Přejít na obsah

LuckynPet

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LuckynPet

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. Co treba napsat soukromou zpravu? Kliknes na jmeno v tomto pripade ferda25 a pak na ikonku obalky :). Takto to je na mobilnim zobrazeni fora (telefonu) na PC to mozna vypada jinak... :)
  2. Ferdo, už jde ACC podle dopravních značek? Když jsem byl ve Strakonicích cca před 3/4 rokem tak jsme se o tom bavili... Případně už je vychytanější u Karoq 2020 Start&Stop systém? Byl jsem první, kdo u Vás s model 2020 byl. Nakonec se povedlo, ale je vypnutý na dobro na pořád... :) (nejde zapnout) Ne že by to vadilo, ale jen se ptám... :) Děkuji
  3. Já jsem majitelem Škodovky cca 3,5 měsíce. Ovšem dost mě šokovala informace, že už od roku 2017 to spíše nefunguje než funguje. Pokud to tak půjde dál tak funkčnost je v nedohlednu. Doufám a pevně věřím, že ne... :)
  4. Heuréka, dnes ráno zafungovalo zapnutí nezávislého topení. Škoda jen, že vím, že to byla jen chvilková "náhoda" :(
  5. Nevim co by mohlo byt spolecnym jmenovatelem. Mam Karoq modelovy rok 2020, 2.0TDI, 4x4 AT. V takovych 80-90% se nepodarilo pres apku aktivovat nezavisle topeni. Casto aplikace vyzaduje prihlaseni a vetsinou s tim souvisi tovarni nastaveni karet v aplikaci. HW apple iPhone 8plus iOS 13.2.2 verze aplikace 3.1.7
  6. Od 07.11.2019 jsem Karoq nechal stát, dnes 12.11.2019 když jsem chtěl ráno odeslat povel k zapnutí nezávislého topení opět hláška něco se pokazilo. Nejenže aplikace byla opět odhlášena, navíc se mi zase v aplikaci nastavili záložky (pořadí) do továrního nastavení. Jsem sám kdo má tokový problém, nebo nás je stále víc a škodovka jen prostě tutlá a pořád slibuje, že na zlepšení se pracuje......
  7. "Reklamoval" jsem Škoda Connect na infolince minimálně 3x. Naposílal jsem ji x prinscreenů, které si vyžádali, nic se nezměnilo. Stabilnější (neustálé odhlašování aplikace) trochu vylepšila poslední verze, ale i tak se náhodně občas odhlásí. Nic to nemění na tom, že služba je nespolehlivá a v 80%, kdy jsem ji potřeboval nefungovala. 2x jsem potřeboval odemknout auto a několikrát nastavit nezávislé topení. Nepočítaje hromadu nefunkčních dní kdy jsem nic nepotřeboval a jen juknul do appky, která si dělala co chce. Například neustálé přeuspořádání karet do továrního nastavení... Apel na kompenzaci, který vždy z mé strany směrem ke škodovce zazněl, byl vždy přehlížen... jinými slovy nic se nebude kompenzovat a jen pěkně plaťte za něco co funguje na heslo... :(
  8. Plně funkční asi ne všem.. teď akorát přišla mi odpověď od škoda auto, že by mělo škoda connect během dopoledne být plně funkční. Zřejmě mají uživatele v různých skupinách a někomu šlo už včera někomu až snad dnes... :( cituji:... Vážený pane Vaňku, velmi se omlouváme, v posledních dnech došlo k výpadku aplikace i služeb ŠKODA Connect během dnešního dopoledne by již mělo být vše v pořádku – případně prosím restartujte telefon nebo přeinstalute aplikaci. Pokud by aplikace ukazovala nadále chybné informace, prosíme o přesný popis vč. příslušných screenů, které bychom předali k analýze. Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den. Irena Kohoutová ŠKODA AUTO Help Desk Mobile applications, infotainments and mobile online services (ŠKODA Connect) email: support@skoda-info.cz
  9. Přesně tak, výpadek se může stát, ale kdyby o tom informovali bylo by to fajn. Než zjišťovat, zda je problém jen u mě nebo ho má i někdo jiný a zjišťovat to třeba tady na fóru. Nebo kdyby to bylo alespoň v aplikaci napsané „služba nedostupná“ místo haluzů jako že auto je odemčené někde jezdí, topení nelze ovládat, hláška něco se pokazilo atd… O nějaké kompenzaci Škodovka nechce ani slyšet. Už několikrát jsem se na to ptal a jen ticho po pěšině. Až vyprší "předplatné" tak se určitě rychle předem ohlásí o zaplacení... :( viz. příspěvek výše... je to smutné... začínám litovat že u mě zvítězil rozum poměr/cena a šel jsem do škodovky (Karoq), místo Peugeot 3008, nebo Volvo XC40 či XC60 :( které mám stále v srci... :(
  10. Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky.
  11. Škoda Connect je pro mě obrovské zklamání. Mám vozidlo Škoda Karoq a není snad jediný týden kdy by služba fungovala korektně. Kontaktování infolinky nikam nevede, nic se neděje a v zlepšení už ani nedoufám. Moc jsem se těšil na nezávislé topení a jeho možnost ovládání telefonem. Bohužel nic z toho se nekoná, většinou appka nefunguje. To že to je placená služba, která neustále padá infolinku nezajímá... :(
  12. Byl toho jeho první 2020 model. Mel jsem naplanovany vikend na kolech v okoli. U Ferdy jsem byl 3x (za ten vikend). Nakonec se mu to podarilo. Ale uz tomu sam neveril a podleni pokus zabral. Predpokladem ze ted uz bude vedet vice, ze uz u nej bylo vice 2020tek... :)
  13. Ahoj, měl jsem to na svojim Karoq2020 úplně stejně. Nakonec se to Ferdovi25 podařilo na několikátý pokus "prolomit" a START&STOP systém "zneškodnit". Modelový rok 2020 má nový firmware v gateway a to co doposud fungovalo nezabírá... Ostatní nastavení šlo upravit v pohodě.
  14. Odpověď od Škoda Auto: Klíče si můžete nechat přidělat v autorizovaném servise.
  15. Taky by mě to zajímalo, ale zatím podle všeho to možné není a asi ani bez případného nového HW nebude :( Taky bych to bral všemy 10ti :(
×
×
  • Vytvořit nový...