Přejít na obsah

Pasák oveček

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pasák oveček

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Problém vyřešen, turbo přefukovalo v nízkých otáčkách a byla lehce zatuhlá wastegate a membrána v baňce.
  2. Vyreseno...bylo to neoriginalnim N75 od AIC (nekupovat!!), bylo mi receno, ze vyrabi jen uz tento vyrobce a nic jineho pod 2000Kc nesezenu, pred par dny mi odesel a zkusil jsem jednu zapadlou firmu na skoda dily a tam mi rekli, ze maji original za 1450 typ s "J" na konci (to jsem tam mel i pri koupi aj pri chipovani), tak jsem ho vzal a mam hned jine auto. Nepocukava, neprefukuje, parada. Ten od AIC byl typ s "E" na konci. A Blow mam ok ;) Ano, horní mez prekrocena, ale asi jen o 0,2-0,3b, zadna nouze z prekroceni nikdy nebyla. Zadna netesnost, vsechny minimalni netesnosti jsem dotesnil a pote probehla i zkouska kourem a vse ok. Cooler je take v poradku. Nemam zaslepene odvetravani. Omlouvám se za pozdni odpoved, zapomnel jsem kontrolovat xD Kazdopadne, dekuji za rady :D
  3. Octavia 1.8t 110kw AUM (chip na 138kw a 275nm od Camp Performance, je tam od velkých prázdnin loňského roku) Zdravím, mám problém s nouzovými režimy a už nevím s čím to může souviset. Nez zavolám do firmy, tak by me zajimalo, jestli nemel nekdo nekdy to same. Nouzáky začaly sami od sebe asi mesic nebo dva po chipu, předtím to nikdy nedělalo. Po delším stání (6-8h nejčastěji, někdy to dela třeba i po 2h stání), tedy když je auto studené, má nouzak. Po nastartování a klidné jízdě (je to studené, tak točím max. 2,5k otáček) mám vetsinou nouzi. Jakmile se auto zahřeje jízdou a zatáhnu si, tak to pocitově nejede a tlačí dle diag. jen 0.3b, takže klasická nouze. Žádná kontrolka nesvítí, můžu točit kolik chci a jet kolik chci, jakmile vypnu a zapnu zapalování, tak je vše v normálu a tlaci krásně pozadovanej tlak. V obou stavech auto necuka a nijak jinak, krom netlaceni turba, se neda poznat, ze ma nouzi. S tímto problémem se potýkám již cca 4-5 mesicu a už jsem toho odzkoušel docela dost pred tim, nez to budu řešit s firmou, tak jsem se chtel zeptat jeste tady, jestli nekdo nemel stejny/podobny problem. Jedine co pomuze, aby auto nouzi po stani nemělo je proslapnuti auta v tahu za studena hned po startu a vyjetí. Stačí jen lehce nechat turbo, aby se roztočilo a už nouzi nemám. Takže nastartuji, vyjedu, dam za jedna, za dva, cca z 1.8k otáček dam pul plynu na 2,5k, slysim turbo, citim tah, pustim plyn a uz nouzak za tu jízdu nemám. Za tu dobu jsem udělal už více věcí, nejen kvůli tomu, ale i kvůli prevenci nebo to bylo potřeba. N75 nová originál, vyměněné těsnění: sani, klapky, parohu, vstriku, palivového regulátoru, svodů, turba, downpipe, saci trubice turba, dokonale utěsněny výfuk, vyřešena slavna netěsnost o-krouzku hadice od turba ke cooleru. Zaslepen sekundar a odpojen konektor, nasazen rezistor. (Asi 4 dny po tom odpojeni konektoru a zaslepení na bloku to jezdilo bez chyby, bohužel po tom zase nouze) Zaslepeno a odpojenu kvůli důvodnemu podezreni na to, ze to zpusobuje nouzáky, kdyz to dela jen v dobách, kdy fen bezel. Jinak vzdy fen fungoval . Wastegate tesni, zadny unik nikde, bylo to na kourovym testu. Nejspíš jsem i na něco zapomněl, co jsem měnil v domyšlení, že to je s tím spojeno, ale aspoň toto si pamatuju. Vag nic nehlasi, jen klasiku "pokles tlaku mezi klapkou a turbem", ale to hlasilo i předtím. Jediné, co se mi ještě nezda z merenych hodnot, pri startu atd., je čidlo tlaku turba, když je nouze (tedy přes 0.3b to nepustí), tak pri akceleraci je schopno přes obd II, aplikaci torque na telefonu, (na vagu netuším, vsiml jsem si toho nedávno a ještě jsem se nedohrabal k logu za nouze, mam dost svych osobních věcí) ukázat i 0.9b, coz je tlak bez nouze. Tak co? Setkal se s tím ještě někdo?
  4. Ještě dodatek. Teď jsem si něco uvědomil. Měnil jsem o- krouzek hadice nasavani (obr. č. 1.). Ale ta litina, do které se vsunuje hadice nasavani, opravdu má ještě jeden o-krouzek ze strany turba!! (viz. obr. 2.) Je tedy možný, že tak velké fičení dělá tento o-krouzek na litine?
  5. Zdravím, mám problém s únikem tlaku a odporným zvukem, který s tím nejspíš souvisí.....už nevím co dál, tak píšu sem, jestli někoho něco nenapadne. Kde bych nějak začal...seznámím vás se situací Auto jsem měl v Srpnu na chipu na 138kw a 275nm. Zároveň mi byl zvednut plnící tlak až na jeden bar. Auto jelo a tlačilo jak mělo (při plném plnícím tlaku to natlačilo 1.2b, v zápětí padlo na stálých 1b, nejméně na 0.9b-prostě vše jak má být), naneštěstí se před 1.-4. týdnem začaly objevovat problémy. Auto mi začalo padat do nouzáku po dlouhém stání, třeba po noci. Příklad: Ráno jsem jel do školy, čekal jsem až se auto prohřeje, po asi 5 km jízdě městem si chci zatahnout a tlaci to jen 0.2b (mám napojený budík tlaku turba z Číny, ale porovnával jsem ho, měří dobře.), nic nesviti, staci restart klickem (Nejspíš nebyl dosazen plnici tlak-do te dane doby jsem s tím nešel přes 0,1b). Po pár dnech mi to začalo házet tlakem při plném sešlápnutí pedálu. (krátce, byla špatná N75) Když to blblo a dávalo to třeba 1.5b a hned to padalo na 0.5b, tak v kdy to bylo na 1.5b byl slyšet odporný syčící zvuk (dále to rozepíšu níže). No, neřešil jsem, vyměnil N75 (byla tam 058906283F, dal jsem 06A906283E- Fko jsem nesehnal, tak jsem dal Ečko) a zkusil to. Auto najednou tlačilo max. 1b a padalo to přinejlepším na 0.8b stálého tlaku, ale spis to padlo většinou padlo na 0.6b....Ke všemu ten zvuk, o kterém jsem psal výše, se nyní ozýval již při 1b a jak to padlo pod 1, tak už slyšet není. Nikdy předtím slyšet nebyl. Usoudil jsem, že mám netěsnost, tak jsem vše začal procházet. Nasávací část turba v pořádku, hadice ke cooleru (cooler samotný jsem ještě netlakoval, ale na vývodech to těsní-ověřené mýdlovou vodou) také. Asi 5x jsem je tlakoval a eliminoval pouze jednu netěsnost (tím byl o-kroužek viz. 1. obrázek označení 10B...). Ještě jsem si několikrát vedení vyhodil komplet od turba až dolu po hadici s již před chvílí zmiňovaným o-kroužkem a tlakoval pod hladinou. Tu část, kde je ten o kroužek jsem následně zatěsnil, co nejvíc to jen šlo. Také jsem rovnou vyměnil o-kroužek na hadici nasávání do turba. No, stav je takový, že auto po delším stani jede v nouzáku, při 1b tlaku syčí a padá na stálý tlak 0.6b. Podtlaky jsem zatím prošel pouze vizuálně a nasávaní od airboxu také. Decelerační ventil ok. Dlouho jsem hledal na ČR serverech někoho, kdo by měl podobný problém a našel jsem pouze jedno vlákno, ale je to to samé, co mám já a je přiloženo i video. Bohužel netuším, co autor myslí daným o-krouzekm (vlákno zde: https://forum.skodahome.cz/topic/139171-18t-auq-rs-unik-vzduchu-kolem-turba/ ), který údajně měnil a eliminoval syčení. Neví někdo o jaký o-krouzek se přesně jedná? Zakladatele vlákna jsem již kontaktoval, ale pochybuju, že odpoví. Neví náhodou někdo, jak to vyřešit? Ještě mě napadlo z 1. obrázku označení 25, ale nejsem si jistý, jestli by to v nasávání dělalo takovýhle problém. Navíc tento nákres mi prijde zmatecny, ale jiny nemam. Zmatecny proto, že u hadice nasávání jsem již kroužek měnil, měl stejný kód, jako 25tka z obrázku, ale muj meneny o-krouzek je na hadici nasavani, ne na litine, jak je to situovano na obrazku. Video zakladatele vlákna je přiloženo v jeho vláknu, je to to samé syčení, jako mám já.
×
×
  • Vytvořit nový...