Přejít na obsah

PG009

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení PG009

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Vyřešila to výměna čidla kliky. Při nějakých předchozích pokusech jsem toto čidlo bez úspěchu měnil za jiné funkční zánovní. Při pokusu o vyřešení nějakého jiného problému jsem čidlo kliky vyměnil za zcela nové originální, a problém zmizel.
  2. Tak se mi EK nakonec podařila. Dal jsem nové těsnicí kroužky mezi sání a blok motoru, čímž se vyřešil problém s různě opálenými svíčkami. Současně se zlepšila stabilita zvýšených volnoběžných otáček na 2500. Vyměnil jsem i to spodní čidlo teploty chladicí kapaliny dole u chladiče. Nemám pocit, že by to zlepšilo chování motoru v oblasti volnoběžných 2500ot/min. Pozoroval jsem však, že po nastartování se výrazně rychleji, prakticky okamžitě, stabilizují základní volnoběžné otáčky. Takže asi to nějaký vliv na něco mít bude :) Přesto, že jsem přes EK prošel, tak považuji problém vyřešený tak napůl, neboť jsem ji musel dělat s mlhovkami a dálkovými světly. Problém na pozadí nadále zůstává, jen se díky zatížení motoru světly posunul z 2500 na cca 1700ot./min.
  3. Mám stejný motor a úplně stejný problém. Pokus o vyřešení mě stál úžasné množství času (a peněz). Vzdávám to. Ukončuji to na zjištění, že v motoru není něco v pořádku. Na svíčkách jde vidět, že jeden válec běží nějak jinak, přičemž VN elektrika + komprese + vstřikovače jsou v pořádku. Třeba to info někomu pomůže.
×
×
  • Vytvořit nový...