Jump to content

JirikTU

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About JirikTU

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

348 profile views
  1. Ahoj, mám Swing 6,5" a z výroby přední i zadní senzory. Možnost zobrazení jízdní dráhy nemám (viz. foto). Nikde v menu jsem nenašel možnost funkci aktivovat, kódovat jsem nic nezkoušel....Pokud to rozchodíš, dej prosím info.
  2. @Nicon nepíšeš rok výroby. Ale novější infotainment umí rozdělit výměnu oleje po roce, ale servis zachová po 2 letech. Viz mé foto, první olejovou náplň nezjistim, ale od té doby měním po roce 5w40. Nájezd mám do 15t za rok. Olej vlastní nemám, ale servis nemá problém měnit každý rok. Taky z toho mají peníze ?
  3. Ahoj, mám Swing 6,5" a u mne nabídka App vypadá takto.
  4. Ok, už ti rozumím. Osobně jsem při psaní neviděl rozdíl ve formulaci plná výbava a bohatá výbava. Pokud v tom rozdíl vidíš, tak uznávám že jsem nepoužil uplně stejná slova :)
  5. Souhlasím, GPF se jistě také promítne do ceny, ale výhoda pro zákazníka to zrovna není. Třeba jsem měl prostě přehnané nároky a nízký rozpočet ? ale nabídka Scala ambition 1.0 85kw s metalizou byla cca 410 tisíc což se velmi blizilo mému rozpočtu. Za tu cenu již nabízí klimu, tempomat a další prvky. Na druhou stranu má PUR volant a plechové disky. A to bych za bohatou výbavu nepovažoval...kdo sáhne po style a rozpočet mu to dovolí, nebude tohle samozřejmě řešit.
  6. Ahoj, Úplně nerozumím tomu požadavku, ale nemusím rozumět všemu ?. Samozřejmě si každý bohatou výbavu může představovat jinak, záleží na preferencích. Jinak náhodně 2x odkaz https://m.autorevue.cz/skoda-scala-cena-vybava-ambition-style-pakety https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-scala-vstupuje-na-cesky-trh-s-bohatou-vybavou/
  7. Závady vypsané v článku prostě podle mne nejsou na nadpis: nepraskla ani žárovka . Máš jiný názor, respektuji to ?. Sám něco podobného doma, důvod pomlouvat auto nemám. Sám jsem psal že bych ho hodnotil za 3 - tedy dobře. Poznámka o konkurenci byla myšlena v kontextu, jestli by takový nadpis dostala při stejném výsledku i konkurence. Opět můj názor. Řešit zde konkurenci nechci, každé auto má jistě své a toto téma není o konkurenci.
  8. Přesně tak, tažení karavanu bylo pouze na jednu cestu a zpět. Proto životnost spojky za mne ubohá. Brzdy a motor vypadají naopak velmi dobře. Snad mě neukamenujete, ale článek mi nepřijde úplně objektivní. Už nadpis "nepraskla ani žárovka" je zavádějící. Elektronika zlobila (ecall a komunikační jednotka škoda connect), mřížka ventilace také odešla, spojka životnost 50t. Celkový výsledek není tragédie, ale bez ztráty kytičky to nebylo. Mám sám podobný HW doma, výsledek je pro mě tak za 3, základní prvky ale vypadají celkem ok. Ale dovolím si poznámku, že kdyby stejné problémy řešili u korejské
  9. Nový vůz stojí u domu a já zkusím napsat, proč to není Scala. Upřímně jsem byl asi trochu uveden v omyl články v médiích, když všude běžela kampaň, že Scala přijde plně vybavená v základu . Auto jsem chtěl platit hotově, tedy sleva na úvěr nebyla pro mě a cenový limit byl pevně daný. Hledal jsem auto pro 2 dospělé a dítě (3 roky). Logicky jsem nechtěl horší výbavu než u 7 leteho předchůdce. Minimální požadavky :tempomat, automatická klimatizace, BT HF, vyhřívané sedačky, parkovací senzory P+Z a nechtěl jsem halogenová světla. Podle mého názoru to není na rok 2019 přehnaná výbava. Nepíšu s
×
×
  • Create New...