Přejít na obsah

Антон Тимофеев

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Антон Тимофеев

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Nějaké dopisy, stěžovaní apod to všechno mají na háku. Vedu s tímto boj již skoro 5let. Přes léto méně často, v zimě aspoň jednou za měsic, a to proto že v letě nezávisle topeni nepotřebuji zapínat vůbec na tož dálkově. Již jednou jsem je dokopal že mi vyměnili jednotku. Teď už co par měsíců postup standardní: napíšu jím že to nefunguje, oni odpoví že prověří a za par dní odepíšou s tím že mám zajet na servis, tam za celý den servisak restartuje jednotku a u předaní zpět jen kroutí hlavou že i na něho je to moc.
  2. Máme 7 míst. 3 děti: 9, 5 a 1.5 roku. Pokud v 2 řadě mate dětské sedačky tak na 3 řadu už se nedostanete - nejdou sklopit sedačky aby se tam vlezlo. Do 3 řady pro dětí musíte taky dávat sedačky, přičemž vajíčko pro mimino tam nesmí a taky nejsou izofixy, tak že buď bobek nebo něco jako Britax Römer Kidfix 2 R, přičemž něco jako Britax Romer Discovery tam nedáte kvůli hlavovým operkám. Tak že, zase, ne každá dětská sedačka je vhodná na 3ti řadu. Máme taky superba, a budete překvapen jak je kodiaq prostorově malý v porovnaní se superbem.
  3. Ahojte, neřešil tady někdo napájení couvací kamery ze stejného zdroje jak parkovací senzory? Superb II 2014 FL L&K Combi. Mam origo parkovací senzory (přední a zadní, včetně spínacího tlačítka). Nainstaloval jsem Android radio a parkovací kameru do kliky kufru. Napájeni kamery mam z radia: "rear gear" drátek, který dostane 12V při zařazené zpátečce. Momentálně vše funguje, ale má jednu nevýhodu: kamera má napájení pouze při zařazené zpátečce. Senzory ale lze zapnout tlačítkem nezávislé na poloze šalter páky, stejného chováni chci dosáhnout i u kamery. Proto mě napadlo jestli jde vzít napájení někde od tlačítka nebo od napájení jednotky. Umí někdo poradit jak na to?
  4. Pro 7mi místnou L&K ani v techničaku není taková kombinace velikostí (průměr, ET, J)
  5. Ferdo, nemyslel jsem Volkswagen Auto Group, ale VAG-COM taký znamý jako VCDS. Co ma s tim Carista? Asi to že z 90% všého, co nabizi k nastavéni odborníci, umi nastavit taky. Napřiklad pro kodiaqa jsem nastavil vše co potreboval až na pamět jízdního režimu, v sperbu zase nebylo sklapení zrcatek ihned po zamčeni. Proto to asi bude hodně specifické programování, ktere vyžaduje i specifický software.
  6. Každopádně přes origo Carista taková funkce není, tak že asi bude něco speciálního přes VAG.
  7. Zkoušel tady někdo caristu s MR2020? Muj kodiaq to ani nepozna i kdyz s SII funguje bez problemu.
  8. Zkusím oživit téma. Nemusí byt ani bezdrátové nabíjeni, stačí kdyby byl dostatečně velký prostor na uložení mobilu, přičemž místo na montáž větší krabici tam je.
  9. Muže někdo doporučit radio s Android, co by bylo maximálně kompatibilní pro Superb 2 LaK 2014 (parkovací senzory, ovadaní na volantu, repraky apod.)?
  10. Nevím jak Android 10 (ale spíš je to o jednotce v aute než o verzi androidu), ale Android 9 s instalovanou nejaktuálnější verzi AA pouze kabelem.
  11. Ano, totéž jsem měl na Audině, jakmile baterka KO nebo alternátor nestíhá nabijet tak system postupně vypíná spotřebiče (vyhrivaní, topeni apod.) Doporučuji nechat zkontrolovat baterii i alternátor.
  12. Baterie to nebude, ponívač klasickým ovladačem to jde zapnout ihned bez potíží (už nehledě na to že auto ještě nema ani 3000 najeto). A je to benzín, tak že žádné těžké starty.
  13. Toto mám pokaždé když chci pustit topeni, i přes to že ostatní udaje mám aktualizované cca nekolik sekund zpátky.
  14. Tak si přečti smluvní podmínky využívání teto služby, zkratka - je tam psáno že ŠA za nic neručí a za nic neodpovídá.
×
×
  • Vytvořit nový...