Jump to content

Radius_001

Uživatel
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

About Radius_001

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Radius_001

    Autobaterie

    Vyměněný akumulátor nikdy nevydrží jako ten z přímo výroby, bohužel
  2. OIII facelift, klasický tempomat. Včera zřejme tato chyba i u mě. Jízda cca 300km tahem, většinu dálnice a tempomat. Posledních 30km do cíle a najednou nešel tempomat kolíbkou nastavit, neblikla zelená kontrolka, že je aktivní a nefungoval. Tak jsem jej páčkou úplně deaktivoval a zase zapnul. V tu chvíli vyskočila na palubovce ikona tempomatu a vykřičníku. Zkusil jsem jej několikrát vypnout a zapnout a po zapnutí vždy ikona s chybou. Zastavil jsem, chybové hlášení vyfotil, vypnul motor, nastartoval a chyba zmizela. Vše v pořádku. - Nevíte někdo co je to za chybu tempomatu ? - Co to mohlo být za problém ?
  3. Radius_001

    Autobaterie

    Chtěl jsem dát taky link :-) ....„Abychom se vůbec mohli bavit o nějaké reklamaci, musí provozovatel baterie zajistit trvalé nabití aspoň na 12,4 V. Cokoliv nižšího každou baterii poškozuje,“ přitakává Pavel Kulhánek, který měl léta baterky na starosti v Robert Bosch odbytová, s.r.o.
  4. Radius_001

    Autobaterie

    - Já snad udržovací nabíječku nekomu vnucuji ? Ale no tak :-) - Já mám odlišný přístup a taky vkládám hodnoty. O tom to fórum je - Kdyby jsi četl co jsem psal, věděl by jsi, že to není jasné. Není to nabíječka, která nacpe baterku na 100%. Je nastavená, aby to ani nemohla udělat. Jen přizvedne napětí. Konstantním napětím 13,1 V se accu nemůže nabít. Normální nabíjecí fáze jsou cca s napětím 13,8 - 14,4V. Jde o to, aby nepadal na nízké napěťové úrovně a do sulfatace. - nějaký volant v této sekci je OT Parkuji v garáži, kabel mám vedle dveří řidiče, jeho zasunutí do zásuvky autozapalovače před zamknutím aute zabere max 5 sekund. Problem solved. Ale klidně v autě rozpojujte kabelové svazky, je to každého věc :-)
  5. Radius_001

    Autobaterie

    Pokud ti připadá normální rozpojovat kabelové svazky a generovat chybové hlášení v diagnostice, nemám námitek. Potom ale nereaguj na ty, kteří mají jiné a funkční řešení a sdílí jeho parametry ostatním. Vypovídací hodnota takových tvých příspěvků je 0.
  6. Radius_001

    Autobaterie

    " " Sorry pánové, uctivě se omlouvám, příspěvěk opraven. Spokojenost?
  7. Áno bingo, teplotou. Halogen ji má vyšší. A jiným průmětem tohoto spektra. Čili tím grafem. WOW https://cs.wikipedia.org/wiki/Halogenová_žárovka
  8. Halogen je na tom v porovnání s Cool White LED výrazně lépe. Ono i prostým porovnání grafů jde na první pohled vidět, které spektrum odpovídá dennímu světlu nejvíce ... podobné grafy jsem si po tvém prvním příspěvku samozřejmě prohlížel ;-) U tvého grafu nebude ale halogen správně, je identický s obyčejnou žárovkou.
  9. Ok ne nespojité, ale nestejnoměrné spektrum Viz zkreslující podání barev ( CRI/RA )
  10. I po půl otáčce se nemůžu zbavit dojmu, že starý halogen na O2 svítil o parník líp. Ty full LED prostě svítí špatně. Dobře vypadají, ale mají klasicky nespojité spektrum jak všechny světelné zdroje typu LED/výbojek a s to jak to dodávají a seřizují do auta to celé korunuje. Na silnici kde nejsou patníky ani stromy po okrajích a vlní se mezi dědinami s tím jezdím jak šnek, abych nenajel do pole. To že tři metry před autem je světlo jak ve dne za jízdy ničemu nepomáhá.
  11. 4x v servisu, měření na STK, vypisování dotazníků škodovce .... Boha jeho to je masakr. Ještě že jsem se stím nedrbal a vzal to v v noci v garáži o půl otáčky imbusem. Za 5 minut hotovo
  12. Pokud foťák nezkresluje, tak ty tlumený jsou podle mě, tak akorát na zabití. Jízda do temné země nikoho. To už pak zlatej halogen s kolečkem.
  13. Přesně, když ta močovina jde tankovat za 8-10kč, ať to do výfuku klidně háže vidlema. Než trápit motor
×
×
  • Create New...