Přejít na obsah

jpospa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jpospa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Už jsem to tady někde psal: po výměně ložiska a těhlice jsem měl ten samý problém, při rozjezdu a při dobrzdění mi učinkovalo ABS. Nedalo se s tím pomalu jezdit. VAG hlásil pravé přední čidlo - mechanická závada nebo přerušený signál. Vyměnil jsem čidlo a pořád stejné. Nakonec jsem se tady dočetl, že je potřeba zkontrolovat vzdálenost čidla od snímacího kotoučku otáček kola - a bylo to jasný. Na levém kole vzdálenost asi 1-2 mm a na tom s vyměněnou těhlicí 2-5 mm. Takže to čidlo nesnímalo. Ubrousil jsem o 1,5 mm plošku, skrz kterou vede šroub. A rázem bylo po problému. Hlavně díky tomuto fóru se záhada vyřešila. díky
  2. Díky za radu, včera odpoledne jsem sundal jsem obě kola a kouknul se na to. Na levém kole je vzdálenost mezi snímačem a kroužkem asi 2-3 mm a na pravém, kde se měnila těhlice je vzdálenost asi 5 mm a víc. Je ten rozdíl vidět pouhým okem. Akorát mi to nějak nejde do hlavy: ložisko se po nalisování na doraz zajišťuje pojistkou a čidlo zase po nasazení šroubkem. Jedině mě napadá, že ta těhlice možná nebude z nejpovedenějších. Sundám to a zkusím to znovu. Díky moc za radu, to by mě vůbec nenapadlo. Předpokládal jsem, že pokud se díly mění a pasujou do sebe podle katalogu, nenapadlo mě ještě něco měřit. To je dobrá zkušenost pro příště :-)
  3. Já mám úplně stejný problém: po výměně prasklé těhlice a ložiska mi začala svítit kontrolka ABS a při rozjedzu a dobrždění mi to kope. VAG mi napsal chybu 00285 - ABS senzor otáček vpředu vpravo 04-10 mechanická chyba intermittent. Vyměnil jsem čidlo (také to nebyl originál) smazal chyby a dělá to pořád. Mám podezření na kabel, ikdyž se s ním nijak násilím nezacházelo. Ale stojí asi 1500,- Kč a nechci zbytečně vyhodti peníze, kdyby to nebylo ono. Tak už nevím, jak na to. Možná zkusím prohodit levý a pravý přední kabel mezi sebou a uvidím. Akorát nevím, kde se to dá rozpojit, Vede to od kola dírou v podběhu někam do motorového prostoru. Musel bych s tím asi na zvedák a rozebrat spodní kryt. Akorát nevím, jestli to nebude zbytečná práce. Nikdy mě ABS nezlobilo, až do té výměny.
  4. jpospa

    Stahovačka

    Preji pekny vecer, velmi mi pomohl Vas navod na vymenu stahovacky zadnich dveri OCTAVIA. Manzelka pred nedavnem v horku zavrela dvere a sklo se odporoucelo s rachotem dovnitr dveri. Vubec jsem netusil, co se stalo. Pak jsem to rozebral a vyndal nejake ulomky plastu. Braly me mrakoty, kdyz jsem nasel cenu, za kterou to delaji v servisu Skoda. Pak me ale napadlo neco o tom najit. A zde jsem to nasel. Diky vycerpavajici diskuzi jsem vcera uspesne stahovacku opravil. Jen shrnu pro poradek: 1. rok vyroby 1999 - z diskuze vyplynulo, ze mam stare sverky i plastove jezdce a musim koupit oboje nove. 2. v mototechne jsem koupil sverku (250,-Kc) a palstoveho jezdce (35,-Kc) 3. rozebrak jsem tapecirung, sundal sverku z okna a ono podlozil. 4. jelikoz jsem nevedel, v jakem stavu je buben a lanko, radeji jsem celou stahovacku vyndal. Ukazalo se, ze bez vyndani cele stahovacky je cela operace s vymenou jezdce, ve kterem jsou obe konce lanka pro me nemozna. 5. buben i lanko byly v poradku, sundal jsem zbytek stareho jezdce a metodou pokus omyl, kterou jsem se snazil do noveho jezdce ulozit oba konce lanek, jsem zpet nasadil novy jezdec. Nejhorsi prace byla, jak napnout zpet lanko pres napinaci kladku. Skoro nadlidsky vykon, ale povedlo se. 6. zapojil ksem konektor a vyzkousel, jak jezdi novy jezdec, vse probehlo paradne. 7. vratil jsem zpet stahovacku 8. namontovak na okno sverku 9. okno se sverkou jsem nasadil do noveho jezdce. 10. nakonec probehla kontrola fonkce stahovani okna - na jednicku a tak jsem vratil tapecir a 11. slava - hotovo. Musim jeste jednou podekovat za podrobny navod a dobre rady bez kteryhc bych to nedokazal dat dohromady. diky Jarda
  5. jpospa

    SAFE MODE

    Staci,ak pretocis klucom v spinacej skrinke a savelock sa zrusi. Nemusis chodit cez kufor To je dobrý nápad, ale použít se dá pouze, pokud nemáš klíče zvenčí ve dveřích, jako jsem měl já ...
  6. jpospa

    SAFE MODE

    Safe mode dle mého názoru a zkušenosti funguje pouze, když se zamkne auto z venku klíčem. Já to zkoušel, dkyž jsem byl uvnitř, přes stažený okno jsem z venku zamknul klíčem dveře, centrál zamknul dveře, vytáhl okna a nemohl jsem se dostat z auta ven. Musel jsem zevnitř rozebrat zámek u kufru a pak vylézt. Bylo ma ale ouvej...
×
×
  • Vytvořit nový...