Zdravím všechny,
Mám dva dotazy pro všechny chytré hlavy na tomto fóru.
Na me F1 1.9 tdi 74Kw ATD jsem měnil budíky, protože mi na starých odešel pravý displej pod ukazatelem rychlosti. Nové budiky co jsem koupil tak byly vymontované také z 1.9 tdi. Po sepnuti klíčku a zhasnuti vsech kontrolek zůstala sviti pouze kontrolka imobilizeru, jelikož ještě budiky nemám sparované. Můj dotaz zní jestli je normální ze i přes svítící kontrolku se da motor nastartovat a v pohode s autem odjet? Jediné problémy které jsem zaznamenal tak byly: nefunkční budík s ukazatelem rychlosti, nefungovalo přepínání palubního počítače, tempomat a po ujeti asi 5km se motor dal vytočit na max 2K otáček a přestalo fungovat turbo. Po znovu nastartovani turbo fungovalo a otackomer respektive motor šel bez omezení. Opakuji tedy dotaz zdali ma nesparovany imobilizer negativní funkci na budík rychlosti, odpojení turbodmychadla, nefunkcnost přepínání palubního PC a na tempomat?
Můj druhy dotaz je jestli potrebuju na VAG Tacho speciální kabel? Mám tento https://www.alza.cz/auto//mobilly-usb-vag-obd-ii-kabel-d4633878.htm?kampan=adwau_auto-moto_pla_all_auto-moto_naradi_diagnostika_c_9062880__FIF303&gclid=EAIaIQobChMIpp63-pfH8QIVbPx3Ch3P3AGxEAQYASABEgJai_D_BwE
Děkuji všem za názory a odpovědi :)