To by odpovidalo, rozdil tlaku je tedy hlavne calculated a measured zavisi na spotrebe paliva. Dnes jsem mel po startu velmi vlaznou nohu, prvnich 10km stouplo measured o 3g a behem dalsich 10km se o 1,5g snizilo, a dale už stoupalo pomalu, ale podminkou byla jizda na spotrebu, coz jsem nikdy nedelal. Kdyz jsem se vratil k normalni jizde, při akceleraci stoupalo measured o 0,1-0,2g za s. Calculated stoupalo pomalu plynule. V EGRu to nebude, je 4 měsíce po výměně, ten maka a kara přestala při regeneraci kouřit. Vstřiky mně tam brnkají už nějakou dobu, asi půjdou na stůl. Váha vzduchu? Když jsem si Matrixovu poznámku přečetl, vzpoměl jsem si, že před časem mechanik mazal chybu v čidle teploty nasávaného vzduchu, což se už neopakovalo, tak jsme neřešili, ale prý je čidlo a váha vzduchu jeden komponent, ze by?