to mohlo byť, pretože motoru výkonovo nechýba nič, a vždy jazdil a jazdi jak sprostý, nepocitoval som nikdy nedostatok výkonu Dym dymý ako každé TDI, Čo by vás ešte napadločo by to mohlo byť ?
×
×
  • Create New...