Jump to content

weixiao

Uživatel
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

weixiao's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Ahojte, schémy som našiel (stačilo použiť správne keywords). Kto robievate so schémou, čo reprezentujú čísla v štvorci, ktoré som označil v červeným? Ďakujem.
  2. Ahojte nadšenci, prosím vás, nenájde sa u niekoho schéma zapojenia elektricky ovládaného kufra? Prehľadávam servisnú príručku, ruské fóra, ale akosi sa mi nedarí. Mám RJ 7N0959107, dva krát tlmiče, tlačidlo do piatych dverí a tlačidlo k radiacej páke, repráčik. Jedná sa o SII Combi (predface, ale to je v tomto prípade asi jedno). Hľadal som či existuje možnosť kúpiť káblový zväzok, ale s tým som neuspel. Všetko vyššie popísané čo mám, mám aj s odstrihnutými konektormi s kúskami káblov, takže čo to vzájomne sa dovtípiť dá, ale čo ide minimálne do CAN Hi a Low, či napájanie RJ .. tak to netuším. Vďaka za podporu kutilstva :)
  3. Ďakujem Ti @Martttin. Ja som práveže vymenil RNS310 za OEM čínske rádio, nie zrovna najlacnejšie, ale vadí mi IPS display, ktorý za tmy dosť svieti a ruší ma to, má slabú komunikácia smerom na MFD. Tak zvažujem vyskúšať RNS510, aj keď si na ňom waze pravdepodobne neprehrám.. Čo som ešte zatiaľ dogooglil, tak rádia končiace 686 majú DAB a rádia končiace 680 nemajú DAB.
  4. Ahojte, existujú verzie Columbus RNS 510, alebo sa líšia len FW? Viem akurát, že niektoré majú SSD disk, záleží od roku výroby, alebo kódu produktu? Alebo je to v podstate jedno a dá sa vyupgradovať? Predpokladám, že nám treba Škoda verzia, lebo farba podsvietenia sa meniť nedá (mimo fyzickej výmeny SMD LED). Prípadne ak má niekto za rozumný peniaz na predaj zo západného Slovenska +/- .. Díky borci.
  5. Ahoj, podľa popisu to vyzerá presne na to čo sa dialo aj u mňa a bolo to EGR. Vymenili Ti po EGR aj chladiacu kvapalinu a vyčistili chladiaci systém? Stráca sa ešte chladiaca kvapalina?
  6. Rozumiem, to som tu veru aj čítal. Viete prosím spísať potrebné komponenty (schému)? Je mi jasné, že po týždňovom googlení by som to vyskladal, no ak to má niekto za sebou, vysype to z rukáva a bude to pohromade. Vďaka borci.
  7. Toto by bola vcelku milá hračka na leto :) Je tu niekto kto sa s tým vyhral od úvahy do ciela a je ochotný sa podeliť s celistvým návodom?
  8. Mne sa to stalo tiež na jednom držiaku. Ešte mám v pláne skúsiť odpojiť senzor z objímky, objímku poodtlačiť a skúsiť bodnúť sekundovým lepidlom. Lež to bude asi vcelku chirurgická práca pre ruky a zápästia :D .. ale skúsim to. Jasné, že je rozumnejšie zhodiť nárazník, ale že by sa mi chcelo ho dávať opakovane hore dole .. to ani nie. Dám vedieť, či sa mi to podarí, keď sa zastabilizuje jarné počasie.
  9. Ahojte, prosím ako načítať túto tabulku o hodnotách/stave vstrekovačov? (VCDS, prípadne Delphi). Ďakujem vám.
  10. Ahoj @kocourek2019 .. išiel by som na to vylučovacou metódou. Ak predné svietia, tak problém bude až niekde pri konci tipujem. Podľa schémy ide o paralelné zapojenie. Ak máš multimeter, alebo nejaký kamarát, tak by som zmeral napätie na káblovom konektore svietidla. Ak tam bude 12V, tak je problém v samotnej lampičke (kovový prevod vedenia, usadenie žiarovky ...). Ak tam napájanie nebude a máš to origo, tak podľa farieb vytrasuj ďalšiu spojku(konektor) pod tým istým sedadlom. Takouto vylučovacou metódou by si mal na to prísť. Celé za predpokladu, že predné svietia.
  11. @misor1994 ach tak! Som to sám zle pochopil. Myslel som, že je to PIN-OUT z tlačítka :))) Neviem vygoogliť pohľad na tlačítko zospodu, všade je len z vrchu .. že koľko tam je káblov. Dva budú napájanie osvetlenia. Ak by boli len ďalšie dva, tak logicky by sa to dalo spraviť aj tak .. že ich spojím a simulujem tým zopnutie tlačítka (aká fáza tri)
  12. @PedrosCZ Ahoj, mám 11/2011 . Veru, zatiaľ čo som googlil, tak vyberiem tlačítko, zmerám na konektore (ak je označený PINmi) na PIN2 12V, PIN4 GND. Zájdem za kámošom a presvedčím sa na vlastné oči, či je správne nakódovaný nepriamy TPMS podľa stránky: https://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/34-Reset-Aktivacia-TPMS-VAG Fáza dva kabeláž, ak správne chápem, tak skontrolujem: Gateway TPMS controller Pin 7 > Pin 1 Pin 17 > Pin 3 Power 12v > Pin 2 Ground > Pin 4 Fázu tri dám na výmenu tlačítka (keďže netuším, neviem vygoogliť ktorý PIN s ktorým čo spája, alebo využíva na LED)
  13. @mioa701 .. ďakujem za tip. Skúšal som dlhšie držať (naštartovaný motor) .. hádam aj 10sec, ale nič @misor1994 .. to som opomenul napísať, ak si správne pamätám, tak mechanik kontroloval cez diagnostiku, že je funkcia zapnutá. Tak budem musieť nejako pátrať ďalej, lež tak sedliacky rozmýšľam ako ... Bo ASR, ESP problém nehlási, takže počítam, že snímače na kolesách fungujú.
×
×
  • Create New...