Jump to content

csabac

Uživatel
  • Posts

    1,801
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,306 profile views

csabac's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

242

Reputation

  1. Jedine, co regulujem je intenzitu automatiky. rano nakopnem auto, necham ho na dvore 5min bezat, kym nachystam dieta a ide sa do tepleho i vdaka pridavnemu. vtedy to dam na plno i s intenzitou. potom uberiem, ale nebyt rychleho ranneho vyhrevu, teplotu a vypinanie klimy neriesim. 10r jazdimz dvojzonovkou tak, ze mam teplotu nastavenu a klimu a stupne neriesim. na hranie mam carplay :D
  2. Stlac set na displayi- drz stlacene a zaroven stlac gombik zapalovania a objavi sa ponuka na reset servisnych intervalov. Po 1-2s ak nespravis vyber to zmizne.
  3. Funguje aj manual. Som to resetovsl, kedze ti experti v servise resetli len jeden z dvoch servisnych intervalov. Doplnim postup link, len to pozriem
  4. nie, nie je to tym. zatmavenie obrazovky pouzivam teraz v zime, ked prakticky rano za tmy a vecer za tmy. v lete len ked idem v noci niekam na dlhsiu trasu. v meste to neriesim, tam je svetelneho smogu viacej ako z toho displaya
  5. csabac

    Palivo

    @keras nemám auto na benzín, ja to dávam len do motora pre čln. Problémom E10 je, že vyšší podiel biolozložky má za následok vyššiu schopnosť absorbovať vlhkosť zo vzduchu a prostredia a tým pádom koróziu systému. A tá vlhkosť sa tam môže dostať už pri prevoze, skladovaní, atď. Plus etanol má negatívny vplyv aj na gumu a tesnenia, ak nie sú prispôsobené na tie moderné palivá. Preto tam ja dávam to aditívum, aby sa potlačili všetky tieto nežiadúci vlastnosti E10. Teda ja ho dávam i do prémiového. Jasné je to iné pri modernom motore auta a každodennom jazdení, kde to množstvo minutého paliva je ďaleko vyššie ako čo ja spotrebujem. A hľavne u mňa to palivo dlhšie stojí v bandaske ako v tom aute. Osobne, keby mám benzín a jazdím menej, tak si zoberiem menšie množstvo benzínu, ako plnú a nechať ho "degradovať" v nádrži. Napr. nové lodné motory s priamim vstrekovaním majú palivový filter, ktorý zachytáva separe vodu zo systému a dá sa z neho vypustiť. Ako takéto riešenie by sa dalo aj na auto aplikovať a malo by to vyšší prevenčný účinok.
  6. SOft prehraty par krat a aktualny. Bolero. Proste je tam daka vada. Ale ponuku servisu, ze nechajte nam auto na 3 a viac dni bez nahradneho vozidla si dovolit nemozem a nechcem. Bolo u nich nespocetne krat co sa reklamovali ine veci a subezne i toto aj na garancke. Proste neodstavim auto, s ktorym denne jazdim 200km a nezoberiem 15r forda z domu co tam stoji na dvore, len preto, ze oni chcu laborovat na mojom aute tyzden. Ak by to robilo denne, tak jasne. Ale raz tyzdenne to prezijem- postoj skalneho Skodovaka, ako som sa tu naucil :D
  7. csabac

    Žhavení

    @keras citaj, co som pisal. mne zhavenie zhasne prve-cvakne zvuk (podla mna indikacia dozhavenia) a necakam na pozhasinanie ostatnych kontroliek. takze v podstate aj mne zhasne dovtedy, kym zhasnu vsetky kontrolky
  8. Ja to sledujem 2 roky a mam opacnu skusenost. Ale neberiem tvoj nazor.
  9. csabac

    Palivo

    Presne ako pise kubo, uz len premiovky su u nas - teda aspon papierovo e5. A neviem ako auta, ale so zavesnymi lodnymi motormi je to riadny kentus, co to robi a videl som. Aj do tej premiovky 100okt radsej davam aditivum. Nemci maju viacero aditiv na potlacanie nezisducich vlastnosti z e10
  10. csabac

    Žhavení

    Nemam odpojene a zhavy to 2s. Kontrolky zhasnu neskor. Ale ja startujem po zhasnuti zhavenia, nie kontroliek. Ked dozhavy pocut i cvaknutie, hned na to tlacim gombik 2x krat
  11. Tiez sa mi raz tyzdenne restartuje, zamrza. Reklamovane v 3 servisoch. To ze niekto to ma ok, neznamena, ze iny to musi mat 100% funkcne.
  12. @keras sledujem olej, ale predtym nez nabehne 50c, kde to zacina indikovat olej, sledujem rucicku. Tiez funguje na principe tepla a pohne sa skor, ak kurim cez pridavne. Ja ho mam zapnute v menu stale, spina totiz pri 9,5c a nizsie. To je dalsia vec, co by som rad dal zvysit na 15c. A ako pisal kolega, ak je interier skor teply, auto proste netlaci cez vodu tolko tepla do interieru. Dovolym si tvrdit, ze to je osetrene softwarom a voda do vyhrevu interieru je priskrtena, ci odstavena. Ved staci teplovzdusne teleso a nemusi odoberat teplo od motora. Boli by hlupy vo vw, ak by povolili straty tepla od motora pri subeznom vyhreve pridavnym telesom.
  13. @keras prídavné kúrenie. neviem, či komplet odpojí v tom prípade vodu, ale mám to overené, že ohrev vody je rýchlejší. Mne sa ručička pri teplote cca 7-8°c odlepí už za mestom cca 2km, ak prídavné kúrenie vypnem, tak až na konci ďalšej obce, čo je cca 4km. Myslím si, že tým, že ide teplo z výhrevu, nie je prepúšťané také množstvo od motora. @touareg3 scala predsa má chladenú schránku pred spolujazdcom-ja teda mám pri 2019ke.
  14. csabac

    Žhavení

    Svieti každé ráno. Ale žhavý súbežne s ostatnými kontrolokami cca 2s. A ako píšeš, je to rozdiel stlačiť tlačidlo 1x, či 2x. Pri 2x to štartuje ďaleko hľadšie a štartér netočí toľkokrát.
  15. Ja mám priemernú REÁLNU spotrebu po 63k km rovných 5l. Jazdené cca 70% okresky, 20%dialnice a zbytok plynulé prejazdy mestom, obcami. Uvidím, čo spravý zima, kežde vtedy jazdím bezpečnejšiu trasu s 60% dialnic. Minulá zima skrz covidu a HO vypadla. Merané každé tankovanie od kúpy a zadávané do apky my cars. Žiaľ, pri prechode na iný operačný systém som údaje nevedel preniesť ani exportovať, tak teraz začínam od znova už s apkou, kde je i export dát do excelu a dajú sa zadať aj náklady na servis a údržbu.
×
×
  • Create New...