Jump to content

Orelm

Uživatel
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About Orelm

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odpovim si sam. Vyzkouseno s Full Mirrorlink aplikaci a zda se ze to take nefunguje. Zkousel jsem i vyvojarsky mod aplikace (navod na netu) ktery dovoli poustet skoro vsechny aplikace z telefonu na infotainmentu. Bohuzel pri spusteni OneApp se tato aplikace stale ridi tim, ze auto jede a data prestane ukazovat ... skoda.
  2. OneApp je pekna, ale jak bylo receno za jizdy neni povolena. Ma nekdo zkusenost s Full Mirrorlink / Floating Apps (placene)? Mohly by pres to budiky s polohou plynu / brzd a vykonem za jizdy fungovat?
  3. Orelm

    Zvuky/hlucnost motoru

    Diky, bod 1 jsem postrehl az pri pojizdeni s otevrenym oknem. Ze zavrene kabiny slyset nebyl. Zvuk postupne vymizel a vzdy se objevoval jen prvni minutku nez se motor promazal, technik mluvil o napinacich a tlaku oleje. Regeneraci taky nepostrehnu, ale lidi na forech pisou ze se deje zhruba kazdych 400-500km coz by zhruba odpovidalo zmenam v kultivovanosti ktere vnimam.
  4. Dovolim si zalozit tema na ruzne zvukove projevy motoru 2.0TDI 110kW (v mem pripade kod DFFA s DSG, 4x4, najeto 17tkm). Od zacatku motor posloucham a mam k nemu nektere vyhrady (diesel jsem mel i predtim, jako clovek v technickem oboru muzu byt na neco citlivejsi). Mozna ma nekdo podobne zkusenosti a budu klidnejsi (technici v servisu se povetsinou odvolavaji na zabeh atd), uvidime: 1.) prvnich 10tkm se za studena pri polechtani plynu nad volnobeh objevovalo kovove drnceni, a to i behem pomaleho popojizdeni, viz video https://youtu.be/W_YEZKrDMUs ... nyni uz se neobjevuje 2.) Studeny start je porad doprovazen lehkym rachtanim u praveho predniho podbehu, u jinych modelu koncernu mluvi o olejovem cerpadlu a pry je to normalni (? 1.9TDI PD z oktavky 2005 mi to teda nikdy nedelala) 3.) Vibrace volantu pri otackach 1000-1250. Muze za to asi DSG, nicmene ve starsich vozech bylo jen slyset duneni, tady je obcas az neprijemne drzet se volantu pri jizde mestem. 4.) Nektere jizdy je motor kultivovany a nekdy hlucny (casto kolem ot. 2000+) Nemam to jak overit, ale skoro bych si tipnul ze regenerace filtru tomu pomaha, taky se mi zda ze zavisi na venkovni teplote a parkrat jsem zastavil na kafe a po opetovnem nahozeni se to treba o dost zlepsi, jindy zase zhorsi. 5.) DSG za studena v ostrych pomalych zatackach radi divne, obcas mi motor pri vyjezdu z krizovatky vytoci na D2 zbytecne vysoko a pritom motor vyrazne min tahne. Narovnani volantu pomuze s prerazenim, zvlastni.
  5. Ja jsem skoncil na optimalizaci Ridic misto Vse, mozna jen o chlup posunute dozadu. Dle meho subjektivniho vjemu to dela rozdil. Jinak jsem stredy nechal a vysky o chlup a basy o vetsi chlup vyraznejsi. Taky dela rozdil zdroj zvuku. Napr. pres Spotify to hraje lip nez DAB radio. Dokonce i nektera radia hraji podstatne lip nez jina.
  6. Prave jsem se pridal do klubu prasklych svetel, zda se ze obe, auto vyrobeno 07/2019. Vam co jste reklamovali po tomto datu - drzi zatim svetla v poradku, nebo se to opakuje?
  7. Orelm

    Vak na lyže

    Pro varioflex vak mam, jsem zklaman - opravdu jen na dvoje lyze. Rozmery udavane v eshopu jsou nesmysl (2060x300x300), spis je to tak 2000x180x180. Myslel jsem si ze do toho dam prkno a lyze, ale ani naplacato to nema sirku pres 35cm. Pritom prostoru by tam bylo v pripade varioflexu vic nez v pripade lavice. Premyslel jsem o tom koupit jeste jeden, kazdy pripnout jen jednim pasem a svazat popruhem k sobe ... ale tech penez ...
×
×
  • Create New...