Přejít na obsah

flexin5

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení flexin5

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Na nízké otáčky mi to samozřejmě duni podstatně více. Snažím se nyní jezdit na vyšší otáčky, ale bohužel to zas tak velký efekt nemá - dunivy zvuk přetrvává cca tak do 3000 otáček a pak ten zvuk prehlusi motor... Je to divné, ze to děla pouze za tepla. Jak píšete o brzdění motorem - v tu chvíli se mi projevuje společně s dunenim takový charakteristický piskavy zvuk, podobný si pamatuji ze 120ky, když me ještě vozil děda. :) Jak už jsem řekl, snažím se ty chyby nehledat, ale zkratka mi nedá spát, ze za studena je vše krásné tiché (tak jak všichni o TSI vypráví) a jakmile se vše zahřeje tak to proste začne...Muže mít ohrati vliv na funkčnost spojky, ze by poté vydávala takovéhle zvuky? Nemůže mít teplota například vliv na nějaký silentblok u prevodovky? Edit: a ano, mám 1.4 TSI (103 kw, 2014)
  2. Tak lehký update - vypozoroval jsem, ze když se rozjidim napr přes nějaký hrbol a zařadím na dvojku, ozve se v levé časti motoru (od řidiče) na spode takový divny kovový zvuk, jak kdyby bylo něco uvolněného. Je to cítit i na pedalech, ze to udělá docela slušnou ránu. Teď jsem to měl v autorizaku na komplet prohlídce a žádnou závadu nenašli... Myslel jsem si, ze mám třeba jen slysiny, ale to auto má zkratka naprosto náhodný zvuk po každém startu. Někdy je relativně tiché, někdy zas hlučné, takový divny bublavy zvuk při akceleraci. Co by mohlo dělat takový zvuk ve spojitosti s levou části motoru a tou kovovou ranou? Já už fakt nevím a každou radu ocenim. :)
  3. Zpočátku jsem si také myslel, ze je to proste nohama, ale asi fakt není. No a jak to tak vypadá, nejsem v tom sám. Ohledně toho hluku - není to nijak razantní a výkon to má stále stejný. Jen me spis zajímalo, co muže způsobit větší hlučnost při zahratem motoru, většinou to bývá naopak. :) Jak jsem již řekl, rano nastartuju, ujedu 60 km a vše je krásné tiché a pak to proste začne. :) Nechci zkoumat každý nezvyklý zvuk v autě hned po koupi, jen bych rad předešel nějakému většímu průšvihu, pokud je tam teď malý.
  4. Když ten zvuk je opravdu těžké natočit. Napadlo me, jestli to nemůže být uvolneny plech, který kryje výfuk. No a řešil si nějak tu spojku nebo ne? :) Je to fakt divné...
  5. Ahoj, pročetl jsem tu spousta vláken a ani v jednom jsem zkratka nenašel odpověď... Někdo tvrdí, ze je to vlastnost TSI, někdo zase něco jiného...Pořídili jsme OIII 1.4 tsi 103 kw, 40tis najeto a cca týden po koupi byla krásné ticha a žádný problém s tím nebyl. Jednou po kratší jízdě jsem ale sedl zpět do auta, nastartoval a motor (asi ?) začal znít fakt divně - hned od nízkých otáček má dunivy zvuk a ten zvuk pak prehlusi akorát vysoké otáčky... Také jsem zjistil, ze motor podivne hvizda, když napr. na dvojku brzdim motorem. Veškeré tyto věci děla auto pouze, když je zahřáté. Rano (cca 7 stupňů) když nastartuji tak cca 60 km naprosto bez problému a úplně tichounke, pak to vše začne. Další věc je, ze auto obcas hrozně cukne při sešlápnutí spojky z jedničky na dvojku - není to však pravidelně, spis náhodně. Nevíte, kde by mohla být potíž? Díky moc za každé rady.
×
×
  • Vytvořit nový...