Přejít na obsah

Drobeek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Drobeek

  • Narozeniny 25. Říjen

Oznámení Drobeek

  1. A to se dělá jak nebo kam zajet aby mi to přehráli, když pojedu do autorizáku nevyhodí mě ?
  2. Zdravím včera jsem u autoelektrikáře nechal vyměnit tachometr po výměně a nastavení všeho vč. km se v immo objevila chyba immobilizer 00003 control module 014 - defekt viz foto. elektrikář řikal že budíky byly v minulosti stočené a proto je v nich tato chyba zajímá mě zda jde chyba nějak odstranit a dále mě zajímá mě zda s tím bude problém na stk i když jsou na budíkách nastavené moje km z bývalých budíků
  3. Zdravím mám Octavii 2 gen 2.0 tdi PD 103 kw, BMM ,rv:2008 před face. Mám zde více asi problémů a video u kterého bych si rád přečetl váš názor zda má motor "zdravý" chod, když stojím na místě auto dost houpe v interiéru jako kdyby se motor hýbal dopředu a dozadu, okamžitá spotřeba mi klesla na 0,03 l/h když zapnu klimu tak to přestane a spotřeba se vrátí na 0,05 l/h, auto je čerstvě po výměně rozvodů v servisu proto jsem koukal na nastavení synchronizačního úhlu a ten je v pořádku viz fotky nic méně houpalo i před výměnou rozvodů jen né tak často jako teď , dále jsem koukal na výpis chyb a ukázalo mi to "žhavící svíčka válce 1, přerušený obvod trvalé", auto mi přijde trochu přidušené jako kdyby nešlo za plynem co tím myslím ? třeba jedu po dálnici konstantní rychlostí najednou chci rychle přidat a autu prostě trvá než zabere, dost často musím taky řadit protože jak jsem říkal přijde mi přidušené. má otázka je: co může způsobit to že se auto takto hýbe když stojí, dále jestli u té žhavicí svíčky jde jen o problém s tou žhavící svíčkou a bude stačit koupit novou nebo je v háji kabeláž ( na pohled a ohmat je v pořádku), a co by mohlo pomoci aby auto mělo větší pružnost na zrychlení a celkový projev :) díky za vyčerpávající odpovědi motor 1,9 tdi chod.mp4
  4. Mě se teda zatím teplé starty uklidnili ale je pravda že jsem ještě nevyjel tu plnou nádrž, nic méně ve vašem případě bych kouknul na žhavičky a pak korekci vstřiku přes diag případně výstřiky ven a nechat je otestovat, mě to bude taky čekat pokud se závada vrátí
  5. A jak se pánovi projevovala závada ? Jelikož já jsem natankoval plnou a auto startuje jak za tepla tak za studena na drc i okamžitá spotřeba se vrátila na 0,6l/h
  6. Zdravím pánové zajímal by mě váš názor co by to tak přibližně mohlo být před 2 dny jsem ujel cca 5 km a začlo mi auto takhle špatně startovat (viz video) také jsem si všiml že se zvedla okamžitá spotřeba na neutrál. Po natankování plný nádrže startuje normálně jinak studené starty bez problému auto bylo na diagnostice a diagnostika nenašla žádné závady motor to je 2.0 tdi PD 103 kw BMM https://www.youtube.com/watch?v=gI4ddue3-vo&ab_channel=DJSTAGGY
  7. Zdravím chtěl bych se zeptat zda se dá nějak zjistit teplota oleje u těchto budíků (polodot) , případně zda neexistuje nějaký návod jak na případné dodělání měřáku
  8. Ne ne nosiče nemám :) spíše to znělo jako kdyby pískala rychlovarná konvice
  9. Zdravím Všechny :) byl jsem projet auto, nebudu lhát snažil jsem se o maximálku (vše na prázdné dálnici a v noci ) když tu najednou ve 180 se ozval tento zvuk větrák je vypnutý, a až do již zmíněných 180 byl klid nic nepískalo nic neřvalo a ani po tom co jsem se vrátil na předpisových 120 ve směs ubráním pod 180 pískání přestalo, na neutral se zvuk neozývá,ani při akceleraci se nic takového neděje, děje se to jen při takhle vysoké rychlosti,a tak mě tak napadá myslíte si že si písklo turbo ? či něco jiného ? či je to prostě vlastnost O2 ? jinak motor 2.0 PD 103 KW BMM auto rv 2009 před face video-1610236120.mp4
  10. Hele na jiných rychlostech jsem to neregistroval, jestli jsi viděl video v odkazu tak jsem v něm měl neustále zařazenou jedničku a docela vytáčel motor s tím že jsem jej rychle pouštěl a mačkal, další věc které jsem si všiml tak občas po delší jízdě když stojím a mám neutrál tak se auto lehce pohupuje, nebo když vypnu motor tak je slyšet lehké chrastění jako kdyby se tam něco dotáčelo
  11. Zdravím Mám takový specifický problém když se pomalu rozjíždím na jedničku a pustím plyn tak je slyšet mě nespecifikované cvaknutí, jako kdyby něco cuklo s motorem ? je fakt že nedokážu uplně s přesností určit odkuď zvuk vychází ale prostě mi to příjde jak kdyby to šlo od převodovky možná od levého kola, auto je r.v 2009 motor 2.0 TDI 103 kw BMM cvaknutí jsem si nahrál na video tak snad to k něčemu poslouží, auto má vyměněný stabilizační tyčky , má dělaný silenbloky ramen a jako poslední se dělaly spodní čepy ramene, mě by jen zajímalo jestli cvaká každá octavie když se rozjedu a pustím plyn a nebo je tam něco špatně :) ještě bych dodal že celou dobu jsem měl zařazenou jedničku a motor docela vytáčel s tím že jsem hned pustil plyn a takhle dokola https://m.youtube.com/watch?v=MsOLeQafcq4&feature=emb_title&ab_channel=DJSTAGGY
  12. Zdravím Při jízde se mi rozsvítí EPC auto padne do nouzového režimu (netáhne, otáčky jdou strašně pomalu atp) vypnu klíček, auto normálně nastartuje ale v momentě kdy zařadím tak auto opět padne do nouzáku, diagnostika na kontrolku EPC vůbec nic neukázala, ale v momentě kdy se rozsvítila kontrolka motoru tak diagnostika ukázala chybu P2106, (tato chyba je z dneška) před dvěma dny se objevila ještě jedna chyba a to p0420 spolu s chybou p2106 mechanik mi řekl že by to mohla být lambda sonda, lambda koupena čeká na zítřejší výměnu myslel jsem že by mohla blbnout klapka ale dneska jsem byl u mechanika a ten klapku kontroloval prý není zanešená a ani nemá vůli tak už opravdu nevím. Ještě sem hodím vysvětlivky co mi napsala diagnostika. Díky všem za odpovědi
×
×
  • Vytvořit nový...