Přejít na obsah

Dominik Tchur

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dominik Tchur

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím mám dvojkovu fábiu 1.2htp s prednými elektrickými oknami.....mám problém s ľavým predným no len pri vyťahovaní, sťahovať ide hladko pri vyťahovaní ako by sekalo strojček pomaly ale sekavo sa dá vytiahnuť ....čo by to mohlo byť ?
  2. Dobre aj tak som sa už o dosť posunul pred tým som navštívil 3 mechanikov ani jeden nevedel co s tým je takto už viem od čoho sa mam odraziť..... Dám vedieť ako to dopadlo
  3. Dobre merali sme káble plusko z baterky išlo k motoru a minusko na kostru hneď vedľa baterky... Plusko ukazovalo nejakých 12,7V à minusko vôbec nič až keď som prepojíl plusko z baterky z minuskom na kostre tak ukazovalo tiež nejakých 12,7V je to v poriadku? Na baterke bolo cca 12,9V... Merali sme pri plnom zaťažení.
  4. Aké sú ideálna hodnoty pri vypnuté klíme rádiu atď. A aké sú keď je zapnuté všetko?? Práve som kúpil diagnostiku a na nej mi ukazuje za jazdy pri zapnutej klíme rádiu svetlá od 13.2V do 13,4 V je to v norme? Auto ide momentálne ako hodinky EDIT: nemenej mi naskočilo keď sme zastali na červenej 11,3V
  5. ďakujem som rád že táto téma opät ožila ...... možem postupovať pri merani podla tohto navodu a nastaviť merák na 20V ? a na čo mam konretne položiť to + a - konretne dakujem :) V
  6. https://forum.autobazar.eu/vw-polo-1-4-2008-zhasina-motor-pri-klimatizacii-t71599-15.html na tomto odkaze som narazil na toto, tak za to sa pytam ........ Mene to tiež dobijalo asi poviem príklad z10 7 krát dobre ale skúšal som to tak že zapol som klímu kamarát pridal plyn a pustil a to opakoval viac krát a ja som meral a Jak to robil tak mi to asi dva krát skapalo a tam som nameral veľký odber až tak že alternátor nestihol dobiť tak preto mi to skapínalo ale nie vždy mi to skapalo tak som to hneď napichol na diagnostiku a ukázalo mi to chybu alternátora alebo regulator dobíjania len už sa nedal vymeniť ten legitator tak jedine cely alternátor aj ten pomalí odchádzal niektoré diódy boli zle a teraz mám pokoj a už mi to nerobí. Skús ešte vyčistiť škrtiacu klapku a cez diagnostiku ju nastaviť aj to môže
  7. Dobrý deň mam preste ten istý motor presne ten istý rok výroby a presne ten istý problém...... zvykne to hlavne zdochýnať hlavne na križovatkách keď zaradim neutrál no včera sa mi to stalo aj na diaľnici keď som išiel okolo 120km/h pri zaradenej rychlosti, úplne ako keby vyplo motor no kontrolky svietili ďalej a rozsvietila sa baterka ..... tento problem mám už asi 3 mesiace od vtedy som pomenil vstreky, obe lambda sondy, pal. čerpadlo, vyčistená a nastavená škrtiaca klapka,vymenení system odvetravania nádrže....... myslím že bude problém niekde v elektrike ....... už dopredu ďakujem za pomoc :).................. PS: Fiko maš nejaké novinky ?
×
×
  • Vytvořit nový...