Přejít na obsah

Ipkiss

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Ipkiss

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, při čtení vlákna souvisejícího s vodní pumpou atd. jsem narazil na příspěvek, ve kterém je obrázek článku ze SM, vydání asi 4/2019. Článek je z rubriky bazar a věnuje se OIII. V něm jsem si všiml odstavce Přednosti a nedostatky, ve kterém je uvedeno následující: Velmi nízká spotřeba (s výjimkou 2.0 TDI/110kW s DSG do 2015. Přesně tuhle variantu mám, 9/2013. Moje spotřeba se pohybuje zhruba 5.7 až 6 litrů a nikdy se mi nepodařilo se dostat o moc níž i na delších trasách. Do teď mi to nevadilo a bral jsem to jako spotřebu odpovídající výkonu motoru atd., protože na ten si rozhodně nemůžu stěžovat ale při čtení tohoto vlákna zjišťuji, že někomu se daří jezdit klidně o litr méně. Podle výše zmíněného je asi moje spotřeba v pořádku a odpovídá tomu co je napsáno ale dost mi vrtá hlavou co se změnilo, když od 2015 má ta stejná kombinace motoru a převodovky spotřebu asi zase nižší. Nevíte někdo??
  2. Ahoj, tak jsem to hned po práci rozdělal a bylo to přesně jak jste popisovali. Na pravé straně zelený vodič přerušený a na pravé hodně načnutý. Protože to bylo těsně u vstupu do vzpěry tak jsem to spájel ale nevím jestli je to dlouhodobé řešení, v tom místě se to hodně ohýbá. Každopádně díky za radu. :)
  3. Ahoj, dá se nějak diagnostikovat, zda je problém v motoru a nebo ve výstupu ŘJ ?? V mém případě otevírání občas zablbne, otevře se kousek a pak zapípá a zastaví se, na druhé zmáčknutí už se dveře otevřou. V jednotce byla uložená chyba Hall senzoru motoru č. 1 mám dojem, nevím už přesně. Zkusím vyčíst znovu.
×
×
  • Vytvořit nový...