Někteří tu mají přiblblé názory, že se s tím autem musí točit vždy nad dva tiscíce.
Asi s ním nikdy nejezdili. Převod na jedničku a zpátečku je dělaný docela do rychla nebo je to tím turbem nevím.
Jde o to když se rozjíždím nebo couvám na pěkné rovině to auto docela vystartuje. Je fakt, že po pár sekundách se objeví placebo efekt. Takže je třeba pak lehce přišlápnout plyn. Když člověk popojíždí v kolonách nebo potřebuje něco pomaličku přesně objet případně někam přesně zacouvat, tak rozhodně tohle auto není děláno pro točení při 2000 otáčkách. Při couvání si musím kolikrát pomáhat tím, že krátce pustím spojku a hned ji zase stlačím jinak bych do něčeho narazil. Samozřejmě, když už jedete těch padesát, tak tam těch 2000 otáček můžete dát bez problémů. Je fakt, že jsem si všiml takové věci, že čím nižší otáčky v rozjezdech tím to méně papá benzín.
Rapid 1.0TSI 70kW 5 maual
Teď průměrná spotřeba od začátku ježdění 280km je 7,1 litru.
Tady to pěkně popisuje co ty auta dělají https://www.auto.cz/dlouhodoby-test-na-100-000-km-skody-rapid-spaceback-1-0-tsi-podruhe-s-karavanem-vydrzela-spojka-124863
v servisu říkají
„Hodně se soustřeďte na rozjezdy a přidávejte co nejméně plynu. Nehleďte na dunivý zvuk podtočeného harleye – překvapí vás, kolik síly má ten motor třeba už v 1300 otáčkách,“ dáváme panu Foldynovi radu na cestu."
K tomu zvuku, nedělá to náhodou soudaktor?
Jinak měl jsem Daewo Kalos 1.2 (7l/100km dlouhodobá) nebo Citroen ZX 1,4 (6.5 dlouhodobá)
Tam při rozjezdech se muselo vytáčet minimálně na 2000 jinak to auto se nehlo a chcíplo, ale tady stačí 1500 a auto vystartuje jak raketa.