Jump to content

nomil

Uživatel
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About nomil

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Včera jsem na 1,2TSI 63kW prováděl kontrolu svíček. Hrůza přístup,sundat koncovky kabelů se podařilo špičatými kleštěmi.U turba to byl mazec,musel jsem sundat napřed kabel od zapalování. Příště budu uvažovat o výrobě přípravku. JInak svíčky měly různé odtrhy do 0,9 mm,tak jsem je sklepl na 0,7mm. Jinak vypadaly velmi solidně,jen ta u turba se mi zdála malinko na závitu od oleje. Jinak nikde žádné mastnoty a motor jede bez chyby.(najeto 30 000) Uvidíme .
  2. Včera jsem se podíval na svíčky (Bosh FR7) po 2 letech a najeto asi 35 000 km. Už jsem zaznamenal po startu studeného motoru (občas) malinké vynechání,nebo nepravidelný chod. Když jsem je vyndal byly naprosto čisté(keramika u elektrod bílá),ale odrth byl velký-tak 1,2 - 1,3mm. Tak jsem je poklepal a merkou nastavil na 1mm,nechám je dál běžet,uvidím jak se budou chovat ! Ty první z fabriky (Champion),byly asi po 40 000km úplně KO (opálené,velký odtrh) a auto mi nechtělo moc jet,nahradily je současné Boschky. Budu dělat i výměny oleje a všech filtrů,tak jsem dal hned nový vzducháč motoru. No to bylo vše hned jinak a dnes cestou do práce si užíval ,jak mi to hned líp jede a akceleruje. To zlepšení mě až překvapilo ! Jinak zapalovací cívky vytahuji dvěma šroubováky do protivky a páčím bud v místě konektoru,nebo když je málo místa tak i za samotné zapalování. Takže Boschky pojedou dál a uvidím kolik vydrží.
  3. ...tak už mi zase nesvítí 3.brzdové světlo. Má oprava zdá se nebyla moc úspěšná ,ale rozdělávat to budu až bude více teplo. To mě pak čeká i ostřikovač (vypadá to na motorek KO ).
  4. Po osvědčeném LED osvětlení v kufru jsem pokračoval v interiéru. Nyní je osvětlený citelně více,hlavně odběr je nyní velmi malý.Já mohu svítit bez obav,že si budu zbytečně vybíjet v zimním období ještě původní baterii.Jezdím hodně ve městě krátké jízdy a baterie to u mne nemá zrovna lehké. Na fotkách není vidět moc velký rozdíl,ve skutečnosti je opravdu citelný. Bral jsem je u nás tady https://www.led-tech.cz/37-led-autozarovky
  5. nomil

    Bílá střecha

    Po uplynutí záruky jsem dodělal svůj púvodní požadavek (škoda neměla bílou pro mou barvu v nabídce) a nechal udělat polep.(4500Kč) Spokojenost,nyní auto hezky ožilo (více lidí se hned ptalo,jestli jsem koupil nové) a hlavně už nemívám tak rozpálenou střechu. Rozdíl teplot je obrovský,modrá mívá tak 50-53°C,bílá o asi 20°C méně ! (měřil jsem infra teploměrem) Také tapecírovaní uvnitř konečně netopí ! Mám i dodatečný vnitřní teploměr a maximálky dosahované v letních vedrech klesly.
  6. Aha, to jsem nevěděl že se prodává i opravna sada, možná bych ji i zkusil,diky za info. No uvidíme jak se mi to bude dál chovat, provoz to prověří. Budu si muset zvykat, že Romik už je auto na opravování. To jsem si u předchozí Fabie I naprosto odnaucil. Měl jsem z toho při pořízení obavy, že Fabia nasadila laťku velmi vysoko. Jinak jsem s ním spokojen, je to velký pracant, kterého potřebuji.
  7. ..........snad sem tento můj příspěvek dal do správného vlákna. Zatím problém s osvětlenímjako takový nemám,jen jsem měl s tím,že ta bludička z fabriky na P.straně mi absolutně nevyhovovala.😕 Vozím stále dost věcí a tak jsem nejednou hledal hmatem kde co mám,když mi ostatní věci zaclonily světlo. Proto jsem u kamaráda v obchodě zakoupil nejprve 2 moduly 0,75W,odstranil lampičku a na její přívod připojil kousek od ní modul . Uchycený 2 samořeznými šroubky vespod na oplastování,kde je šikmá plocha.Jednak šikovně nasměrováno do prostoru kufru,také šikovně zakryté, aby jsem jej při nakládání něčím nestrhl.Druhý modul na to samé místo vlevo.Kablík napájení jsem protáhl pod tešněním 5.dveří. Vzhledem k tomu,že v zimním období ,kdy už vládne tma,potřebuji občas ještě vypsat papíry,jsem dodělal 3. modul a osvětluje mi plato z pozice vedle krytu zadního stěrače,kdy je pouze nalepený pěnovou oboustrankou 3M. Nyní naprostá spokojenost.😀
  8. Tak ,jsem jeden z mnoha co řeší přetržené dráty (zatím) u 5.dveří. Zjistil jsem to již loni,když jsem dodělával osvětlení v kufru a potřeboval protáhnout dodatečný kablík pro LED modul na 5.dveřích. Po té co jsem sundal gumový krk a viděl jak je u všech vodičů popraskaná izolace ,jsem žasl údivem.Nicméně jsem dodělal osvětelní,s tím že to nechám zatím osudu a nebudu na to raději ani moc myslet. No a nedávno to začlo,přestalo svítit 3.brzd.světlo,tak jsem věděl,že doba opravy nastala.Stáří přes 4 roky a asi 65k. km. Kolega má o rok staršího Romika a už to dělal také. Přerušené,či silně poškozené vodiče tak jako u mnoha jiných. Opravu jsem zvažoval,jakým způsobem provést,nejlépe tak ,abych to už nemusel nikdy řešit. Proto jsem u všech vodičů vložil asi 5cm nový vodič obdobného průřezu a barvy.Dva pájené spoje zaizoloval smrštitelnou bužírkou. Nyní mám novou část vodičů hezky uprostřed gumového krku kde se ohýbá,tím to snad bude definitivně vyřešeno. Vodiče co jsem použil jsem doma posbíral z letitých šuflíkových zásob a nedají se s použitými na autě vůbec srovnat ! Jsou daleko lepší,hezky ohebné a počítám ,že i samotná měd bude ještě poctivá.
×
×
  • Create New...