Jump to content

Jarda66

Uživatel
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About Jarda66

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak problém byl ve vstřikovači, pro ty nezkušené jako já doporučuji výměnu u někoho kdo tomu opravdu rozumí, není to jen výměna kus za kus. Snad to někomu pomůže a nebude zbytečně vyhazovat peníze. Děkuji všem co se ozvali a snažili se poradit
  2. Máte pravdu, při studeném motoru se dodává více paliva a je pravda že když s autem jedu a teplota se dostává k 90° tak auto začne cukat, až to začne třást celým motorem a nejde s tím jezdit-viz video. Filtr jsem měnil cca před půl rokem. Poté co auto začalo poškubávat, mi bylo doporučeno at vymenim pal. filtr nebot jsem mohl natankovat "bahno" v tu dobu jsem vyjezdil nadrž, vymenil filtr a začal tankovat premiovou naftu na benzine a shell od té doby to bylo horší a horší. Palivový hadice kontrolovány a čištěny takže si nemyslím že by byl nekde spatny prutok nafty .Všechno a všichni se směřuji na ty vstrikovace/kontakty takze asi nebude zbytí to dát někomu zkušenýmu a hezky si za to zaplatit . Zítra mám domluvenou diagnostiku, ještě to zkusíme projet a uvidíme kdyžtak budu informovat každopádně děkuji :)
  3. O tomto jsem taky přemýšlel, akorát tohle sám nezvládnu, budu to muset dát někomu zkušenějšímu :) děkuji za názor
  4. Ano začalo to z ničeho nic, na autě se nic jineho nedelalo . ze začátku auto cuklo 1-2x většinou na dálnici při 130km/h jak jsem již zmiňoval, poté to začalo dělat víc a víc (rozestp cca 14 dní) až se s autem prakticky nedalo jezdit(bezpečně) . Komprese mě taky napadly akorát to musím dát někomu zkušenějším. Zkusím ještě mrknout na to čidlo otáček. Otáčkoměr ukazuje při nastartování 1000 otáček což je taky divné protože když bylo auto v pohodě tak se držely na 800 .. otáčky přes diag se chovaji stejne
  5. Ano palivový filtr je uplně nový, čerpadlo v nádrži nasává podle zvuku, spíš mě zaráží, že problém nastane, až je auto zahřáté
  6. Dobrý den, mám problém se svým autem, jedná se o Škoda Octavia II 1.9 tdi 77 kw PD rv. 2006, najeto 165 000 km. Při ujetí cca 15-20 kilometrů (a při zahřátí motoru) začne auto v motorové části cukat, většinou když jedu po dálnici cca 130-140km/h a cca 2800-3000 otáčkách a motor občas zdechne->( při vyřazení a dojetí například na křižovatku), za studena je vše v pohodě a auto jede normálně. Chtěl bych se zeptat, zda někdo neměl stejný problém, nebo někdo neví o co jde. Diagnostika ukázala chybu škrtící klapky a špatnou žhavící svíčku. Měnil jsem škrtící klapku, svíčky, vyčistil EGR ventil, vyměnil váhu vzduchu, všechny filtry jsou taky nové, čidlo teploty taky nové. Kontakty na svorkovnicích pročištěné. Vačková hřídel vypadá taky v pohodě. Jediné co mě napadá jsou vstřiky, ale nejde mi do hlavy, že by za studena auto fungovalo normálně. Do přílohy dávám video jak se auto chová. Předem děkuji všem i za názory :) video-1560711811.mp4 video-1560877961.mp4
×
×
  • Create New...