Přejít na obsah

torpedox

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli torpedox

  • Narozeniny 28.12.1980

Oznámení torpedox

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ja verim Prochymu, urcite jeho rukami preslo kvadraticky na entou vice klicu nez jsem mel ja kdy v ruce, znalostí ma taky na rozdavani, ja jsem jen poukazal na anomalie u meho vajickoveho klice a vyse uvedenych vozidel. Supy jsou z danubie/BA, Ibiza ze seatu panonska/BA. Ten klic (jeho obal) ze seatu vypada jak nejaka levna cinska kopie ale byl odevzdan dealerem pri prodeji fungl auta K tematu: Nezkoušel jste nekdo opravit puvodni odchazejici dalku (vymenou, preletovanim neceho?). Kabel anteny D.O. by mel koncit v ridicovem A sloupku. Plís jaká je jeho barva? Pomohlo by jeho prodlouženi na zvyšení dosahu D.O? Totiž 0,5 m je zalostne malo
  2. O.K. pochopil, neryju jen si davam dokopy skutecnosti - vajicko ma rozdilnou frekvenci uvedenou na DO a pracovnou - v mem pripade. Uvnitr neni o pracovne frekvenci nic. - ten superb 2. gen. ma mit (novy typ klice? r.v. 2010) ale pod planzetou neni napsano nic - jel jsem na 2 kusech - seat ibiza me mamy r.v 2010 taky nema nic pod planzetou
  3. To:Wojnar mam taky vystrelovak bez jakehokoli oznaceni, v praci mame dva superby 2 generace a na jejich vystrelovacich klicich tez neni nic napsano, zhola cisto P.S nebavily jsme se tady o obalu klice?
  4. To Prochy: O nic nejde ja jsem jen citoval posledny odsek tveho navodu kde pises: ,,Dálkové ovdládání na vystřelovacím klíči Vám pude pouze u aut se třetí generací konfortního systému. U Octavie předfaceliftem musíte použít neorigo výrobky a nebo se spokojit pouze s vystřelovacím klíčem bez dálky,, Po precteni tyhle citace bych dospel k nazoru ze bych nemohl mit plne funkcni dalku s vystrelovacim klicem na predfaceliftu. Nebo je tam napsaneho neco jineho? Nic ve zlem To All: Na zaklade klice nejde stanovit s urcitosti frekvence aspon u klicu dodavanych v roku 2001: ja mam origo klice s dalkou dvoutlacitkovy na kterych je oznaceni HELLA 434MHz, 00844, 0678 5FA008548, ale pracuji na frekvenci 433MHz s komfortem 799AH P.S- : uvnitr vajicka taky zadne presne oznaceni frekvence
  5. Osobne to mam zadrbane od farby a tu mas obrazok nadrzky z octavie tuto mam aj ja. Max.hladiny je nieco pod polkou
  6. Grym treba citat cely prispevok a nie robit zavery z nadpisu. By som to aj cvakol ale mam to v takom stave ako ty, zmes mam cca do polovice nadrze. Este ma napadlo v manuale k autu by mali byt tie rysky znazornene na obrazku - ale stym ti tiez nepomozem stiahni ho niekde z netu No tak pardon stiahol som ten manual a na obrazku je len expanzna nadoba a nie su tam rysky. Musis pockat kym niekto hodi foto
  7. Promer decku s multimetrem, s funkcii pipaku (nevim jak se presne ta funkce jmenuje, ale zjistuje se tim neporusenost obvodu umi to kazdy multimetr). V konektoru pod sedackou jsou 2 uzky piny a dva siroky. Ty siroky jsou od okruhu vyhrivani a na ty se napoj. Na margo toho ze nekdy ti vyhrivani jde a naopak, by bylo dobry kdyby pri mereni nekdo nerovnomerne zatezoval sedak a operku mozna mas preruseny kontakt a pri mrveni na sedacce ti to jednou jde a pak zase ne. Nebo ta druha moznost vybrat rozcalunit a skouknout vizualne.
  8. Ahoj, Mozna to sezenes i levneji, skouknul jsem pouze jeden slovensky e-shop klic nevybrouseny - 9Eur, tycinka immo - 12 Eur, vybrouseni - 7 Eur nakodovani immo - sezen nekoho s vagem pobliz tveho bydliste, jinak cenu pocitam do 20Eur
  9. Nevim co je na tom pravdy (mozna i nic) ale mne prodavac v GM electric tvrdil ze termistor s jinou resistancii do vyhrevu dat nemuzu. Taky jsem chtel koupit jiny protoze 6k8 nemeli. Do hlavy mi ale nejde že po vymenene za 6k8 mi ten spatny, puvodny kaput termistor pri promereni ukazal neco nad 9kOhm pri izbove teplote - molitan i decka na sedaku byly od neho obhorele. Kontakty a spoje jsem jeste pred vymenou termistoru kontroloval. Ted uz sedačka hreje.
  10. Takze ten konektor ktory si prepiskol (nalavo) je kontrola zapnutia bezp. pasu. Z pod koberca (podlahy) do zeleneho konektora by ti mali ist nasledujuce kable pre vyhrev: čierno-žlty prierezu 1,5 mm, čierno-biely 0,5 mm, hnedy 1,5mm, hnedy 0,5mm. zeleny konektor na strane sedačky (ktory u teba nevidim) by mal mat kable: čierno-zlty 1,5 mm čierno-biely 0,5 mm hnedy 1,5 mm hnedo-cierny 0,5 mm Tenke kable sú okruh termistora, hrube kable okruh vyhrevu sedacky Pod sedadlom sa vyskytuje ešte jeden kabel hnedo-modry 1,5 mm - ten je iba na prepojenie vyhrievacieho okruhu sedaku a opierky Schema zapojenia r.v. 2000, 2001 : edit: pardon za ten obrazok hore nohami nezobrazil som nahlad pred vlozenim
  11. jeden konektor s dvoma kablami je kontrola zapnutia bezpecnostneho pasu. aky mas r.v. auta ? Ostatne dva cierne konektory by mali byt spojene spolu pod sedackou a naslededne odtial do zeleneho konektora ktory ti chyba ( aspon na fotke) Napis r.v. auta - el. schema potom napovie podla farby vodicov viac
  12. Jiri: Urcite si dej udelat druhy klic staci obycejny bez DO, kazda lepsi klicova sluzba ti tam hodi i transponder a nakoduje za par kacek. Tenhle navod na sparovani je urcen pro dalsi klic kdyz uz jeden hocjaky mas, mozna ti to v budoucnu pomuze. Dej klic do zapalovani do polohy zapnout (prvni poloha), druhý klíč - ten ktery chces naprogramovat dej do zamku ridice. Kdyz otocis klicem do polohy odemknout, zmackni tlacitko odemknout na DO. Pak otoc klicem do polohy zamknout a na DO stlac tlacitko zamknout. Pak vyndej klic ze zapalovani a je hotovo
  13. to Libor: jak jsem psal vys nepujde kontrolka otevrenych dveri - zadna - koukni treba a upozorneni na zapla svetla (zvukovy) to John: mozna jsem se mylil to rozdeleni budiku /220-240kmh/ vyplynulo z prozatimni zkusenosti na 81kW, na 5 octaviich r.v 2002 jsem uz budiky do 220km/h nevidel. Nikde jsem se nedocet od kdy do kdy presne se davali budiky se stupnici 220 s popisem teplomeru a palivomeru.
  14. kde som hovoril ze maxidot nepojde? povedal som len ze nebude fungovat na 100% svojich moznosti do r.v. 5 nebo 6/2001. citat z inej temy - kontrola otevrenych dveri: "3 g to jde CANem a CAN 2,5g si nerozumí s CAN 3g proto každej předělává dveřní jednotky aby to fachalo" a vystrelovaky su aj origo na 2,5g lahko zohnatelne
  15. Na komforte 2,5g nebude ukazovat ziadne otvorene dvere a nepojde ani upozornenie zapnutych svetiel po vytiahnuti kluca zo zapalovania. Preto vela ludi preraba komfort 2,5g na 3g
×
×
  • Vytvořit nový...