Přejít na obsah

Thomas85Z

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Thomas85Z

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, me se stalo to same, ale reseni dolitim 1x. Od te doby zase klid. Stalo se to pri cca 20 tis km, ted mam skoro 60
  2. Jaky je prosim rozdil mezi facelift verzi s 200 kW a nyni jiz opet s 206 kW? Dekuji
  3. Ano, taktez me to behem S pri podrazovani dela. Zejmena to citim ze 3 na 2. Ja si na to zvykl, nevadi mi to. Jezdim totiz jen v rezimu S, protoze ten rezim D motor desne podtaci a je me ho lito....
  4. A vite prosim nekdo, co by se dalo udelat proto, aby byl projev/zvuk vyfuku/motoru podobny tomu s 208 kw verzi?
  5. Muj znamy ma verzi s 206 kw a ja po fcl 200 kw a byl jsem prekvapeny, jak moc je fcl utlumeny. Ta starsi motorizace ma velice prijemny projev. Pri volnobehu prijemne brumla a jizde slabe, ale prijemne duni (nejspis z vyfuku?). Musim rict, ze se me to moc libilo a u verze 200 kw me to velice chybi. Mam 2 dotazy: 1. Je to dane jen dpf filtrem nebo i necim jinym? 2. Co by se dalo udelat, aby byl zvuk na urovni verze s 206 kw? Za jakekoliv napady a komentare budu rad. diky
  6. Duvod presne neznam, ale domněnku bych mel. Jelikoz vsude kolem nas je veskera technika (bile zbozi, elektro, mobily aj.) dnes uz jen spotrebni zbozi, nedivil bych se, kdyby i vyrobci aut zkracovali zivotnost vozidel. Toto muze byt naznak, ze si uz ani na zaruku 150 tis km netroufnou... Menim vozidla po 3 letech a pozoruji, ze spolehlivost je cim dal horsi. Hold lepsi uz to nebude....
  7. Jj, to Svycarsko uz chapu... Uz jsem tama nejel asi 3 roky, tak me to nenapadlo. Pri takovem stylu jizdy se to da zvladnout. Zkousel jsem jet na nejnizsi moznou spotrebu pri dodrzovani rychlostnich limitu a na silnici 1. tridy, kdy jsem ani nepredjizdel auta. Na dalnici max 120-130 km/h. Vysledek 7.5l, viz foto. Pri svizne jizde z okoli Prahy pres Nemecko po zacatek Rakouska 13,4l, viz. foto. Dlouhodoby prumer se pohybuje kolem 11,8-11,9l, viz foto. Musim ale rict, ze mam tezsi nohu - zejmena akcelerace a pruznost motoru pri predjizdeni je skoro vzdy noha na podlaze.
  8. Nez jsem objednal 200 Kw (firemni vuz), zajimalo me porovnani se 140 kw Tsi. Musim rici, ze me dana motorizace vice nez prekvapila. Prijemny projev, zatah a urcite nizsi spotreba nez 200 Kw verze. Behem dne jsem tedy zkusil 200 kw, 140 Kw Tsi a porovnal s predchozim 140 Kw Tdi, ktere jsem mel. Zalezi na tobe, co od auta vyzadujes - dynamika, spotreba, 4kolka apod.
  9. Ahoj, jak jsi prosim te takovych hodnot spotreby docilil? Pro me jsou to hodnoty z rise snu.... Dlouhodoby prumer se stejnou motorizací mam 11.8 l - najeto 6.500 km. Pravda, je to sviznym stylem jezdeni a kombinace dalnice/mesto je asi 90% doposud najetych km. Nicmene jsem se 2x snazil jet velice defenzivne a na spotrebu - prevazne okresky a vysledek kolem 8,5l. Nize to proste nejde... Abych predesel pripadnym negativnim komentaru, tak jsem nebral tuto motorizaci kvuli spotrebe. Uz predem jsem vedel, ze budu jezdit min za 10L. Nikdy jsem nemel benzin, tak jsem chtel zkusit tuto nejvykonnejsi variantu, co Skoda nabizi.
  10. Jakým způsobem se dají vůbec přehrávat filmy v MIB3? Jedině přes mobil? Dotaz nejspíš na Ferdu, který toho ví dost.... Omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale jsem už řady let zvyknutý na přehrávání videí a pomocí SD karty mě to přišlo "user friendly".
  11. Budete někdo vědět, jaké hlavní rozdíly budou mezi MIB2 vs MIB3? Zejména mě zajímá podporované rozlišení videa při přehrávání filmů. VW Passat má MIB3 již nyní, Superb údajně až 2/2 roku 2020. Děkuji
  12. Ahojte, máte prosím aktuální info, jaký typ převodovky má aktuální facelift Superb a to pro předokolku nebo čtyřkolku? Stále DQ381? Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...