Přejít na obsah

tommys

Uživatel
  • Počet příspěvků

    205
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli tommys

  • Narozeniny 10.11.1983

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    219266324

Návštěvy profilu

1 470 zobrazení profilu

Oznámení tommys

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak jsem tu zpět o několik kousků zpátky jsem se ptal co může způsobovat na 55kW octávce že se nezvednou na studeným motoru otáčky na 1200, tak jdu s další informací, dělá pouze v mínusových teplotách, jak se venku ohřeje a je nad nulou je to v pohodě otáčky naběhnou na 1200 teďka tu máme zase minu 0-10 a opět nic startuji na 800, Tomáši T. kde je to čidlo teploty motoru, budíky ukazují teplotu správně...hledal jsem v knížce jak na to, ale tam tenhle motor není, díky za radu
  2. Ahoj, dlouho se mi nic nepodělalo na autě ale teďka jak jsou mrazy, tak zhruba týden pozoruji, že se mi nespíná sitič na studeným motoru, po nastartování se nezvednou otáčky, ale zůstanou normálně na 800 jako na zahřátým autě, jinak jiný problémy, nejsou, otáčky drží, nehoupou a když se auto zahřeje je vše v normálu, kam směřovat, čidlo teploty motoru??Díky za radu Jinak klapka je trochu zanesená, ale doposud nedělala žádné potíže, tak jsem ji ještě nečistil, ale stejně myslím že by nedělala takový problémy
  3. Mám originál plecháče s pneu 195/65 R15 z fabie na octávce, byly uplně nový takže mi je bylo líto prodávat, jdou tam bez problému, jenom je jiné ET, kola jsou o chlopek víc zalezlý než originál oktávkový, na pohled neznatelný, jednotlivé ET zjistíte tady nekde na netu, já si je už nepamatuju.
  4. Já co sem měl doma, sanitární bezbarvej, je to noname s kauflandu
  5. Teďka mám vybitej foťák, až se nabije dám sem fotky ještě rozdělanýho světla, aby jste to viděli v reálu
  6. Pokud máš funglovky krycí plasty, jinak byli i na aukru, zase je to o tom starý uříznout podle návodu výše, zbytky co zbudou v tmelu v klobouku jdou pak už parádně vydrápat šroubovákem, lze to pak pěkně očistit, a zalepit stejně jako to lepili ve škodovce, ale s použitím třeba silikonu.
  7. Přesně tak, plátkem, tam to šlo kapánek huře, chce to ten plátek vzít do hadru, ale osvědčila se mi i plochá pilka na dřevo, šířka břitu asi 1mm, je to taková ta plochá se kterou se dají řezat třeba dřevotřískové desky, uřčitě to maj v každým kovomatu ale má blbý zoubky, nebere tak hezky jako pilka na železo, ale nemusíš se mordovat s plátkem v ruce. Jinak v práci máme takovou malou vrtačku na vrtání plošných spojů, do který se dají koupit řezný minikotoučky s tímto nástrojem by to byla otázka 5 minut, ale protože jsem člověk nedočkavá a do práce se šlo až druhej den, zkusil jsem poprví tu pilku a šlo to taky.
  8. Určitě relátko, trvá mu to vybliknutí dýl, protože máš kontakty na relé v háji a je na nich vyšlehaná kruska, případně jsou vyoxidovaný, tak je tam přechoďák, rozdělat a vymenit relé a budeš mít klid
  9. Rozříznout přesně v té hraně kde přechází plast světla na plast klobouku, řezal jsem to ostrou pilkou na železo, jde to pěkně jsou to rovný řezy jde to bez problémů, jedno světlo s dávkou trpělivosti cca 30 min, myslím že z hlediska praktickýho je toto nejlepší řešení, než rozpějkat parabolu v troubě, či rozdělávat pákou plexi od klobouku, první možnost je blbá v tom že než se vám povede lepidlo rozpéct, dřív s e roztečou plasty okolo, plus se značně poškodí lem, pákou to jde, ale zase je to o tom že lem bude v háji plus je možnost prasknutí plastu. To lepidlo je kvalitní a šolichat to nějakou horkovzdušnou pistolí je nemožný, prostě to drží, proto rozříznout, krásně všechno rozdělat, vyčistit, plexi vyleštit např. pastou DISPLEX, kdo koukne na net najde i jiný přípravky, jde to i trošku tempem, ale výsledek není přesně to ono, po vyčištění a zadělání všeho dovnitř, natupo sklo přilepit k řezu průhledným silikonem, nechat den vydejchat, skontrolovat těsnost spoje( nemusíte se bát že by to povolilo, drží to jak svině) hodit na auto a voala, světlo jako nový, a s trochou šikovnosti po otevření motoru nikdo nic nepozná. Další výhoda je že kdykolik kdy se ti zachce vezmeš ostrej nuž, silikon projedeš a můžeš dělat GO světel třeba každej rok. Jak je světlo lepený origo je na krásném obrázku který jsem stvořil, měřítko neberte v potaz, je to bajle oko, doporučuji obříznout čistě plexi ten vnitřní rámeček paraboli je přilepen na stejném místě, ale po oddělání plexi se mi ho povedlo s toho lepidla dostat celkem v klidu takže jsem ho uřezávat nemusel, ale taky by to šlo, jen je to škoda. Takže za sebe říkám ANO JDE TO, ROZDĚLAT ČIROU OPTIKU. Vyzkoušeno na dvou párech optiky.až už nechci slyšet že to nejde:-))čus all
  10. Hele nijak extra, umiju to jarem mame v praci takovy odmašťováky ve spreji tím to vitřu od bordelu do sucha, přejedu techničákem, ředidlem všechno umeju do čista, přejedu jemným brusným papírem, pak stříknu barvou na vrch bezbarvej nechám uschnout a jedu, takto mi to vydrží v poho přes zimu a v létě to dělám znovu
  11. Jo jo to máš taky pravdu, to cejtím už jenom podle toho že se mi lehce propadne plyn, sám si přišlápne. Takže pokud ostatní myslím toto tak to pak jo, to je normální
  12. Já bych jenom upřesnil, že kdo to bude dělat poprvé ať neztrácí u těch zadních páčicích dírek hlavu, jde to šíleně, než se na to přijde, ale ve výsledku jde pružinka lehounce odepnout, takže nikam nic nervat a nebejčit, prostě jde jenom o úhel natočení šroubováku. Já bag odpojoval i s připojenou baterkou a v poho.
  13. tommys

    Péče o lak

    Sdílím tvůj názor, pokud tomu dobře rozumím je polish to samý co vosk, konkretně ten co mám já doma od SONAXu tak je krásně tekuto, krémovej, taky bych právě neřekl že obrušuje lak, to už spš ta leštěnka
  14. tommys

    Yeti

    Na můj vkus škoda až moc unifikuje ty čumáky u jednotlivých modelů, tak nějak na stejný brdo všechno, nic novýho, na konceptu byl třeba hezkej jinej znak a vůbec celá tvář byla perfektní vzhledem k době z jaký je koncept a jaký škodovky v tu chvíli byly na trhu, bylo to prostě něco neotřelého a nového, všichni víme jak se pak situace ubírala, teď maj ty auta všechny pomalu stejný světla u některýho modelu to sluší víc u některýho míň viz. třeba OII face verzus FII, pak ve výsledku se finální podoba tolik neliší od konceptu, ale v záři ostaních modelů co jsou na trhu, mě osobně bohužel nenadchne, právě kvůli vzhledu jako tehdy. Ale bezesporu to bude dobré auto, které si svoji cílenou skupinu najde, chce to vidět naživo, ať tak či onak až bude na saloně pujdu si ho prohlídnout a určitě objevím spoustu věcí co se mi bude líbit. A třeba si ho za 15 let pořídím jako ojetinu:-) a budu za něj platit ekologickou daň
×
×
  • Vytvořit nový...