Přejít na obsah

csabac

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 753
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

5 372 zobrazení profilu

Oznámení csabac

  1. @suri. tak a teraz ho treba predať so 170k km ako nestočene aj RJ má 170K, či tam to ostalo zapísané?
  2. @Dodi 15 nie nie sme zaujaty so slavacikom. len komentujeme realitu toho auta. nebudem prikraslovat to hovno, ako to robili pred kupou mne kolegovia, ze ake maju super skodovky. a po kupe, ked som vravel, ze toto tam mam, hento, tak zrazu to mali aj oni v rapide, v ovci, atd. hodnotim auto na zaklade toho, co mi dava ako protihodnotu. a scala teda okrem nizkej spotreby a toho ze si drzi cenu mne nedala nic. len dni stravene v servise, riesenie nahradneho vozidla na ukor vlastneho casu... a teray k teme @Matixs men menili pred koncom zaruky cely infotaiment. auto 2019. vydrzalo to 2 mesiace a ako sa ochladilo, zacalo to znova zamrzat, restartovat, blbnut. posledne 2t ako sa oteplilo zase ok. nemyslim si, ze vymena za tie peniaze prinesie riesenie. hlavne ked som sa pytal ,ze teda mam na vymeneny diel 2r zaruku, povedali, ze nie, konci zarukou vozidla... mozno, ked im zacvakas tych 24k, zaruku na diel budes mat, ale bude to zase 50/50. odporucam najst skor niekoho sikovneho mimo SA, kto by ti to vedel (ak to ide este) resetnut a dat do zakladneho nastavenia a potom dat nahrat predoslu aktualizaciu, ktora ti ako tak fungovala. Ja osobne by som neaktualizoval ten infotaiment, keby mi to funguje uz raz poriadne. ale to zjavne u mojho auta nenastane. no toto posledne funguje ako funguje, tak to riesit dalej nejdem. predosly software si v taliansku po nastarovani sam vytocil 112 a ine pakoviny.
  3. Mne vymenili vsetko, ja som tlacil. No to je ten problem. V prvom rade to nema byt tak nekvalitne vyrobene a v druhom rade reklamacia by mala fungovat kulturne…nie stylom tlac, vybavuj…ale asi mame odlisne predatavy pri ocakavaniach za svoje peniaze
  4. Chod do ďalšieho a do ďalšieho a do ďalšieho. Ved najväčší benefit škodovky je, ako to tu odznelo, že je servis všade. Ja na to mám vlastný názor. No maju jednu spoločnú hlášku....viď. aj reláciu občan za dverami...vada sa neprejavila A auto máš v záruke? Lebo sú tam jasné pravidlá na náhradné vozidlo. Ak nie, akú hodnotu mala zákazka, tam je tiež limit (okolo 250-300 eur to bolo), ktorý určuje nárok na náhradné vozidlo. Len pre porovnanie, aj ja idem dnes do servisu...môjho bývalého /iná značka auta)...na kávu a po pár rybárskych drobností Tam som za 10 rokov nepočul takú vetu, že závada sa neprejavila. Jaaj, veď za 10 rokov som reklamoval tuším len 2 veci na 3 autách..
  5. csabac

    Scala FL

    @slovacikTakže necelých 25 vo FE. No neber to... A čo máš v tej výbave za 21K? Resp. čo je to za výbavu? Je tam už automatická klíma a zadné el. okná?
  6. csabac

    Scala FL

    @slovacik Rámci FL niečo ponúknuť musia. A dať semiš na palubovku ich nestojí žiadne úsilie pri zmene výroby, resp tvaru a formy pre ten výlisok/odliatok. Vec názoru. A cena v SR bola aká? Lebo stále jasne nevidím cenu First edition a moj odhad v 1,5ke bol 25 či 26k. A to už dáva troška lepší priestor na výber auta. inak ak zvažuješ tú FL, zvažuješ i elektrické sedačky? Lebo v reportáži čo bolo v motoringu odznela veta pri otázke na škodovku, že sedačku nedoriešili ešte. A žiaľ po 4 ej výmene som zjavne tam isto ako predtým, len to trvalo dlhšie, kým sa ten mechanizmus rozhegal.
  7. csabac

    Scala FL

    Tak zvaz, cinpri dvoch ludoch co je podstatne pre teba. Priestor vzadu to isto nebude.
  8. csabac

    Scala FL

    Nevahaj, uz mas kamosov v servise…ber scalu aby si sa nenudil kolki budete jazdit v tom aute? Lebo to miesto vzadu malo zmysel pre mna kym deti mali sedacky a kopali do chrbta. Teraz by som to uz neriesil vobec. Jednu scalu mas, tak vies ocenit co vyuzijes a co nie. Asi ani kufor nebude alfa pre teba pri druhom aute do domacnosti.
  9. @JandyAch jo, ja sa už cítim ako papagáj. Načo si dávate tie spoluúčasti? Za par ušetrených šupákov ročne? Mne bez spoluúčasti vždy dali ponuku do plus 50 eur ročne vrátane GAPka. A spoluúčasť účtujú 165 zvyčajne. To nestojí za to. I keď nech to nezakríknem, na scale som mal za 4 roky len dve výmeny okna, čo je historicky najmenej škodových udalostí. Takže to páčenie na zrkadle si nemal. To znamená, že je to mechanicky poškodené. Otázne je, či to poškodenie bolo príčinou, či nie. Každopádne ak to máš už načaté skús pozrieť ako to dať dole a kukni pod to, či tam neuvidíš to poškodenie. A skús to dať na reklamáciu. Tu je otázne, či tak ako to je rovno (tam čakám, že sa vyhovoria na manipuláciu so zrkadlom), alebo to dať dole ten plast a skúsiť to poopraviť teplovzdušnou, ak by to šlo. Asi by som volil tú prvú variantu s tým, že buď alebo.
  10. Tak takto to už je iné. tam bol evidentne zásah do zrkadla. Ak chceš na reklamáciu, minimálne ten plast by som opravil, aby to nebolo vidieť. Podľa toho čo píšeš usudzujem, že nie si 1. majiteľ. Keď si to kupoval, bolo to už tam? Ak hej tipujem, že sa tam babral predošlý majiteľ. To zrkadlo je celé čierne, či spodok sivý? Lebo tá fotka skresľuje. Každopádne ak to chceš mať tak ako má byť, tak treba to zrkadlo buď dať na servis, alebo si ten plast daj dole, keď už bez tak to niekto páčil a pozri, či nebudeš vidieť poškodenie dorazu. To gumené tesnenie na výmenu tiež, teda ak ti to vadí.
  11. Ako poloz si otazku. Mavto tak normalne byt? Ze az na gumovej liste? Osobne som to nepozeral, ale ak nie tak reklamuj a nelamentuj. Je to bezna vec, ze to co nezodpoveda vyrobnemu standardu v zaruke je vada.Uspech reklamacie zalezi od teba a asertivity.
  12. Tak, ale už sme mimo témy. To záleží aj od toho aký vzťah k tomu autu, mierou očakávaní za svoje peniaze a má a aké má skúsenosti s inými autami.
  13. @fsociety19x auto ti neodskočí ak na nerovnosť ides rovno, ale ak ides tiahlou zákrutou a trafíš jamu, ci dáku nerovnosť asfaltu, vtedy ti odstredivá sila kopne zadok v smere von zo zákruty. Na ceste ostaneš, písal som, že auto zostane v pruhu. Ako nebudem menovať predchodcu scali, ale stačilo tomu autu že malo watove priamovody na jednoduchú nápravu a aj kombi jazdilo lepšie v zákrutách ako scala. Ja presne pomenujem, kde mi lietal zadok, kým nevymenili asfalt. Vinodol smer Veľký Cetín, posledná tiahla zákruta pred VC za dvojzákrutkou. Nerovný povrch zvrásnený a pri 90ke zadok zakaždým odskočil ako som trafil tú nerovnosť. Po výmene asfaltu ju robím 100kou v pohode. Je to proste auto na dobrý asfalt a nezmení na tom ani natlakovanie gúm.
  14. @luki52 deťom odporuč sťažovať sa u výrobcu. zadná náprava ti bude pri prejazde nerovnosťami búchať pri každom tlaku. je to konštrukciou jednouchej vlečnej nápravy. Také neodladené to je... ak trafíš nerovnosť či jamu v zákrute keď nejde auto priamo, zadok aj uskočí...tak sa nezľakni! môže to byť v závislosti na rýchlosti-nerovnosti aj 5cm. Ale po čase si zvykneš a budeš vedieť, že napriek tomu ťa udrží v pruhu a môžeš tomu veriť. Ale prvýkrát mi teda srdce búšilo riadne keď mi odskočil pri 90ke takto zadok.
×
×
  • Vytvořit nový...