Přejít na obsah

Radim K

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Radim K

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Po aktualizaci SW znatelný rozdíl. Auto je jistější, jde za plynem bez prodlevy, necuká. Stejná trasa a styl jízdy po aktualizaci znamená menší spotřebu tak o 0,4 litru. Okamžitá spotřeba při akceleraci nevystřeluje nahoru, jako před aktualizací a auto je citelně živější. Je pravda, že prvních 5 km auto víc žere, ale celkově je spořivější a jistější. Za mě spokojenost a update SW za to rozhodně stojí.
  2. U mého auta to samé. Nic mi to nenašlo. Mám vyrobeno 06/2019, manuál a alt. údajně 140A. Infolinka již třetí týden neodpovídá. Jdu se jim připomenout. Jestli mám tím pádem vyléčeného klokana, tak pak asi neumím s autem jezdit.
  3. Podle článku má prý fungovat speciální stránka Škoda recall, kde po zadání Vinka vyběhnou dostupné svolávačky. Ještě jsem to nezkoušel, tak nevím, jestli to zobrazí i servisní akce. Vyzkoušel jsem si rozjezd s vlekem. Nic moc. Měl jsem ho naložený a potřeboval jsem se šetrně rozjet. No hrůza. Až mi bylo před spolujezdcem hanba...
  4. Já spíš nechápu, proč stejný motor v některých modelech údajně neskáče. Proč to nejvíc skáče zrovna v Karoqu a možná golfech ? Proč je O III v pohodě. Z povídání o motoru je jasný, že prioritou je pro motor rychlý ohřev. https://youtu.be/S8r5zsjYy_E Mě spíš přijde, že má motor i drobnou turbodíru a proto je lehce váhavější i po zahřátí.
  5. No a servis mi řekl, že podle Vinka mám alt. 140A. Takže, buď mlží a nebo tam Škodovka radši dává pokaždé tento typ (tažné, netažné), aby nemusela svolávat tolik aut. Nevím. Uvidíme, co mi odpoví.
  6. Já pořád doufám a věřím, že to update SW zlepší. Mám pořád naději, když to tady mnozí píšete a byla to i motivace, abych napsal na zákaznickou linku. Taky jsem chtěl vědět, jaký tam mám typ alternátoru, když mám tažné. Zatím čekám na vyjádření technika. Spotřeba na dálnici se nechá udržet pod 6 litrů, ale chce to lehkou nohu a hodně "dvouválcovat" v eko režimu. Rozhodně ne nad 120 km/h. Jak to jde nad a do kopce, tak je tam hned 8 litrů průměr. Můj osobák je D5 Plzeň - Praha za 5,7 litrů. Jednou jsem to jel dost svižně. Bylo to za 9,2 litrů. Je to zbytečné týrání. Zajímavé je pozorovat dostupný výkon na digitálním panelu. Max. tak 70% výkonu.
  7. Mě by klokan úplně nevadil, ale ten motor je fakt bez zátahu. Nevím, kde je těch 150 koní. Pocitově se chová podobně jako 1.2 TSI 100 koní. Navíc prý dost žere olej, jako všechny nízkoemisní motory. Ale jinak souhlas s pohodlím a prostorem. I když dneska ráno jsem našel na zemi páčku nastavení bederní opěrky. Sama vypadla a nedrží tam.
  8. No já nevím, jestli je nerozhodnost normální pro moderní motory. Jel jsem s O III MT a tímto motorem na služebku. Úžasná spotřeba v plně naloženým autě, plynulý a rychlý zátah na plyn. Táhnul hezky od spodu. Skoro jako nafta.Tak jsem si říkal, tohle chci do Karoqu. V testech samé superlativy. Tak ten motor mám, akorát ho nepoznávám.
  9. Když je auto po updatu SW živější, tak tam možná nahráli jinou motorovou mapu. Jak jste na tom se spotřebou ? Čekal bych jí po updatu vyšší. Mě vadí víc ta nerozhodnost motoru při přidání plynu. Na režim sport je o něco menší, ale je tam pořád. Kolega má 4 měsíce novýho golfa variant 1.5 TSI manuál. Je to taky klokan. Psal jsem dnes na škoda zákaznický servis, tak uvidíme. Servisy už reagují na klokany dost "apaticky". Nedivím se jim.
  10. Karoq 1.5 manuál. Zkušenosti po prvních 3000 km. Vyjíždím z podzemních garáží. Motor není studený a auto škube na 1 i na 2. Jízdu po dálnici doprovází nejistota motoru při akceleraci, a to mě hodně vadí. Víc než škubání při rozjezdu. Auto si jakoby rozmýšlí, jestli má zabrat. Přesedlal jsem po 15 letech z nafty na benzín, ale takový průšvih jsem nečekal. Jsem nespokojený a servis tvrdí, že na to není řešení (zatím). Update SW mi ani nenabídl. Budu to řešit se Škodovkou.
  11. Karoq 1.5 TSI man + panorama + tažné + Digi štít + Canton. 25.3. objednán, dnes naskladněný, příští týden převzetí. ? Původní termín dodání byl konec září.
×
×
  • Vytvořit nový...