Přejít na obsah

Orelm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Orelm

  1. Varioflex jde nezavisle na 4x4. U 4x4 s dojezdovou rezervou uz se klasicka hluboka vana vyskove podle me nevejde (bude trcet nad nakladaci hranu) - ja mam taky ten oboustranny koberec
  2. Orelm

    Karoq FL

    Nektere polozky z pred FL ale v packetech nevidim - napr. automaticke parkovani a 360 stupnovou kameru. Ze by o ne Karoq prisel?
  3. Resetuje se v infotainmentu. To ze je stejne nafoukano nemusi znamenat ze se nebudou kola/gumy lisit o nejake drobne z vyroby.
  4. Orelm

    Vaše spotřeba

    Breclav-Praha, DFFA 4x4 DSG, pneu 2.5, 45tkm Asi spokojenost.
  5. Ja mam ted 32tkm a ten zvuk v bode 1 jsem zase rano slysel, mozna je to i okolni teplotou, v lete jsem to nepozoroval. Pokud budete mit moznost, zkuste se zeptat o jakou zmenu v ridici jednotce se jednalo.
  6. Orelm

    Vaše spotřeba

    Nemam sice prehled o presnem zpusobu mereni mnozstvi paliva na tomto konkretnim voze, ale bezne je, ze z celeho rozsahu byva nejpresnejsi jen urcita cast. Vyrobce pri navrhu nejpresnejsi cast rozsahu schvalne dava bud doprostred nebo tam kde je to nejdulezitejsi - u maleho mnozstvi. Kdyz bych si predstavil zastarale mereni plovakem na rameni, nastavil bych pri malem mnozstvi paliva rameno vodorovne (nejvetsi citlivost) a pri plne nadrzi by mi nevadilo ze je pod velkym uhlem. Dalsi duvod muze byt ze merici oblast proste nedosahuje do nejvyssiho bodu nadrze. Kdyz pri tankovani naleju paliva vic, bude chvili trvat nez zaznamenam ubytek.
  7. To je ted v zime. Az bude tepleji zustanou volnobezne otacky (krom regenerace filtru) na te nizsi hodnote i po studenem nahozeni.
  8. Jeste bych pridal par bodu: 6.) Drnceni/chrasteni (asi DSG) na stupni D3 pri nizkych otackach (do 1200, napr projeti kruhaku) a pomale akceleraci. Obcas se objevi i tesne po prerazeni z D2 na D3, kdyz se jemne dotahuju v kolone. V neutralu pri stejnych otackach zadne problemy, ani pri jinych prevodovych stupnich. 7.) Syceni z vyfuku po studenem startu. Par lidi uz se mne ptalo jestli mi neuchazi pneumatika. V servisu rekli ze je to vstrikovani adblue, ma to nejaky kompresor. Po par krizovatkach je to pryc.
  9. Orelm

    kufr

    Obavam se ze na prespani je dobry akorat Kodiaq v 7mistne verzi, kde se da vse dat do roviny. Prespani v Karoqu je pro mne (175cm) nepredstavitelne. Nevim jak je to v ostatnich verzich, ale u 4x4 s dojezdovkou a varioflex Karoq nemuze mit mezipodlahu a po vyndani sedacek je tam zas opacny skok dolu. Kdyby tam nebyla dojezdovka tak jedine po vyndani sedacek nechat nohy spadnout pod predni sedadla. Pak jsou nejake matrace namiru ale stejne to podle mne neni dost dlouhe auto na tento ucel.
  10. Druhy stupen je proste kratky. Ani mackani padla nepomuze, auto proste nepreradi dokud nema alespon 2000+ otacek, protoze po prerazeni by byl na trojku otackama prilis nizko. Jedina pomoc je stat motoru trochu vic na krku pak je to rychly proces, motor se nestaci rozeznit. Jenze pojizdeni v kolonach je otrava. Jinak schvalne si vsimnete, az se vam nekdy bude projev motoru v nejaky chvili celkem libit (vyrazne hladsi a tissi), ze po zastaveni na krizovatce budou volnobezne otacky k 1000. Nechapu proc je motor kultivovany jen pri regeneraci. Proc to tak nemuze byt porad.
  11. Odpovim si sam. Vyzkouseno s Full Mirrorlink aplikaci a zda se ze to take nefunguje. Zkousel jsem i vyvojarsky mod aplikace (navod na netu) ktery dovoli poustet skoro vsechny aplikace z telefonu na infotainmentu. Bohuzel pri spusteni OneApp se tato aplikace stale ridi tim, ze auto jede a data prestane ukazovat ... skoda.
  12. OneApp je pekna, ale jak bylo receno za jizdy neni povolena. Ma nekdo zkusenost s Full Mirrorlink / Floating Apps (placene)? Mohly by pres to budiky s polohou plynu / brzd a vykonem za jizdy fungovat?
  13. Diky, bod 1 jsem postrehl az pri pojizdeni s otevrenym oknem. Ze zavrene kabiny slyset nebyl. Zvuk postupne vymizel a vzdy se objevoval jen prvni minutku nez se motor promazal, technik mluvil o napinacich a tlaku oleje. Regeneraci taky nepostrehnu, ale lidi na forech pisou ze se deje zhruba kazdych 400-500km coz by zhruba odpovidalo zmenam v kultivovanosti ktere vnimam.
  14. Dovolim si zalozit tema na ruzne zvukove projevy motoru 2.0TDI 110kW (v mem pripade kod DFFA s DSG, 4x4, najeto 17tkm). Od zacatku motor posloucham a mam k nemu nektere vyhrady (diesel jsem mel i predtim, jako clovek v technickem oboru muzu byt na neco citlivejsi). Mozna ma nekdo podobne zkusenosti a budu klidnejsi (technici v servisu se povetsinou odvolavaji na zabeh atd), uvidime: 1.) prvnich 10tkm se za studena pri polechtani plynu nad volnobeh objevovalo kovove drnceni, a to i behem pomaleho popojizdeni, viz video https://youtu.be/W_YEZKrDMUs ... nyni uz se neobjevuje 2.) Studeny start je porad doprovazen lehkym rachtanim u praveho predniho podbehu, u jinych modelu koncernu mluvi o olejovem cerpadlu a pry je to normalni (? 1.9TDI PD z oktavky 2005 mi to teda nikdy nedelala) 3.) Vibrace volantu pri otackach 1000-1250. Muze za to asi DSG, nicmene ve starsich vozech bylo jen slyset duneni, tady je obcas az neprijemne drzet se volantu pri jizde mestem. 4.) Nektere jizdy je motor kultivovany a nekdy hlucny (casto kolem ot. 2000+) Nemam to jak overit, ale skoro bych si tipnul ze regenerace filtru tomu pomaha, taky se mi zda ze zavisi na venkovni teplote a parkrat jsem zastavil na kafe a po opetovnem nahozeni se to treba o dost zlepsi, jindy zase zhorsi. 5.) DSG za studena v ostrych pomalych zatackach radi divne, obcas mi motor pri vyjezdu z krizovatky vytoci na D2 zbytecne vysoko a pritom motor vyrazne min tahne. Narovnani volantu pomuze s prerazenim, zvlastni.
×
×
  • Vytvořit nový...