Přejít na obsah

Atamann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Atamann

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Před lety jsem dotáhnul AL disky momentem podle výrobce. Při první jízdě se mi jeden disk povolil. Od té doby disky během týdne od montáže opakovaně dotáhnu momentovým klíčem. Teď jsem kontroloval po dvou měsících zadní kolo a zjistil, že mi chybí jeden šroub. U plecháčů se mi to nikdy nestalo. U AL disků, pokud chci dodržovat utahovací moment dle výrobce, musím asi častěji. Skoro přemýšlím, co mi AL disky oproti plecháčům kromě vzhledu přinášejí.
  2. U Škody Fabie III r.v. 2016 jsem dnes odpojil přídavný konektor od minus polu baterie. Aniž bych odpojil celý minus pol z baterie. Je v něm zelený a nějaký červený kablík. Po nastartování start stop nefunkční, nabíjelo to asi 13.4 V. Jako u klasického auta. Podotýkám, že včera jsem baterii nabíjel. Potom jsem konektor zapojil zpět a start stop nadále nefunkční. Na maxidotu se vpravo nahoře (kde je jindy číslo zařazené rychlosti) objevil znak přeškrtnuté SSS. Tlačítko SSS nesvítí, jakoby bylo SSS zapnuto. Když jej zmáčknu, znak na maxidotu zmizí. Tlačítko SSS svítí, jako že je SSS vypnutý. Rekuperace asi opět funguje, protože to ukazuje napětí 12.8 V. Uvidím, až s tím někam pojedu, co to bude dále dělat. Možná to hodilo nějakou hlášku do řídící jednotky a proto se SSS neobnovil.
×
×
  • Vytvořit nový...