Přejít na obsah

Pepernicka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pepernicka

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Hezký den, mám pro Vás malý tip. S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru.
  2. Co lambda ? neháže chyby ? nebo termostat je v pořádku ?
  3. Ahoj všem, mám pár dotazů na AZF (2x lambda) díl výfuku 6Q0254500X. 1. Ta zvětšená trubka hned za svody na výfuku je druhý menší katalyzátor, nebo jen nějaká jímka? 2. Jak tenhle díl s katalyzátorem ekonomicky vyměnit? - existuje nějaká rozumná varianta pro AZF aby to prošlo bez problémů emisemi? Má někdo vyzkoušené nějaké typy náhrad? Díval jsem se, že náhrady nemají právě tu zvětšenou část za svodama. - měnit celý díl, nebo jen vyříznout katalyzátor a dát jiný? Ty roury nevím z čeho dělali, ale vydržely osmnáct let a pořád vypadají v pohodě. Moc děkuji za informaci
  4. Ahoj všem, měl jsem taky minulý týden problém s termostatem: Motor jel pořád studený, ani po 25 km se nevyhoupla ručička na přístrojích výše než na první rysku. Když jsem jel rychleji, motor se ještě víc ochladil. Napřed jsem vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny na termostatu. Závada pořád přetrvávala. Rozdělal jsem termostat, byl rozpadlý. Stačilo koupit jen vrchní část ve škoda-díly z prvovýroby. Konstrukce vnitřku termostatu byla trošku jinak provedená, celokovová, plastový vršek padl naprosto přesně. Cena pár stovek a auto zase jede jak má. V originálním termostatu se ulomil plastový držák, který držel plech nad pružinou.
  5. Pěkný den, tak jsem sehnal jinou E komfortku. Stačí to jen přepojit, Nebo se musí ještě něco kódovat kromě klíčů? Stačí to jen přehodit?
  6. Pěkný den, zkoušel jsem baterii vyměnit už několikrát. Ale párkrát to zareagovalo, pak zase nic. Tak vymýšlím jak zjistit jestli je chyba v klíči, nebo v přijímači, tedy v komfortce.
  7. Oprava funguje již dva roky. Od té doby jsem na čidlo nesáhl, před tím každý měsíc demontáž a sušení.
  8. Ta oprava je triviální, chce to jen jisté ruce, pořádnou mikropájku a lupu. plasty se dají chránit. Není na tom nic složitého. Jen se hlavně uzemnit a sundat věci co dělají statický náboj. Hlavně ne trafopájku. Už to nezlobilo dva roky zatím.
  9. Ahoj všem mám prosbu. Občas mi blne DO na Fabii 1. Rok výroby 2002 originál DO s nesklopným klíčem a dvě tlačítka. Dá se nějak jednoduše otestovat jestli je chyba na straně klíče nebo komfortní jednotky. Napadá mě třeba jestli se neobjevuje někde v komfortce, že stisknutí klíče je v pořádku. Nechce se mi kupovat novou elektroniku za 1300 když nemám jistotu, že není špatná komfortka. Obecně mi hlásí komfort 433 E, že v něm nejsou žádné chyby, ale to asi vadu v dálce podle mne detekovat neumí??? Případně jakým levnějším DO nahradit, klidně i přívěšek, tu původní elektroniku? Dík moc. Dočetl jsem se v diskusi že se jedná o klíč 6Y0 959 753 E asi, podotýkám.
  10. Ahoj všem mám prosbu. Občas mi blne DO na Fabii 1. Rok výroby 2002 originál DO s nesklopným klíčem a dvě tlačítka. Dá se nějak jednoduše otestovat jestli je chyba na straně klíče nebo komfortní jednotky. Případně jakým DO nahradit, klidně i přívěšek, tu původní elektroniku? Dík moc. Dočetl jsem se v diskusi že se jedná o klíč 6Y0 959 753 E asi, podotýkám.
  11. Moc díky za info. Taky mě napadlo sehnat něco z vrakáče. Ale nevím jaký typ. Mám 1,4 MPi 2002 rok, myslím AZF. Má to akorát funkční centrál s dálkou, okna v mechanice a alarm. Moc se mi do výměny nechtělo zatím, protože nevím jakým typem to nahradit a jestli je nutné něco kódovat dále v dalších systémech na sběrnici, třeba to nějak provazovat s motorovou jednotkou, Pokud vím tam v přizpůsobení komfortní jednotky jsem viděl jen možnost vypnout hlídání vnitřního prostoru. To blikání světel jsem nikde nenašel. Napadlo mě taky se podívat, jestli nejsou v háji klíče, ale to netuším moc jak zkontrolovat. Asi by to mohlo taky něco vypsat v řídící jednotce.
  12. Pěkný den, ano má tři konektory. Jeden na sobě nese všechny vstupy od čidla pohybu a do houkačky, senzor kapoty. Alarm se aktivuje z jednoduchého důvodu. Přestalo mi fungovat dálkové ovládání na klíčích a nějaká chytrá hlava udělala ten systém tak, že když zamknu klíčem zavře se centrál a nahodí se alarm. Když otevřu klíčem alarm se nevypne a do 15 sekund musím strčit klíče do startování a otočit. Prostě to vymyslel nějaký ...... Tak jsem si řekl, že nebudu vyhazovat peníze za nové DO a budu odemykat klíčem, ale potřebuji se zbavit alarmu, který je stejně k ničemu. Vyhodil jsem pojistku, tím umrtvil čidlo pohybu a houkačku. Jediné co smozřejmě začne otravovat je blikání blinkrů po 15s. Tak řeším jak tohle úplně vypnout.
  13. Pěkný den, mám prosbu, dá se překódovat 6Q0 959 433E s alarmem na verzi bez alarmu nebo jen při spuštěném alarmu vypnout blikání blinkrů? Chci ten zázrak z auta po osmnácti letech demontovat. Zbytečných 15 000 navíc při nákupu. Jen to otravuje. Moc děkuji za radu.
  14. Pěkný den, tak jsem to udělal přes pojistku. Dík za radu. Je tam myslím pojistka č. 60 15A. Po vypojení pojistky už siréna neječí i když si myslím, že to je taky tím, že jsou v ní 18 let staré baterky a nemá šťávu. V každém případě už nemusím spěchat se startováním. Co se týká té dálky. Netuším. Napřed se klíče dost rychle vybíjely. Občas třeba týden dálka nefungovala a teď umřela zcela. Mám spíš pocit, jestli přes vlhké počasí nenatáhne komfortka do VF části nějakou vlhkost. Většinou to blbne přes zimu a vlhké počasí. Hledal jsem jestli se nedají načíst nějaké aktivní hodnoty z jednotky při mačkání klíče, ale nikde jsem nic nedostopoval. Žádné chyby v ní také nejsou.
×
×
  • Vytvořit nový...