Přejít na obsah

RendyCz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení RendyCz

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Taky vlastním OII 1.6 MPI 75kw BSE 2006 výroba. Jsem druhý majitel. První majitel Švýcar. Už ji mám cca 2 roky nájezd 250 000 . Spotřeba oleje tak 3 decky na 12 000km. Jen teď mě zlobí ložisko v převodovce. Prý ty převodovky docela trpí. V servisu mi řekli že tyto převodovky byly určené pro golf 3 takže na lehčí auto. Teď jen zvažují jestli si ji nechat opravit a nebo někde nějakou sehnat nebo koupit repasovanou. Cena opravy té mojí za předpokladu že to bude jen ložisko a měnili by se teď jen ložiska a gufera tak cca 12 500 bez daně u bývalého mechanika že škodovky. Myslím že se jmenuje p. Sixta. Tak uvidíme. Jinak jsem s autem spokojený. Mám na tom gumy 205/55/R16 a jezdím denně 60km . Z kopce do kopce sem tam nějaká rovina. Průměrná spotřeba 6,5 l. Tankuji střídavě vervu 95 a vervu 100 na benzině.
  2. Měnil jsem je zhruba před 2 000 km a byly čisté dával jsem tam NGK místo Bosch co tam byly. Zkoušel jsem i čistič na ERG ventil stříkat kolem sání a klapky a auto se ani nedusilo ani se otáčky nepřidávali, takže to beru tak, že to nepřisává. Bylo to v servisu Auto-Kelly , Auto hobby i v servisu , kde se specializují na Škodovku. Jenže jejich opravy jsou typu vyměním tohle projedu se s tím nic to nedělá je to dobry. Já auto vezmu řeknou kdyby něco znovu přijeďte a ujedu 20 km a je to na novo. Pak to tam dám a vymýšlí další věci a prachy jenom lítají. Už mě serou tyhle rádoby servisy, kde se řídí příručkou a když to v ní není napsané tak si neví rady.
  3. VAG nic nehlásí a nastavení to snad udělali když ji čistili , čerpadlo vyloučili že by to ve vysokých otáčkách netahlo, zkoušel jsem i vervu 100 dokonce i vif a žádná změna, napadá mě může na to mít vliv i to že trochu žere olej ? Tak cca necelý litr na 10 000 ? Palivový filtr měněny to sem psal.
  4. Ahoj mam podobný problém ,ale trochu jinačí příznaky , tak jestli někdo pomůže. Klasika škoda Octavia 2 1.6 75kw BSE ročník 2007 najeto 228 000 km. Mám problém s kolísáním otáček na volnoběh jak za tepla tak za studena cca 200 otáček. Další problém, když nastartuju a rozjedu se tak na 3 a 4 převodový stupeň auto škube v rozmezí 1800 - 2300 otáček jak se už dostanu nad 2500 otáček už je to v pohodě, nejvíc citelný to je když je venku chladno, pokud je teplota kolem 25°C tak je to jen malé cuknutí a auto jede bez problému . Už se vyměnily svíčky všechny filtry i palivový kontrolovalo se jestli to někde nepřisává vzduch a na nic se nepřišlo dokonce i vyčištěna škrtící klapka. Napadá někoho něco? nerad bych měnil něco dál když muže být problém jinde.
  5. Rozebíral jsem to celé proto, že jsem to sání čistil a jednak z důvodu, že je tam hrozně šílený přístup a hlavně taky proto, že nejsem první majitel a nevím, jak se k tomu dotyčný choval. Navíc jsem alespoň zkontroloval v jakém stavu jsou ty těsnění, vypadá to , že už to bylo jednou měněný. Ty svíčky už byly docela na hraně. Navíc jsem koupil originální NGK svíčky, které jsou předepsané výrobcem (cena 1000kč za 4ks) místo původních BOSCH. Jinak co se týče ceny těsnění tak sada kruhových + oválných kroužku 4+4 ks je asi 800 kč, ale protože jsem poslední 2 měsíce řešil problém s převodovkou a její hlučnosti, která mě stála nemalé peníze, tak ty kroužky momentálně neřeším. Volnoběžné otáčky to drží a nejde při jízdě pocítit nějaké kolísání otáček. V průběhu dalšího víkendu budu čistit škrtící klapku vypadá docela znečištěně. ?
  6. Dneska měněno na Octavii 2 1.6 MPI 75 KW rok 2006
×
×
  • Vytvořit nový...