Přejít na obsah

THajek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení THajek

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Najeto je 110 000 km. V servisu říkali, že je to "náhoda", prostě asi nějaká shoda více nešťastných okolností, nevím. Běžně u těchto modelů problém s rozvody nemají. Je možné, že jsem tomu pomohl sám - špatným stylem jízdy, možná jsem někdy nechal v kopci nebo na heveru nešťastně zařazenu rychlost, možná jsem postupoval špatně při výměně oleje... Kdoví. Napadá mě otázka - když se mění olej, tak ten starý vyteče i z napínáku rozv. řetězu a při prvním startu je tudíž řetěz volný, než se olej natáhne všude a napínák napne řetěz, že? Takže hrozí přeskočení řetězu? Jak tedy vlastně správně měnit olej, aby se toto riziko minimalizovalo?
  2. Četl jsem na fórech, že se s tím jezdit dá, takže mě to už nepřekvapilo. Prý byl přeskočený. A podle toho, jak to (ne)jelo, tak bych tomu i věřil. Bylo to prostě rozhozený. Vytahaný řetěz je znát hlavně při startu, za jízdy už je napnutý a jede to normálně.
  3. Tak je to vyřešeno - byl přeskočený rozvodový řetěz. Výměna komplet rozvodů to spravila a auto jezdí jako nové. I starty jsou teď tiché, klidné, řetěz není slyšet.
  4. Kdyby byl přeskočený řetěz, vadí to (čemu?), když se s tím jezdí? (pár dní, než bude volný servis)
  5. Omlouvám se, zapomněl jsem to uvést - čidlo vačky se měnilo bez efektu.
  6. Prosím o radu. Mám motor CGPB, 44 kW, rok výroby 2013. Auto nemá plný výkon – pomaleji zrychluje a těžko překonává rychlost 120 km/h. Často (hlavně studený motor) nastartuje až napodruhé nebo při dlouhém startování, dříve chytil vždy napoprvé. Má divný zvuk – ve vyšších otáčkách je motor hlučný jako by byl děravý výfuk, při snižování otáček se ozývá „drnčení“. Svítí kontrolka motoru (systém kontroly výfukových plynů), diag. hlásí 10976 a 10980 - chyba čidla pozice vačkové hřídele, nevěrohodný signál. Při samovolném snižování otáček (na neutrál) se otáčky zhoupnou někdy až na cca 600 ot/min. Svíčky byly vyměněny, byla výměna 1 zapalovacího modulu (+ kontrola tlaků) - vynechával 1 válec. Amatérsky jsem čistil škrticí klapku, bez následného nastavení-kalibrace - to se teď dorovnává samo, v diag. se občas objeví 6319 - Throttle Position Correlation. EDIT: Výměna čidla vačky bez efektu. Je možné/pravděpodobné, že je přeskočený řetěz?
×
×
  • Vytvořit nový...