Přejít na obsah

janhubner

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení janhubner

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Vzhledem k dotazům do SZ můžu konstatovat, že mám najeto od založení tohoto vlákna cca 100tis km s cuknutím na druhý rychlostní stupeň. Vše je stále stejné a, nic se nezměnilo... Předpokládám tedy, že je to SW problém v regulaci EGR ventilů, viz. můj příspěvek z února 2020. Už neřeším a jezdím. Pokud bych někdy v budoucnu na něco přišel, napíšu. Pokud někdo problém vyřešil, ať napíše, ale mám dojem, že kdo vyřešil, jednalo se o jiný problém cukání během jízdy a ne při dvojce kolem 40 km/hod, kdy dochází přestavení EGR ventilů.
  2. Na stránce https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz jsem zadal VIN mého CRMB r.v.2015 a odpověď "Vážený zákazníku, pro zadaný VIN kód svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá."
  3. Má někdo informace k té svolávačce? Nějakou definici proč a co se tím mění?
  4. To sice nesouvisí s naším problémem, ale první co mě napadá je vzduch v palivové soustavě. Pokud by byla nějaká netěsnost na palivové soustavě, trochu spadla nafta, tak by bylo logické že si po nastartování může trochu "pokuckat".
  5. Promiň, měl jsem na mysli řešení výměny přestavovače, které jsem uváděl dříve Dnes jsem se koukal na skříň přestavovače a mám 1 03L 109 096 B, podle toho co uvádíš je to tedy ten bez zásobníku. Starty bez ohledu na teplotu vždy okamžitě.
  6. Bohužel jsem nikam nepokročil, řešení by bylo evidentně finančně náročné a výsledek nejistý :-(
  7. Zřejmě mám vyřešeno na teoretické rovině. Můj autorizovaný servis přišel na možnou závadu přestavovače vačkového hřídele, teoreticky by tato závada zapadala do problému s úhlem počátku vstřiku, který jsem uváděl v prvním příspěvku. Stále jsme se nedomluvili na termínu výměny, vzhledem k současné situaci na to moc netlačím. Pokud se výměna realizuje, určitě opět doplním informace a postřehy.
  8. Řešení zatím nemám, ale zjistil jsem další souvislosti. Při rozjíždění na dvojku se ve chvíli cuknutí změní několik dalších parametrů, nejen úhel počátku vstřiku. Jeden z nich je EGR ventil a tlak paliva, následující dva snímky zachycují rozjed na dvojku zhruba z 1200 ot/min do 2500 ot/min. Jsou to věci na sobě závislé, ale stále jsem nezjistil co dá pokyn k této změně. Při plynulé jizdě na trojku nebo čtyřku se občas objeví také lehké cuknutí, zaregistroval jsem, že cuknutí je spojené s omezením fuknce obou EGR ventilů a krátkému dávkování následného vstřiku. Toto cuknutní není tak intenzivní, ale na rovné silnici je cítit. Na následujícím obrázku je modrou barvou vidět následný vstřik. Budu hledat dál.
  9. Po jedné nádrži bez VIFu můžu tvrdit, že se nic nemění. Ještě dodám, že dlouhodobě tankuji na Benzině naftu EFECTA DIESEL.
  10. Také pravidelně používám VIF, můžu zkusit příští nádrž vynechat, jestli se také změní. Pokud budu chipovat, dám vědět výsledek.
  11. Já jsem s CRMB cca na 115tis a regenerace také cca 150km, jezdím kombinace všecho, dálnice, mimo město a město.
  12. Doposud nikdo na nic nepřišel. Vzhledem k tomu, že to při regeneraci DPF úpně zmizí, myslím si, že to bude problém v software, napádá mě zkusit od někoho přehrát na zvýšení výkonu.
  13. Konzultoval jsem s panem Sixtou a od konce týdne 45/2013 se z důvodů technických změn v převodovce musí použít pouze polosyntetický olej G 052 527 A2. Je drahý a zatím žádná náhrada, údajně pro VW vyrábí Shell. Měnit vždy po 120 000 km.
  14. Měl jsem auto jednou v autorizovaném servisu, prý srovnali vačku co nejvíce na nulu a vymazali veškeré adaptace, takže jednotka by měla zapomenout všechny odchylky, které se naučila za dobu provozu vozidla. Bohužel jen jsem vyjel ze servisu a pořád stejné. Na úterý jsem objednaný znovu, tak doufám, že na něco příjdou.
×
×
  • Vytvořit nový...