Přejít na obsah

dondeste

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dondeste

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Pánové, po odmlce zdravím a přináším rozuzlení mé téměř půlroční kauzy viz. 13 strana. Věřím, že by mohl ocenit někdo se stejným trablem. Regenerace už probíhají +- ve správném intervalu a ne každých 100km, jak se poslední půlrok dělo. Nespouští se už měřenými sazemi, bývalo při hodnotě 22g, která se dříve předbíhala o cca 10g oproti kalkulované. Nyní se regenerace spouští kalkulovanými sazemi při hodnotě 24g a měřená je o cca 8-12g níže. Z důvodu, že jednotka vypočítávala celkové zanesení filtru popílkem jen na 63% mně většina říkala, že filtr je v pohodě, že mi to hulí jak fabrika a já mám problém v motoru... No, filtr jsem nakonec nechal vyměnit za nový a problém se tím vyyřřeeešil!! Dovedla mě k tomu indicie, že za 5 měsíců se hodnota zanesení popílkem 63% nezměnila a také časté chyby škrtící klapky, která byla jednou měněna a 2x čištěna. Kouř se nemohl dobře dostávat přes filtr --> ne o moc, ale větší rozdílové tlaky --> časté regenerace --> zanášení klapky. Jen bych se ještě rád zeptal, proč po provedení základního nastavení, které vynulovalo stav zanesení filtru popílku na 0% , končí regenerace vždy na cca 21-23% progresbaru a cca 5-6g sazí kalkulovaných? Neměla by regenerace jet, když je filtr nový, až na 0g kalkulovaných sazí? Víte někdo?
  2. Ja ho ve 150tkm prave koupil... Premyslim o tom EGRu, je nejaka moznost otestovat funkcnost bez vymontovaní? Hodnoty se meni, na regeneraci se zavira, ale preci jsou to jenom povely z RJ. Kdyz mi ho mechanik menil, byl dost vypruzenej, pry pri vyrobe yetiny 4x4 zacaly EGRem a vsechno ostatni davali az potom. Je nejaka sance, ze by to mohlo zpusobovat spatne cidlo tlaku?
  3. Cvakaní jsem si nevšiml... Co se týká EGRu, mechanik řekl, že to byl originál a základní nastavení provedl. Co ještě krom tlaku figuruje ve výpočtu measured? Všiml jsem si, že measured pěkně narustá i při teplém motoru a jízdě z kopce se zařazenou rychlostí a nohou z plynu. Zatímco ze stejného kopce na neutral, nebo při stání, se hodnota téměř nemění...
  4. To by odpovidalo, rozdil tlaku je tedy hlavne calculated a measured zavisi na spotrebe paliva. Dnes jsem mel po startu velmi vlaznou nohu, prvnich 10km stouplo measured o 3g a behem dalsich 10km se o 1,5g snizilo, a dale už stoupalo pomalu, ale podminkou byla jizda na spotrebu, coz jsem nikdy nedelal. Kdyz jsem se vratil k normalni jizde, při akceleraci stoupalo measured o 0,1-0,2g za s. Calculated stoupalo pomalu plynule. V EGRu to nebude, je 4 měsíce po výměně, ten maka a kara přestala při regeneraci kouřit. Vstřiky mně tam brnkají už nějakou dobu, asi půjdou na stůl. Váha vzduchu? Když jsem si Matrixovu poznámku přečetl, vzpoměl jsem si, že před časem mechanik mazal chybu v čidle teploty nasávaného vzduchu, což se už neopakovalo, tak jsme neřešili, ale prý je čidlo a váha vzduchu jeden komponent, ze by?
  5. Servisni regeneraci pres VAG mi mechanik delal pred 14 dny za jizdy, spotrebovalo se pri ni dost nafty, po ni se to vsak chova stejne jako pred. Diferencni tlak mam na volnobehu po regeneraci cca 5-7hPa. Zjistil jsem, ze nejvetsi narust measured je pri prvnich 10 km a to o cca 4-5 g. Takze v podstate kdybych jel 5 x se studenym motorem 10 km, regenerace se spusti uz po 50km. O kolik Vam vzroste measured pri prvnich 10 km?
  6. co ty rozdily tlaku i pres 200 hPa je to v limitu? ci to znaci ucpanej filtr nebo velkou kourivost? Takhle velky rozdily jsou i tesne po regeneraci...
  7. jenze to muze byt mnoho variant a kdyz existuje skvelej nastroj, rad bych se co nejvice priblizil spravne diagnoze. Pridam nejaka pozorovani. Zhruba po 30 km jizdy po okreskach vyskocil calculated z 11 na 12g a measured z 16 na 22g. Chvilku nato progressbar skokove z 52% na 100% a calculated z 12g na 22g a zacala regenerace, ktera skoncila na 23% progressbar, 5% calc a 1% measured. Spousteni regenerace tedy ocividne ridi Soot Mass Measured a tato hodnota rychleji roste pri studenem motoru a vyssi zatezi. A souvisi to umerne s polozkou Differencial Pressure. Takze aktivní jízda 3tis.ot, kdy rozdil tlaku byl i pres 200 hPa, nejvice zvysovala measured hodnotu. Zatimco plynulejsi jizda pod 2tis.ot drzela rozdil tlaku pod 50 hPa a hodnota measured narustala pomalu, nekdy se i snizovala. To by vyvracelo obecne zname informace... Nejake napady??? Vstriky? Vaha vzduchu? Nejaka klapka?
  8. U mého CFHF 175tkm, se regenerace spousti i pri dlouhych trasach (mimo dalnice) kazdych 100km, coz myslim znaci nejaky problem. Progres bar byva uz tak kolem 50% a soot mass measured pres 20g, zatimco calc lehce pres 10g. Jak tu nekdo psal, regeneraci asi v tomto pripade spousti ta pojistka v podobe soot mass measured, cili rozdil tlaku pred a za filtrem. Takze buď je dpf ve spatny kondici (vypocitana zaplnenost 63%) nebo se necim (vstriky?) rychle ucpe. Kdyz jedu delsi trasu po dalnici soot mass measured pribyva pomaleji a regenerace se spusti kolem 300km. Co si myslite a ma nekdo zkusenost? Auto je po vymene egru a skrtici klapky...
×
×
  • Vytvořit nový...