Přejít na obsah

David Kalný

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení David Kalný

  1. Ahoj dnes mi diagnostika napsala 1341 řidiči jednotka v panelu přístrojů / komfort CAN (J285) bez komunikace - trvala zavada. Nefunguje mi tachometr ani počitadlo ujetych km. Ručička palivoměru projetím zatáčkou lítá ze zhora dolu. Blok měřených hodnot 001 ukazuje signál ze všech 4 kol stejnou rychlost, dokonce i diagnostika akčních členů u tachometru funguje ale do tachometru nic neleze. Nevíte co by to mohlo být za chybu, jak ji opravit a kde hledat? Predem dekuju za rady fabia 1.9 tdi ATD 74 kw rv.2000 výbava elegance ABS pokud se již řešilo tak se omlouvám našel jsem to v souvislosti s klimatizací ale k řešení se tam nedošlo
  2. Zdravím všechny, Dnes jsem vyčetl PIN z budiku F1 1.9tdi elegance a zarazilo me ze mi vyšel pouze 3 místny pin. Je to vůbec možné myslel jsem ze pin z budiku je 4 mistny. Druhy poznatek je ze mi immobilizer nevzal tento PIN jako login ale v sekci budiku 17 mi to PIN vezme. Mate někdo podobnou zkušenost? Dekuju předem všem za reakce a poznatky
  3. Ahoj, To jsem si prave myslel ze ani mě nepůjde nastartovat ale kupodivu to slo a dokonce jsme ujel asi 5 km než jsem motor vypnul a zapnul znovu. Abych byl konkrétnější auto bylo bourané a nefungoval mi displej na budících. Bohuzel při bouračce řidič zlomil část klíče takže mi po něm zbyl už jenom klíček bez elektriky (bez dálky, a pokud vim tak bez transponderu) diagnostika hlásí chybu 1176 klíček neoprávněná náhodná závada. Po vymazání paměti závad hlásí to same. Imobilizer se mi nepovedlo přečíst diagnostikou.
  4. Zdravím všechny, Mám dva dotazy pro všechny chytré hlavy na tomto fóru. Na me F1 1.9 tdi 74Kw ATD jsem měnil budíky, protože mi na starých odešel pravý displej pod ukazatelem rychlosti. Nové budiky co jsem koupil tak byly vymontované také z 1.9 tdi. Po sepnuti klíčku a zhasnuti vsech kontrolek zůstala sviti pouze kontrolka imobilizeru, jelikož ještě budiky nemám sparované. Můj dotaz zní jestli je normální ze i přes svítící kontrolku se da motor nastartovat a v pohode s autem odjet? Jediné problémy které jsem zaznamenal tak byly: nefunkční budík s ukazatelem rychlosti, nefungovalo přepínání palubního počítače, tempomat a po ujeti asi 5km se motor dal vytočit na max 2K otáček a přestalo fungovat turbo. Po znovu nastartovani turbo fungovalo a otackomer respektive motor šel bez omezení. Opakuji tedy dotaz zdali ma nesparovany imobilizer negativní funkci na budík rychlosti, odpojení turbodmychadla, nefunkcnost přepínání palubního PC a na tempomat? Můj druhy dotaz je jestli potrebuju na VAG Tacho speciální kabel? Mám tento https://www.alza.cz/auto//mobilly-usb-vag-obd-ii-kabel-d4633878.htm?kampan=adwau_auto-moto_pla_all_auto-moto_naradi_diagnostika_c_9062880__FIF303&gclid=EAIaIQobChMIpp63-pfH8QIVbPx3Ch3P3AGxEAQYASABEgJai_D_BwE Děkuji všem za názory a odpovědi :)
  5. Dobrý den Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví váhy jednotlivých dílu (přední dveře, zadní dveře, kapota a páté dveře)? Kupuji regály na ND a potřebuji vědět ideální nosnost. Díky za info
×
×
  • Vytvořit nový...