Jump to content

zoom999

Uživatel
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About zoom999

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ano je to ten imbus 7. srob.. tak neviem pojazdil som a zatial ok, aj som si lahol a pozeral na to ci nejaka zmena v ramci celeho brzdneho sysetmu ci sa nepohlo nieco ,,zatial nic) ono tie sroby su vlastne len istenie, hlavny tlak je na tehlicu ,maximalne sa to bude v radoch milimetra priecit v smere pozdlznom a zvislom, v smere jazdy, a bude vacsi tlak na to uchytenie v tom vrchnom srobe,, pri prudkom brzdeni, ja jazdim nalahko vacsinou 95% jazd.. ale co som sa bavil o tom tak kopa ludi jazdi z podobnymi problemami roky a aj z detmi a aaaz ked pridu do servisu tak zistia ked im servisak povie veci ze im dych zastavuje na com to vlastne jazdili roky rokuce ..alebo povolene sroby na kolesach a ine.. sused takto zlomil srob na audi Q5 draha masina, tiez ked daval dole prasa z brzd, ale na srobe bolo vidno namahane a unava materialu, vypeceny srob .. a velky oproti skodovke)) a jazdil dalej par tyzdnov tusim az pokym mu to v servise nevymenili vsetky sroby na prascoch za nove preventivne lebo tiez stresoval ze ten kov na sroboch starne a plne nalozeny z rodinou lieta.. , tam je ale lepsi system ked som na to pozeral, aspon sa mi zdalo .. u starej skody je to ale ine Ono ako pisal hore pan je to konstrukcna slabina brzd u koncernu a skoda ..ABY clovek kvoli jednemu pokazenemu zavitu menil tehlicu a tym padom kompletna rozborka + capy,tlmic a vsetky velke zahrdzavene sroby na capoch .. to je na prasky ! Alebo zhanal garaz majstra ktory tu neexistuju takzka, navarovat srob a ine specialitky ,, fakt zle vymyslene budem to priebezne kontrolovat kazdych par dni ak sa dovtedy nezahlusim , nechcem tam davat epoxid na kov to by potom len karbobruska A nova tehlica pri novom rozoberani vyriesila , a tak to je cele naprd, cely system brzd , mali tam dat srob z maticou z druhej strany a nie setrit ze imbuusak do makkej tehlice... asi som to u tohoto auta robil poslednu opravu a zmenim znacku dakujem za zaujem ,forum super
  2. Tak kultovny zasek uradoval a neprijemne,,, Dotahujem posledny srob na prasiatku vlavo dole... a pretaca sa, najprv isiel tak ako ma pomalli hlbsie a potom ked uz akoze mala prist faza zatiahnutia tak sa zacal pretaca , tak som ho vytiahol a napasoval rovno znova a zacal dotahovat a pretacanie stale... tak ma islo slaktrafit ............. tak som ho dotiahol ako isiel ale je to akoze navolno... horny srob drzi na fest vsetko v poradku Tak sa pytam ci stym mozem behat? alebo aky to ma vplyv.?? ci mi to nevsykoci ale ked je to zaseknute v tehlici este okrem horneho srobu.. Rychla rada prosim nerad by som na zjazde z dialnice urobil kotrmelec.. 😞
  3. tak idem na to...🙄 povolim to cez tie 3 sroby od capom.. su pekne hrdzave dufam ze nerupnu , vystriekal som to co sa ide povolovat "povolovacim sprejom" , aj poloosove matice su pekne rezle.. uvidime ako to pojde tento typ opravy robim prvy raz tak preto stresy EDIT: tak matice poloosy na pravej strane sa z novym orechom 36 tocila dookola.. tak panika)) dal som stare tricko cez orech a otocil trochu z kriza a isla ako o masle , ale uz nieje cesta spat ) lava isla velmi lahko, bez problemov, tak to budem dotahovat momentakom veeelmi opatrne ak sa k tomu dostanem problem z brzdamy, ,Valcovy sroub se setrihranem?? nic mi tam nepasuje,, imbusaky , torx srobovaky vsetko sa toci v nutri , skuusal som opatrne vsetky mozne velkosti., 6-10,, teraz robota stoji na tom ? ako sa to da odsrobovat?? Aha tak to slo z jednym viac hranom pekne dole, ,zavit je kratky na nich tak stacilo trosku dlanou buchnut , kotuce z vnutornej strany brustus nakrivo a ryhovane napravo , vlavo zas sucha brzdi len uzsi pas a ten kotuc bol novy na jesen 2018 .. tak to asi uz bude unavou prasiatok" lebo tie maju 19 rokov od nova,, platnicky su zatial ok aj v rovine zodrate, obcasne kamene ale sa zachytia a riadne skriabu pocas jazdy az strach) asi skusim mierne vyhnut tie ochranne plechy nech sa tam kamene nezachytavaju,,, tie tri matice na ramene zachytavaju veskery bordel,vodu,, aj z umyvania brzd chemiou.. tak boli doslova obalene hrdzou a spinou tak dalo hodinu pokym som ich da dole , riadne vysprejovat,kefka a mierne zatiahnut tam a spatky : toto opakovat tak 6 krat na kazdom srobe )) inak by ich "silne hlupe ruky" na 100% strhli) s tym bola babracka ale uz to je hotovo., UZ sa ide na stahovanie pripravkom tak dufam ze to UZ pojde ako po masle, abs senzor tiez isiel dobre,, ide sa do finale ))) Ok, Zalisovane, islo to takzka bez problemov , trochuu maturacia z pripravkom ale na prvy raz sa clovek uci,, Zajtra pokracovanie lebo leje ako z... dam aj nejake foto len pre zabavu,,, inac na tom starej fabke by uz clovek musel vymenit vsetko, roky na tej podovozkovej casti vidiet.. prava strana popraskana prachovka uz jej davam tak do jari maximalne aj poloos uz vyzera ako z minuleho storocia,, najhorsie je pri tom sa krcit a lezat.. zlaty servis a zdvihak motorovy a z do neba)) som uz starsi , keby mal doma clovek taky zdvihak ako v servise tak brnkacka, zAjtra zborka dokopy a vymena mot. oleja,olej, filter, vycistit vzduchovy co je "race" edition bol v zlave tak som pred rokom kupil, potom v kupe filter vymena tiez.. roboty ako na kostole,, dakujem za komenty inac az po "funuse" som nasiel toto celkom dobre video: https://www.youtube.com/watch?v=grEjTHMTnc4 inac z pripravkom luxus robota ,, keby aj ostatne tak islo ))
  4. Ktory cap je to presne?? nema niekto foto alebo foto z prirucky,, ? nechcem hybat aby som nemusel ist na geometriu ,, tak je to tu mrtvee (
  5. zdar , ,ake lozisko na hatbak fabia 50/68hp r.v. 2000 https://www.automobilovedily24.cz/skoda/fabia-6y2/13363/10679/lozisko_kola?criteria[100]=VA&price_range[]=asc mal som tam pred tym tie Mapco 3 roky https://www.automobilovedily24.cz/mapco/7073345 tak podla nich akoze beriem rozmer, aj vydrzali viac ako tie co tam mam len jeden rok 2018/19 a boli menene v servise v cz, neviem co mi tam dali ..)) jazdim ale v zahranici kde je vela zataciek a o mnoho horsie poveternostne podmienky ako v cz , ak by niekto rozmyslal preco tak casto musim menit,, otazka je aky orech na povolenie poloosy? 36 klasicky orech ? ako silno dotiahnut ked nemam momentak? pocitovo na ? mam pripravok od cinana z Cz , cervena krabica plast,,,, nemam moznost vybrusovat kvoli abs, tak budem musiet dat abs cidla dole a potom zas naspat . otazka: 3) vytočit matici kulového čepu a sklepnout (nehne se s geometrií, narozdíl od toho, když vyndáte ty tři spodní šrouby), když se protáčí - podložit; vysunout poloosu z těhlice a vychýlit Ktory cap je to presne?? nema niekto foto alebo foto z prirucky,, ? nechcem hybat aby som nemusel ist na geometriu ,, nehladam nejak kvalitne lozisko ale ako na to : postup pri vymene aby som nieco nepokazil. fabia je z abs, rozmyslam nad ridex 654W0040,, do auta kde uz vselico moze odist nema zmysel kupovat origo diely, ,
  6. mam to same ,,,, fabia 2000 50kw/68hk motor 180k km , ,za studena ide velmi tazko 2ka a 5ka co pred tym nebolo zacalo to az tak tento rok. prevodovy olej bol meneny v servise v roku 2016,, takze tam asi problem nebude... Co pozeram tieto rocniky v inzeratoch tak viac z nich ma napisane ze "menena prevodovka".. takze ta hranica 200k km tam asi bude. po vymene oleja v 2016 som citil dost rozdiel v radeni rychlosti,,pocitovo to slo velmi dobre ako po masle ale dnes uz to tak nieje.. ale menit olej aj dnes? 2 litre oleja su za par kaciek , tak neviem
  7. ano fungovalo po uderoch kladiva po zlozeni, a potom az do vtedy kym som nezatiahol rucnu.. potom zas ostala pridreta a bubon horuci po jazde, ale zas na dalsom kolese to funguje bez problemov , iba toto jedno ma problemy uz od kedy som kupil toto auto.. takze uvidim za par dni ako to pojde, budem bez rucnej pouzivat
  8. este ma napadlo , lanko co vychadza hned za bubnom a ide po naprave a tam je taka uchytka na naprave, sa mi videla taka mierne tuknuta/vyhnuta alebo take nieco, o par dni budem menit olej a filtre tak to koleso/bubon este rozoberiem,namazem este viac, a tiez skusim pozriet tie lanovody ci niekde niesu trosku spriecene po ceste na podvozku.... inak uz neviem,.,, tiez by som radsej kotuce vzadu ale do 20 rocneho auta investovat nie moc vyhodne,, inak auto mam od roku 2014, 179 tisic origo najazdenych , caka ma este vymena prednych lozisiek lebo hucia uz pomerne dost,mam pripravok tak to snad pojde dobre,, loziska v inej teme, v podstate to auto robi co potrebujem aj ked ma 20 rokov, lacne nahradne diely, len mechanika treba))
  9. https://forum.skodahome.cz/topic/119021-samostavy-na-doraz-fabie/?page=3 no spanom bohom , ak je to tento problem tak koniec..... ja naozaj nemozem menit diely brzd a skusat ci sadne ferodo alebo ine.. fakt konstrukcny problem,, v servise by ma stalo tolko ako dalsia ojazdena fabia 1, tu su ine hodinove tarify v servise (
  10. http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?t=21997 podobny problem, , tak neviem , vymienat oblozenie z mechanizmom alebo nastriekat silikon do lanka, to by mohlo ist ale ako z ktorej strany zacat striekat olej do lanka? ked od bubna z vnuutra to asi moc daleko nedostrekne aj je to smerom hore, inak som cele vnutro nababral riadne cooper vazelionou strunky boli vsetky uplne obalene vazelinou aj tam kde je ten samo nastavovac na pakniach" , lenze ako sa dostanem k lanku z vnutra auta aby som z tej strany zacal tlacit striekat olej do neho?
  11. zdar, takze bubon rozobrany, ziadne problemy pri tom , vypadlo hodne prachu,ci hrdze, system vnutri ,pakne boli menene minuly rok aj z bubnom takze tam to bolo ok, vystriekal som to cisticom na brzdy,potom wd a jarovou vodou vyplachol, potom este papierom namocenym v cistici brzd pretrel tie brzdiac elementy aby boli zbavene mastnoty zbytkovej, pre istotu , bubon mierne prebehnuty jemnym smirkom , ani nebolo treba bol bez drazok ci ineho,aj brzdne elementy su hrube snad 4 mm.. piestiky vo valceku na oboch stranach som opatrne srobovakom rozhybal tam aj spat aj ked tam nebolo vidno ziadnu oxidaciu ci nejaky spomaleny pohyb piestikov, vyzeralo to ok .. Lenze ) gumicky na piestiku tiez bez poskodenia Lenze problem nastal ked som nasuval bubon naspat, tak bolo vidno ze to na jednej strane proste priecilo a po nasunuti aj suchalo o brzdove pakne" , tak som to dal dolesnazil sa cely vnutorny system akoze trochu snim zahybat , premazal som vsetky strunky cooper vazelinou, aj tam kde ide lanko rucnej bzrdy.. Nasadil naspat zas bubon ,dal istiaci srob a tocil, islo to velmi tazko v jednej casti otocenia, zhruba polka otocenia ok a potom velmi tazko,, tak som ostal hotovy co dalej , potom nastupilo kladivo na scenu, po par uderoch po bubne a napravnici akymsi zazrakom sa vsetko uvolnilo a bubon sa tocil ako po masle uplne lahucko. tak som nahodil koleso a isiel na jazdu skusobnu. Lenze problem sa nevyriesil : dnes som po jazde aj skusil zatiahnut rucnu brzdu a voala problem bol spat. prisiel som domov po par kilometroch po prichode domov buubon horuci, opat😰 inak rucna brzda funguje dobre, drzi a netreba ju tahat "hore" koleso na spolujazdcovej strane funguje skvele, ziadny problem., takze potrebujem rychlu radu co je vlastne zle? co sa zasekava v tom jednom bubne ked dam rucnu? ked nromalne jazdim brzdim tak to "nezasekne" aj ked viem ze brzdilo aj zadne lebo som skusal brzdit prudsie pred krizovatkou pre otestovanie, brzdove lanko vyzeralo ok ,,aj ked tam asi bude problem..?? nemozem trieskat po bubne zakazdym ked zatiahnem rucnu,,
  12. Tak to rozoberiem, a uvidim v akom to je stave, 🙁, no v servise len vymenili bubny a problem ostal, a to som ich ziadal nech aj vnutro ak je to tam v zlom stave, vnutro menene asi este nebolo ,, z tym abs svietiacim to je asi do druheho fora otazka, ale co som pozeral tak na zadnej naprave je to len ten ozubeny kruh co sa asi vklada ked sa davaju zadne loziska, co by bol problem menit, predne ktovie ci su chybne, ale svitiace abs moze byt aj ten klasicky problem u fabii co sa dal tusim cez pocitac vypnut nejako..to len kvoli technickej kontrole a ta nastastie zatial nehrozi,. ale budem musiet najst sposob ako tu kontrolku vypnut..)) alebo spojazdnit abs celkovo
  13. zdarec , mam fabiu r.v. 2000 HATCHBACK (6Y2) 1.4 50 KW ,,, zadna naprava, vodicova strana, Problem : bubon sa hreje ,tiez svieti kontrolka abs , ale ta uz aj pred tym ,, bubny boli vymenene za nove minuly rok , problem z abs a zamrzanim jedneho bubna vzdy cez zimy ked bolo vlhko a mraz servis ignoroval , tiez otazky o vymene cidiel abs na kolach,, takze neviem .. hlavny problem je ten hrejuci sa bubon a to tak ze je horucejsi ako kotucove brdy po prichode domov, druhy bubon je skoro uplne chladny pre porovnanie. poradte ako to doma vyriesit, moznost ist do servisu nieje, niesom na cz/sk nemam problem to rozobrat , bezne male opravy si robim sam , naradie je takze co tam moze byt zaseknute v bubne? otvorit vystriekat cistiacim sprejom a potom premazat vazelinou,,? ale bo je poskodeny nejaky diel v buubne? skusit nove cidlo kupit na to jedno kolo kde je problem?
×
×
  • Create New...